8251. |
|
Ico uden magien. Sands of Time er et frygteligt godt spil, men bliver i længden til en ensformig, lineær oplevelse. Jeg savner elementet af udforskning og de udfordrende gåder fra forgængerne. |
Sumez |
19/01-05 |
6/10 |
8252. |
|
Stort, flot og medrivende RPG. Imponerer med en særdeles gennemtænkt og kompleks mytologi som fint understøtter historien og giver spilverdenen substans. Bunker af sidequests, udstyr, skatte pynter. |
Dark Helmet |
18/01-05 |
9/10 |
8253. |
|
Faktisk ganske sjovt. Dejligt nemt at gå til, men taber desværre pusten efter man har gennemført 1/3, da resten af spillet faktisk er en række af gentagelser. |
Papand |
17/01-05 |
4/10 |
8254. |
|
Tager for lang tid om at komme i gang, og områderne er kedelige og ens at se på. Desuden er der alt for mange (og lange) mellemsekvenser.
Skuffende. |
Sephiroth |
17/01-05 |
5/10 |
8255. |
|
Visuelt set flot og stemningsfyldt action platformer, som var blandt de bedste udgivelser i 1993. Kan stadig holde hovedet højt 12 år senere. |
Wired Nicky |
17/01-05 |
9/10 |
8256. |
|
Der bliver luftet lidt for meget funky gear. Hvad ligner det at lave en Techno Zone! Udover dette er spillet yderst acceptabelt. |
seeberg |
16/01-05 |
6/10 |
8257. |
|
Dejligt tilbageblik på Sonics 2D-dage. Baner på klassisk vis i klassisker teamaer efterlader Sonicfar med den rette følelse. |
seeberg |
16/01-05 |
7/10 |
8258. |
|
Kan i ikke se jeg græder? Stilen er skræmmende langt væk fra, hvad jeg forstår som et rigtigt Sonicspil. Det lider fælt af flashy pop-stemning! |
seeberg |
16/01-05 |
5/10 |
8259. |
|
Jeg opgav at spille det til ende. Mit ansigt var simpelhen badet i salte tårer. En renæssance for Sonicspil som i de gamle dage synes uopnåelig. |
seeberg |
16/01-05 |
4/10 |
8260. |
|
Meget sødt da det kom, men man kan jo ikke beskylde det for at være godt. Hvis man æder alle Zelda-style spil råt er det er hyggeligt bekendtskab. Kunne reelt set være udgivet en generation før. |
Wehner |
16/01-05 |
5/10 |
8261. |
|
Et overraskende velfungerende cricket spil. Det er noget sjovere at batte end det er at bowle, men sådan er det vel også i virkeligheden. |
Wired Nicky |
16/01-05 |
7/10 |
8262. |
|
Originalt og tilfredsstillende drejning på Road Rash temaet. Overraskende spilbart i dag. |
Wired Nicky |
16/01-05 |
7/10 |
8263. |
|
Halvhjertet platformspil med dårlige kampe samt en ensformig og uoverskuelig baneopbygning, der kombineret med dumme tidsgrænser skriger på et oversigtskort. Men den ekstra skærm bruges ikke rigtigt. |
RJK |
16/01-05 |
3/10 |
8264. |
|
Den kuriøse 2.5D grafik på denne launch titel kan ikke dække over gameplayets åbenlyse mangler. |
Wired Nicky |
16/01-05 |
3/10 |
8265. |
|
Puyo Puyo var lige fra starten den bedste Tetris-klon på markedet og har været det lige siden. De nyeste spil i serien har intet på etteren, der i mine øjne lever længere end Tetris selv! |
Sumez |
16/01-05 |
7/10 |
8266. |
|
Et fantastisk spil. Fuldt af veludtænkte detaljer og perfekt banedesign. Det eneste, der virkelig tæller ned er at spillet er en temmelig kort fornøjelse og efterlader en sulten efter mere. |
Sumez |
16/01-05 |
7/10 |
8267. |
|
Sammen med HL2 den bedste udgivelse i 2004. Jeg var ikke blændet af hypen og blev derfor ikke skuffet. Grafikken er flot. Lyd, musik og stemning er i en klasse for sig. Sværhedsgraden er dog for lav. |
enfen |
15/01-05 |
9/10 |
8268. |
|
Meget anonym tegneserie platformer. Ryger hurtigt i glemmebogen. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
3/10 |
8269. |
|
Fornuftige update, der helt klart tåler sammenligninger med 32-bit cricket spil. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
8/10 |
8270. |
|
Arcade handling og tidløst soundtrack spoileres af afsindige visuelle fejl. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
6/10 |
8271. |
|
Man skulle vente længe før dette spil blev konverteret til Mega Drive, og allerede den gang virkede spillet en smule tam. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
5/10 |
8272. |
|
Det endelig bevis på at Saturn kunne matche Ridge Racer. Holder stadig, både som arcade og hjemmekonsol spil. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
10/10 |
8273. |
|
Tranformers anyone? Spillet virker ret trivielt og inspirere absolut ikke i dag. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
4/10 |
8274. |
|
Meget troværdig 8-bit konvertering af en platform klassiker. Ikke verdens sværeste spil, men ganske underholdende. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
8/10 |
8275. |
|
Spændende ved sin udgivelse, men ikke holdbart i forhold til senere 16-bit udgivelser i genren. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
5/10 |
8276. |
|
Kompetent, om ikke just langtidsholdbart brydning. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
7/10 |
8277. |
|
Jeg husker da jeg prøvede spillet på udgivelsesdagen Sonic2day i november '92. Nok det mest hypede spil det år, men Sonic formåede at leve op til forventninger. Har stadig en vis charme i dag. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
7/10 |
8278. |
|
Which is best, Mortal Kombat II or Street Fighter II? Ja, det var livets store spørgsmål i slutning af 1994. Jeg valgte MKII i sin tid, men SSFII havde også sine kvaliteter (og en RRP på £59.99!) |
Wired Nicky |
15/01-05 |
7/10 |
8279. |
|
Spillet der startede det hele. Lidt mere grov i kanten end sine efterfølgere, men enestående tiden taget i betragtning. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
8/10 |
8280. |
|
Man kan godt glemme World Cup Italia 90, men Super Hang-On og Columns har stadig deres gode sider. Denne Mega Games samling er meget udbredt, og derfor af begrænset interesse fra en samlers perspektiv |
Wired Nicky |
15/01-05 |
6/10 |
8281. |
|
Kompetent, om ikke også en smule frustrerende platformer. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
6/10 |
8282. |
|
Originalt og spændende ved første øjekast, men jeg er aldrig rigtig blevet fanget af spillet. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
6/10 |
8283. |
|
Svært at hidse sig op over en almindelig side scrolling shooter som skal konkurrere med Zero Wing og Thunderforce serien. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
5/10 |
8284. |
|
Var en rigtig god introduktion til platformspil for mange folk i sin tid (inklusiv mig!). Farverigt og udfordrende klassiker. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
9/10 |
8285. |
|
Banebrydning i sin tid og stadig af historisk interesse. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
7/10 |
8286. |
|
Jeg var tryllebundet af spillet da jeg erhvervede det i sin tid, og tegneseriestilen holder stadig. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
8/10 |
8287. |
|
Lever ikke helt op til det første Asterix spil, men stadig tilfredsstilende. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
6/10 |
8288. |
|
Bringer minder tilbage fra en svunden tid. Hovedsaglige god minder. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
7/10 |
8289. |
|
På mange måder en enestående 8-bit platformer. Ofte efterlignet, men aldrig overgået visuelt set. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
9/10 |
8290. |
|
Levet ikke helt op til sin forgænger, men underholdt mig i mange timer i sin tid. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
7/10 |
8291. |
|
Flot, men også tidskrævende platformer. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
7/10 |
8292. |
|
Anmelderrost i sin tid, men grafisk set er den forfærdeligt forældet med tiden. Kan ikke længere fange min opmærksom. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
3/10 |
8293. |
|
En grafisk forbedring, men handlingen og soundtracket er gået tabt. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
6/10 |
8294. |
|
Tidskrævende puzzler, som ikke er så let at gå til som sine forgængere. |
Wired Nicky |
15/01-05 |
5/10 |
8295. |
|
Et finpudset SS3. Dog ikke forbedret nok til at gøre den store forskel. Hvor SS3 var for svært i single player, er 4'eren alt for nemt. Men som vs. spil er det stadig en uovertruffen oplevelse! |
Sumez |
14/01-05 |
8/10 |
8296. |
|
"Spirituel" efterfølger til Galaxy Fight. Stilen er ændret drastisk, og spillet er betydeligt lettere end "forgængeren". Det fjerner klart noget af charmen, men gør spillet mere spilbart. |
Sumez |
14/01-05 |
5/10 |
8297. |
|
Der er ikke mange spil, der kan måle sig med SS, når det gælder stemningsfuld præsentation. Grafikken og musikken er fantastisk, og kampene er ekstremt intense. Kun 4'eren overgår dette. |
Sumez |
14/01-05 |
8/10 |
8298. |
|
Klar en forbedring over '94. Man kan nu vælge sit eget hold, og amerikanerne er erstattet af Iori, samt et par gamle kendinge. Spillet skiller sig dog stadig ikke ud på samme måde som efterfølgerne. |
Sumez |
14/01-05 |
6/10 |
8299. |
|
Absolut en klassiker, og allerede i '94 var der gode figurer med, men der er for meget Fatal Fury over styringen for min smag, og de fastlåste hold medfører meget irritation. |
Sumez |
14/01-05 |
5/10 |
8300. |
|
Skridtet der efter min mening virkelig gjorde King of Fighters-serien værd at spille. Musikken og baggrundende samt holdet af bosser fra Fatal Fury og Art of Fighting hjælper '96 med at skille sig ud |
Sumez |
14/01-05 |
7/10 |