1801. |
|
De fleste puzzles er ikke specielt godt udført og den lave sværhedsgrad hæves ofte, ved at gøre gåderne mere uoverskuelige, frem for mekanisk komplekse. Visuelt ensformigt og plottet for overfladisk. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
1802. |
|
Prøver at introducere genrens nye landvindinger, samtidigt med at de gamle dyder fastholdes. Virker lidt forvirrende og lidt ufærdigt, men i det mindste er frameraten bedre end Seeds of Evil. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
1803. |
|
Prøver at introducere genrens nye landvindinger, samtidigt med at de gamle dyder fastholdes. Virker lidt forvirrende og lidt ufærdigt, men i det mindste er frameraten bedre end Seeds of Evil. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
1804. |
|
|
|
1 |
5,0/10 |
1805. |
|
Ligner på papiret en opgraderet udgave af det fantastiske SNES-kapitel. De nye tiltag fungerer også helt fint, men grund-gameplayet er frustrerende og langt fra de gamle spils genialitet.. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
1806. |
|
Der mangler virkelig meget finpudsning, og grundelementer i gameplayet samt kontrollen lever ikke op til den gængse standard. Består hovedsagligt af en række intetsigende skirmish missioner. |
Nuclear Deter... |
1 |
5,0/10 |
1807. |
|
Skuffende udvidelse til et fantastisk spil. Samtlige baner virker som øvelses-baner for designerne, hvorfor de ikke har været gode nok til at have med i det originale spil. |
DeluxScan |
1 |
5,0/10 |
1808. |
|
Blandingen mellem Castlevania og mere fremadrettet action er ikke en dårlig opskrift, men det til tider komplet idiotiske level design ødelægger fuldstændig stemningen. Kunne have været rigtig godt. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
1809. |
|
Et ok sjovt spil, men ensformigt i længden da det reelt blot er landskabet og fjenderne som ændre sig. |
The Dane |
1 |
5,0/10 |
1810. |
|
Fortællingen bliver så indforstået og subtil at den fremstår overfladisk. Gameplaymæssigt er det en tynd omgang, a la tryk x og vent. |
Nuclear Deter... |
1 |
5,0/10 |
1811. |
|
Afslappede puzzle/finde spil. Kedelig historie og der manglede noget voice acting. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1812. |
|
Lidt for kort, det tog ca en time at komme igennem og derfor også svært at leve sig ind i det, plus der er endda også flere forskellige historier. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1813. |
|
Det hele føltes lidt ligegyldigt og kedeligt, samlignet de andre TWD spil. Det hjælper heller ikke på det at Michoone er en af dem, jeg ikke er så vild med i tv-serien. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1814. |
|
Hele aktiemarkeds-simulation gameplayet er ret originalt for sin tid, men valgmulighederne er meget begrænsede, og gameplayet er repetitivt. Grafikken er under par og lyden er direkte forfærdelig. |
Kamek |
1 |
5,0/10 |
1815. |
|
Fin udvidelse, som ikke ændrer noget grundlæggende. De nye kampagner er interessante og sværere end originalens. Den nye hær, Imperial Guard, er en god tilføjelse, og er sjovt designet. |
Goodtimes |
1 |
5,0/10 |
1816. |
|
Rimelig tørt action RPG med ekstremt ensformigt leveldesign. Gode varierede figurer, men character development låser først rigtig op efter lv 30 og stopper lynhurtigt igen. For meget fokus på endgame. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1817. |
|
Det er teknologien som sætter begrænsningerne her, da idéerne og musikken stadig er så storslået, som da det kom. Mellemsekvenserne er(ikke af eget valg) humoristiske. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
1818. |
|
Interessant med de nye characters og deres forskellige spillestile som giver en god portion replay value. Desværre introduceres også alt for meget jank som følge. Sjovt nok, men prisen er alt for høj. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1819. |
|
Spillets pace er noget langsomt, og det er ikke noget smukt spil, men gameplayet er Lykkehjulet, nogenlunde som man kender det. Ikke megen variation. |
Kamek |
1 |
5,0/10 |
1820. |
|
Tekstbaseret Quiz-spil, hvor man besvarer spørgsmål af historisk karakter i jagten på Carmen. Hensigten har været et underholdende, originalt og lærerigt spil, men det bliver ret hurtigt kedeligt. |
silverstar |
1 |
5,0/10 |
1821. |
|
|
|
1 |
5,0/10 |
1822. |
|
Lineært, klassisk action RPG med real-time kampe og en udetaljeret historie. |
OuroborosSlay... |
1 |
5,0/10 |
1823. |
|
I min omgangskreds kendt som 'japser-spillet'. Har stjålet utrolig meget af min tid, og det er da også ret udfordrende men også rigtig sjovt. |
DeluxScan |
1 |
5,0/10 |
1824. |
|
Spillet var sjovt i Amiga dagene, men er bare ikke noget specielt i dag. Det er svært at holde fatningen og samle små kaniner og bogstaver i flere timer. Grafikken er ellers meget charmerende. |
T.L.O |
1 |
5,0/10 |
1825. |
|
Middelmådig FPS oplevelse, som dog af og til byder på gode øjeblikke. Desværre føles kampene hurtigt ens, og kedelige. Teknisk meget svingene. |
- |
1 |
5,0/10 |
1826. |
|
Lækker lille cute em' up/platformer. Lidt ensformig i længden, men kan altid smides på, hvis man er ude efter noget hurtigt arcade action. Grunden til at jeg i sin tid blev Sega fanboy. |
Alf81 |
1 |
5,0/10 |
1827. |
|
Nuttet lille platformer der leverer varen men heller ikke mere. Dejlig musik og pæn, farverig grafik. |
seeberg |
1 |
5,0/10 |
1828. |
|
Spillet singleplayerdel er godt opbygget og der er mange underholdende multiplayer gamemodes. AIen i singleplayer er brutal hvilket gøre spillet fustrerende. På alle punkter overgået af 04 versionen. |
APH |
1 |
5,0/10 |
1829. |
|
Fin udvidelse til Worms, som dog ikke indeholder så meget nyt - blot lidt våben og nye, mærkelige baner. |
DeluxScan |
1 |
5,0/10 |
1830. |
|
Man skulle vente længe før dette spil blev konverteret til Mega Drive, og allerede den gang virkede spillet en smule tam. |
Wired Nicky |
1 |
5,0/10 |
1831. |
|
Den velskrevne, lidt genbrugsprægede, X-Files-historie kan kun delvist bære gameplayet, der er en smule fladt og besværligt. Skuespillet er derimod kompetent og karaktererne ganske veludførte. |
jaes |
1 |
5,0/10 |
1832. |
|
XCOM tager prisen som den mest upolerede serie jeg endnu har spillet. Har ikke rykket sig en meter siden etteren. Synd, for under det sløsede ydre gemmer der sig et glimrende strategispil. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1833. |
|
Var dengang utroligt sjovt. I dag er det dog knapt så kønt, langsomt og kører på gamle spilleregler. |
Baze |
1 |
5,0/10 |
1834. |
|
Horribel grafik, der slet ikke udnytter N64 konsollens potentiale. |
JensTang |
1 |
4,6/10 |
1835. |
|
Underligt spil a la Descent, der dog ikke er lige så godt som dette. Grafikken er hurtig og flot, men det er også de positive sider ved dette spil, der ellers hurtigt bliver uinteressant. |
DeluxScan |
1 |
4,6/10 |
1836. |
|
En ordentlig omgang mytologisk pærevælling, der gør sig nogle vældige armsving, uden at der bliver skubbet til meget andet end varm luft. Et uhyre trvielt FPS, uden noget nævneværdigt at byde. |
Nuclear Deter... |
1 |
4,6/10 |
1837. |
|
Ekstremt trivielt og kedeligt. Spillet er sådan set udmærket udført, idéen er bare dårlig. |
Chrono |
1 |
4,6/10 |
1838. |
|
Gameplay, histori, leveldesign & AI, er alt sammen placeret i den lave ende. Muligheden for at sammensætte en playliste, samt "challenges" trækker op. Kort spil, men lækkert musik. |
- |
1 |
4,3/10 |
1839. |
|
A4 Networks ligger sig tæt op af Sim City serien, og formår faktisk at overgå SC på rigtig mange punkter. Men sværhedsgraden i spillet, er helt hen i vejret, hvilket ødelægger meget af spillet. |
APH |
1 |
4,3/10 |
1840. |
|
Ensformigt uoriginalt gameplay i et spil som slet intet har at byde på bortset fra netop gameplay, hvilket gør dette spil til en kedelig tur. |
Daihyoumaru |
1 |
4,3/10 |
1841. |
|
Stereotypisk og tandløs formel-WayForward. Masser af genkendelige elementer fra f.eks. Shantae, men level design er nærmest ikke-eksisterende, og hver eneste backtracking føles formålsløs |
Sumez |
1 |
4,3/10 |
1842. |
|
Det er næsten forkert at kalde dette et spil. Hvert kapitel handler blot om at finde de resterende personer og tale med dem for at bringe historien frem. Derefter en mellemsekvens og så forfra. |
Chrono |
1 |
4,3/10 |
1843. |
|
Rimelig kedeligt adventurespil, der ikke rigtig formår at blive interessant på nogen måde. Styringen er desuden ikke særlig god. |
DeluxScan |
1 |
4,3/10 |
1844. |
|
Et ganske sjovt tema. Især det at bygge lufthavnen op er ganske interessant. Desværre er spillet plaget af en kæmpe bunke fejl, som ødelægger noget af spiloplevelsen. |
Papand |
1 |
4,3/10 |
1845. |
|
Tydeligt at singleplayer var ment som træning til Online-delen som desværre ikke eksisterer mere. Online var det sikkert ret unikt med voice-chat, men nu er der ikke så meget at hente her :/ |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |
1846. |
|
Opfølgeren til Extermination gentager det meste - bare dårligere end det otte år ældre spil. Den tegneserie-agtige grafik og de mange og store aliens gør oplevelsen overfladisk og næsten fjollet. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1847. |
|
Old school shump der kunne have været en klassiker, men et meget forvirrende våben system og designvalg hindre det i at blive andet end en mundfuld arkadesjov hvis man keder sig. |
neros |
1 |
4,3/10 |
1848. |
|
En forsættelse der vender alt på hovedet og dermed ødelægger det gode fra originalen. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1849. |
|
En typisk sidescrollende platformer uden de store innovationer. Man dør dog ved ét slag, og der er ingen continues eller passwords.. urimeligt svært. En kontinuerlig strøm af bullshit. |
Kamek |
1 |
4,3/10 |
1850. |
|
Kun den yderst usædvanlige og sindssyge historie gør at Amped 3 udskiller sig fra de andre i serien. Det er meget ligetil og ikke specielt svært. Mangler online multiplayer. |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |