9751. |
|
Et middelmådigt Castlevania spil er stadig et ok spil. Gimmicken med de to karakterer føles ikke færdigudviklet, mens slottet både lider af genbrug og et rodet design. Nok det dårligste DS Castlevania |
nyremand |
07/03-19 |
5/10 |
9752. |
|
Fantastisk mængde indhold og med småbidder af lore i velkendt Bioware-stil overalt. Kampsystemet er glimrende, om end momentum er ringe. Mere medrivende historie og bedre figurer for topkarakter. |
quad |
08/03-19 |
8/10 |
9753. |
|
Bedste bevægelse i noget spil nogensinde. Kampsystem med fantastisk dybde. Historie og dialog er måske autentisk, men forfærdelig ringe uanset. Bliver lidt for formularisk, men spilglæden trækker op. |
quad |
08/03-19 |
9/10 |
9754. |
|
Medrivende spil i virkelighedstro omgivelser med en spændende historie og troværdige figurer. OK kampe, men lidt for stive. Detektiv-gameplayet begrænset og uimponerende. Enormt mange valgfri minispil |
Goodtimes |
08/03-19 |
7/10 |
9755. |
|
Mange store forbedringer ift. 4'ren. Spillet hæmmes af et svagt cast, dialogen i social links er oftest kedelig og der er ingen sjove events igennem historien, der alt samme bidrog til 4'rens charme. |
Azzkikr |
13/03-19 |
8/10 |
9756. |
|
Et OK forsøg på et "moderne-klassisk" megaman. Robot master stages er alt for lange, der er for få Wily stages og double gear systemet og parts shoppen er unødvendige gimmicks som burde være udeladt. |
Azzkikr |
13/03-19 |
6/10 |
9757. |
|
Veksler gentagende mellem at være ensformigt og overrumplende. Følelseskoldt og rørende. Banalt og dybt. Dystopisk og livsbekræftende. Ultimativt uforglemmeligt. |
RJK |
14/03-19 |
8/10 |
9758. |
|
Nytænkningen af DDD bringer mange forbedringer med sig, men også adskillige tilbageskridt. Historien bliver noget ligegyldigt vrøvl. Teknisk er prologen til KH3 pinlig. God animationsfilm (X story) |
quad |
22/03-19 |
6/10 |
9759. |
|
Virkelig flot remaster. Spillet er opdateret i en sådan grad at det fremstår frisk og nyt. Nye features, items, modes, reorchestrated musik m.m. højner spiloplevelse markant i forhold til originalen. |
Azzkikr |
30/03-19 |
8/10 |
9760. |
|
Et farverigt forsøg på en blanding af genrer, der desværre falder til jorden med sin elendige styring. Musikken bliver hurtigt pinefuld, og der er ikke mange lyspunkter. |
Kamek |
31/03-19 |
3/10 |
9761. |
|
Hudson gravede den klassiske formel op, polerede den, og kickstartede serien til 90'erne. Supergodt spildesign, og fuldstændig perfekt styring. Alting spiller, men det bliver ensformigt i længden. |
Sumez |
20/04-19 |
6/10 |
9762. |
|
En stor omgang rod der ikke kan måle sig med flere af de ting etteren gjorde bedst. Meget ambitiøst, men store dele når aldrig helt i mål. Trivielle fetchquests er hovedparten af spillet. |
Konsolkongen |
22/04-19 |
6/10 |
9763. |
|
Tydeligvis flot og ambitiøst men spækket med dårlige designbeslutninger som modarbejder spilleren og dræner spillet for underholdningsværdi. Utallige fejl trækker også ned. |
Beano |
23/04-19 |
6/10 |
9764. |
|
Ingen battle mode, simpel og ensformig singleplayer mode, der aldrig byder på nogen udfordring. Bomberman spiller godt, men er overgået af de fleste af efterfølgerne. |
Sumez |
23/04-19 |
5/10 |
9765. |
|
En stor forbedring over det tidligere NES-spil, men akavet styring gør at man alt for tit bliver fanget af egne bomber. |
Sumez |
23/04-19 |
5/10 |
9766. |
|
Et af de allermest udfordrende spil i serien, der for alvor kræver at man holder tungen lige i munden for ikke at begå dumheder. Både musikken og bosskampene er et højdepunkt. |
Sumez |
23/04-19 |
7/10 |
9767. |
|
Føles lidt mere overfladisk end de tidligere spil, men har til gengæld så mange gode påfund og et bedre flow at det giver en langt bedre oplevelse. Bosskampene er dog et stort skridt tilbage. |
Sumez |
23/04-19 |
8/10 |
9768. |
|
Føles meget simpelt, men co-op mode gør op for det. Spiller næsten ligeså godt som PCE-spillene, men lider af for mange fjender med for mange hit points. |
Sumez |
23/04-19 |
7/10 |
9769. |
|
En af de bedste singleplayer modes i et Bomberman-spil takket være kreativt puzzle-orienteret design, der giver hver bane deres eget udtryk. Bosserne er nemme, men konsekvent sjove. |
Sumez |
23/04-19 |
8/10 |
9770. |
|
Kort og komprimeret Zelda-klon i et interessant univers. Grafisk blandes mange stile, men jeg synes faktisk godt om det. Lidt janky, men ellers god underholding og kan sagtens anbefales. |
Konsolkongen |
24/04-19 |
6/10 |
9771. |
|
Absolut fremragende på stort set alle tænkelige måder, og jeg har lyst til meget mere! Skill/upgrade systemet forsøger at fremstå dybere, end det i virkeligheden er. |
Hanky |
25/04-19 |
9/10 |
9772. |
|
En skuffende efterfølger til Castle of Illusion, der ikke spiller ret spændende og hvor især angrebet er tamt. Imponerende at der er unikke baner afhængig af valgt figur og co-op. |
Konsolkongen |
27/04-19 |
5/10 |
9773. |
|
Sidehistorie til Doom. Okay hvis controller og left stick movement bruges. Meget kort og utrolig nemt spil, som på alle måder overskygges af hovedspillet. Havde fortrukket alm. hop frem for teleport. |
Konsolkongen |
04/05-19 |
5/10 |
9774. |
|
At gøre powerups til inventory er en sjov idé der føjer større konsekvenser til spillet, men selve banerne er desværre kedeligt udført, og fjendernes AI er irriterende. |
Sumez |
05/05-19 |
5/10 |
9775. |
|
Føles som en meget metodisk gentagelse af det ellers rigtig fine Bomberman '94. Trods et tilført co-op element, er banerne både nemmere og kedeligere end i "originalen". |
Sumez |
05/05-19 |
7/10 |
9776. |
|
Et forsøg på et genskabe adventure/puzzle-oplevelsen fra Super Bomberman 2, med en god portion variation. Desværre spildes der meget tid på bare at rydde blokke. Bosskampene er dog godt udført! |
Sumez |
07/05-19 |
6/10 |
9777. |
|
Gameplayet er bedre end nogensinde. De frusterende kampe hvor ringe kontrol og kamera tvinger én til udenadslære er holdt på et minimum. Audiovisuelt upåklageligt, men teknisk ikke imponerende. |
quad |
08/05-19 |
7/10 |
9778. |
|
Som en ligegyldig superheltefilm masserne kaster sig over, har RDR2 heller ikke en længere levetid end en weekend. Ekstremt ringe kontrol, dårligt spildesign, ensformigt, sløvt. Ambitiøst og stort. |
quad |
08/05-19 |
5/10 |
9779. |
|
Når man har fået finalen på afstand mærker man hvilken storstilet bedrift GoW er. Teknisk råstyrke med sjæl som få spil har. |
millennium |
13/05-19 |
9/10 |
9780. |
|
Fik gennemført 1'eren og næsten også 2'eren, men måtte give op tilsidst grundet kedsomhed og frustration over ikke at vide hvor jeg skulle hen. |
KroeboCop |
15/05-19 |
4/10 |
9781. |
|
Man mærker hvordan Rutger Hauer har måtte indspille uden instruktion, mens man forsøger at navigere i forvirrende mørke labyrinter, hvor alt konstant og konsekvent vendes på hovedet igen og igen. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
5/10 |
9782. |
|
Et fint arkadekoncept der forplumres godt og grundigt af Ubisofts sædvanlige open-world mikrotransaktionshelvede. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
4/10 |
9783. |
|
Det spiller virkelig godt, med interessante baner og mål hele vejen igennem kampagnen. Historien er pinligt dårlig anime-pladder og giver flere steder slet ingen mening, men den kan springes over. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
7/10 |
9784. |
|
Kompetente kampe, virkelig godt banedesign, og en fin pacing af historien. Alligevel ender det med at blive for meget formular længden taget i betragtning, og man savner mere variation i boss-kampene. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
8/10 |
9785. |
|
Et virkeligt godt bud på et evolutionært hop, der med afsæt i genrens rødder både føles klassisk og moderne. Kravet om gentagne gennemspilninger for at få det hele med, er dog for groft. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
7/10 |
9786. |
|
Hvad spillet mangler i udfordring har det i overflod af charmerende produktionskvalitet. Der sker hele tiden noget, og spillets battle mode er naturligvis også en af seriens bedste. |
Sumez |
17/05-19 |
8/10 |
9787. |
|
Hyggeligt lille forsøg på at give Bomberman et action-RPG, men holdes tilbage af kedelig udforskning og konstante påkrævede besøg i menuen for at håndtere alle de ting man finder. |
Sumez |
17/05-19 |
5/10 |
9788. |
|
Det hele føltes lidt ligegyldigt og kedeligt, samlignet de andre TWD spil. Det hjælper heller ikke på det at Michoone er en af dem, jeg ikke er så vild med i tv-serien. |
KroeboCop |
17/05-19 |
5/10 |
9789. |
|
Grafisk kedeligt, dårlig netkode, for lidt karakterer og værst af alt gamplayet. I USFIV kunne man blive imponeret over, når nogle lavede en syg kombo, sådan er det ikke mere. |
KroeboCop |
18/05-19 |
5/10 |
9790. |
|
Velfungerende gameplay med stealth- og survival-elementer. En ok historie og figurer der er værd at følge Til tider sløj historie-pacing og tekniske problemer og fejl trækker oplevelsen ned. |
Beano |
20/05-19 |
7/10 |
9791. |
|
Et ok spil for sin tid, men uden nogen innovationer. Udfordringen kommer fra den hårde tidsbegrænsning, og stive styring. I det mindste er licensen nice! |
Kamek |
25/05-19 |
5/10 |
9792. |
|
Et mini-metroidvania spil, hvor det desværre er fuldstændig uigennemskueligt hvad man skal gøre for at komme frem i spillet. |
Kamek |
25/05-19 |
5/10 |
9793. |
|
Et langt bedre forsøg på et arcade Bomberman end Irems forrige spil i serien. Banernes puzzle-agtige opbygning gør det til et sjovt kooperativt actionspil lidt a la Bubble Bobble |
Sumez |
26/05-19 |
8/10 |
9794. |
|
Endelig et habilt action-RPG med Bomberman. Eventyret er dog stadig noget småt, og selvom dungeons byder på klassisk bombe-action savnes der noget udfordring og variation. |
Sumez |
28/05-19 |
6/10 |
9795. |
|
Perfekt kontrol og et fint Team-koncept får spillet til at skille sig ud i en ellers træt genre. Desværre introducerer det også så meget bullshit at det bliver lige så heldbaseret som Mario Kart. |
Konsolkongen |
05/06-19 |
7/10 |
9796. |
|
Beast er gennemsyret forfærdeligt, med et gameplay der er usjovt, unfair og ufatteligt kedeligt, samt et grafisk design der er usammenhængende nonsens. Det dårligste spil jeg nogensinde har prøvet. |
Konsolkongen |
08/06-19 |
1/10 |
9797. |
|
Stemningsfuld beat 'em up med stærk historie og troværdig introduktion til serien. Masser af indhold i både hoved- og sidehistorier. God 80'er stemning fyldt med referencer. Lidt for monoton gameplay. |
quad |
14/06-19 |
8/10 |
9798. |
|
Ved første øjekast overvældende, men efter få timer er man fortrolig med spillets systemer. Helt frem til første gennemspilning fænger det fantastisk, men derefter kræver det en særinteresse for kort. |
quad |
15/06-19 |
6/10 |
9799. |
|
En blanding mellem en high school simulator og et RPG. En super flot præsentation og et godt gameplay trækker meget op, i et spil, der ellers trækker lidt i langdrag til sidst. |
nyremand |
19/06-19 |
8/10 |
9800. |
|
Den høje sværhedsgrad giver både spillet en enorm levetid, men giver samtidig en stor følelse af tilfredshed, når forhindringen klares. COTN føles som et møde mellem Rondo of Blood og SOTN. |
nyremand |
19/06-19 |
8/10 |