Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Search
10'697 topic(s).
«
<
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
>
»
|
|||||||
# | Title | Comment | Profile | Date | Rating | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
8201. |
|
I forhold til resten af serien skuffer BO2's historie meget, og spillet bidrager ikke ret meget til seriens helhed. Selvom gameplayet ikke udmærker sig, kan det sagtens underholde i små doser. |
Goodtimes | 09/02-05 | 4/10 | ||
8202. |
|
Eminent spiloplevelse med god single player del, og en multiplayer del der er nær perfekt.
Sætter standarder. |
Playkid | 09/02-05 | 10/10 | ||
8203. |
|
Mario i 3D var en god idé. Det blev muligt med N64 og bortset fra Zelda så er der ingen over eller ved siden af. En top 5 over platformspil uden Mario 64 er utænkelig - stadigvæk. |
Per S | 09/02-05 | 10/10 | ||
8204. |
|
Stilen er Radiant Silvergun mens gameplayet er originalt selvom alt stadigvæk skal skydes til atomer. Teknisk glimrende med et pointsystem der stiller krav til spilleren. Svært men ikke umuligt. |
Per S | 09/02-05 | 8/10 | ||
8205. |
|
Spillet der kunnne få spilleren til at fordybe sig og forsvinde ind i et fantastisk univers, som på trods af tekniske begrænsninger, indeholder elementerne der har defineret genren lige siden. |
Per S | 09/02-05 | 10/10 | ||
8206. |
|
Spillet er en fremragende forbedring af sin forgænger og formår at give en fornøjelig oplevelse. Er man flere spillere giver den en dobbelt replay value som naturligvis er et kærkomment element. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 7/10 | ||
8207. |
|
KKND er på alle måder en typisk kopi af C&C. Den byder på intet nyt, og kommer med en halvdårlig problemstilling, som selv en 5. klasser kunne finde på. Har man spillet C&C, har man også spillet KKND. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 4/10 | ||
8208. |
|
En meget dårlig konvertering fra PS1 til PC. Styringen er besværlig og klodset. Spillet har en tendens til at gå over i det melankolske, hvilket kan blive lidt for meget af det gode. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 4/10 | ||
8209. |
|
Et tåbeligt spil der på ingen måde formåede at holde mig fanget til skærmen. Lever desværre meget på sin Warhammer franchise og har ikke ment det nødvendigt at give noget igen for de penge den kostede |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 1/10 | ||
8210. |
|
Dårlig brug af Aurora Engine med en intetsigende singleplayer kampagne. Spillets stærke side er helt klart multiplayer delen. Lider af fejl som sandsynligvis skyldes hasteudgivelse. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 6/10 | ||
8211. |
|
En god idé at lave det gamle beat'em'up til noget mere platform-agtigt. Desværre ikke særlig godt gennemtænkt og har derfor visse mangler. Underholdende, forbeholdt man holder af den slags spil. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 5/10 | ||
8212. |
|
Spillet overdriver sin action-forgænger og glemmer alt om cool-factor som ellers var det fans kunne lide. Ynkelige kopier af bosserne, med en intetsigende bagggrundsmusik. Ekstra figur hjælper ikke. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 3/10 | ||
8213. |
|
Mister hurtigt sin underholdningsværdi efter et par timers spil. Boss-fights er dens stærke side, dog er man tvunget til at give sig selv handicap, eftersom spillet er en tand for nemt. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 6/10 | ||
8214. |
|
Spillet overraskede på ingen måde, med et monotont handlingsforløb og et ligeledes monotont soundtrack. Formåede hverken at opnå samme stemning som forgængeren eller at forbedre grafikken. |
Daihyoumaru | 08/02-05 | 5/10 | ||
8215. |
|
Intet sammenlignet med Kingdom Hearts til PS2, men spillet holder sig dog i "ånden" og musikken er god. Historien er lidt tyndt, men fungere. Måden man kæmper på, er dog ikke noget af skrive hjem om |
kimmer | 07/02-05 | 6/10 | ||
8216. |
|
Det bedste spil i Mr. Driller serien. Dejlige varierende baner (så meget, som de nu kan variere), god musik og massere af skør japansk humør og hygge. |
kimmer | 07/02-05 | 9/10 | ||
8217. |
|
Er rigtig godt spil. Skiller sig ud fra resten af serien, fordi det i modsætning til de andre, ikke er et strategi RPG, men nærmere en horizontal 2D shooter ala Metal Slug, dog med RPG elementer. |
kimmer | 07/02-05 | 7/10 | ||
8218. |
|
Ganske glimrende snowboardspil med stor vægt på fartoplevelse og effekter. Det er dog intet kvantespring inden for genren, og længden er også skuffende. |
seeberg | 06/02-05 | 6/10 | ||
8219. |
|
Sjovt lille undervurderet spil, der især vil appelere til uerfarne og yngre spillere. Kvalitet over kvantitet, for det kan gennemføres meget hurtigt. |
millennium | 05/02-05 | 7/10 | ||
8220. |
|
Flot grafik og et godt soundtrack er desværre ikke nok til at hive denne titel op på siden af SotN. Selvom gameplayet ikke har nogen umiddelbare mangler, bliver det aldrig helt fantastisk. |
Goodtimes | 04/02-05 | 6/10 | ||
8221. |
|
God parodi på Survival-Horror genren. Det er sjovt og hyggeligt at fange spøgelser med Luigi, men spillet er enormt hurtigt gennemført. Grafik og lyd er glimrende, og giver en god stemning. |
Goodtimes | 04/02-05 | 6/10 | ||
8222. |
|
Gammel grafik, dårlige tegneseriesekvenser og lidt besværlig kontrol. - Men kan man se forbi problemerne er Max Payne stadig sjovt og underholdende. |
millennium | 04/02-05 | 6/10 | ||
8223. |
|
Dejligt nyskabende spil. Teknisk imponerende. Desværre er spillet meget kort. |
MarcK | 03/02-05 | 4/10 | ||
8224. |
|
Fantastisk underholdene fra start til slut. Simpelt gameplay og masser af replay value. Grafikken og musiken løfter hele spillet op i en højere enhed. Det bedste spil jeg endnu har spillet. |
Konsolkongen | 02/02-05 | 10/10 | ||
8225. |
|
Old-school første persons dungeon crawler. Meget lig Shining in the Darkness (SMD), men grafikken er Saturn-standard. Tidskrævende. For genreinteresserede. |
MarcK | 31/01-05 | 4/10 | ||
8226. |
|
Mindst lige så godt som sin forgænger. En stærkere fortælling og en større udfordring. Jeg synes dog det er lidt for langt, og kontrollen med Screw Attack er ikke helt så perfekt som resten. |
Chrono | 31/01-05 | 9/10 | ||
8227. |
|
Som at holde fest foran sin Playstation. Strålende musik-spil der sætter spillerens rytmiske intution på en hård prøve. God blanding i musik-genrer. |
millennium | 31/01-05 | 8/10 | ||
8228. |
|
Udemærkede puzzles og banedesigns. Har et par kedelige øjeblikke, men som regel keder man sig ikke. Er bedre end de sidste par Tomb Raider udgivelser. |
Konsolkongen | 31/01-05 | 6/10 | ||
8229. |
|
Udemærket FPS, og et rigtigt godt Star Wars-spil med fed stemning. Rimelig monotomt og for lidt forskel mellem SP og MP. AI'en halter og netkoden kunne godt forbedres. Ellers er det ganske udemærket. |
Playkid | 31/01-05 | 6/10 | ||
8230. |
|
Veludført efterfølger til et af historiens store spil. Er falmet lidt i dag, hvor simpelheden overskygger noget af spilleglæden. Men bestemt en gennemspilning værd for retrofans. Slutningen er svær!! |
Wehner | 26/01-05 | 6/10 | ||
8231. |
|
Underligt rpg, der kan gennemføres med otte forskellige karakterer (hvilket jeg gjorde) med hver deres spinkle historie. Ikke engang godt, da det kom. I dag tvivler jeg på, det kan spilles. |
Wehner | 26/01-05 | 3/10 | ||
8232. |
|
Team-work basseret Sonic spil. Desværre fungerer dette slet ikke. Har også nogle af de værste character-stemmer til dato, og de kan ikke slås fra. Banerne er længere og sværere end i tidligere spil. |
Konsolkongen | 26/01-05 | 5/10 | ||
8233. |
|
Stort set det samme spil som RS3. Banerne er genrelt en anelse dårligere, og Aimet er også stadig helt håbløst.
Vurderes til samme som RS3 da der er rettet en del fejl. |
Konsolkongen | 26/01-05 | 6/10 | ||
8234. |
|
Rig på den fede humor fra serien over alle serier. Spillet er meget kedeligt i den første del. Men har nogle udemærkede platform elementer senere, de er dog på ingen måde originale. |
Konsolkongen | 26/01-05 | 5/10 | ||
8235. |
|
Pænt og stemningsfuldt spil. Har enkelte trivielle momenter, men ellers ok underholdene. Har samme irriterende bugs som Splinter Cell 2. |
Konsolkongen | 26/01-05 | 6/10 | ||
8236. |
|
Banebrydende da det kom frem. Meget svært at vende tilbage til i dag for os der har fulgt genrens udvikling. Det er især det meget langsomme tempo der ødelægger spilleoplevelsen. |
dRxL | 24/01-05 | 5/10 | ||
8237. |
|
Måske det bedste 2d-Zelda. Trods utallige referencer til seriens andre spil, formår det at overraske mange gange. Charmerende stil og stemning, og sjove simple puzzles. |
Chrono | 24/01-05 | 9/10 | ||
8238. |
|
Spilbar og underholdende lille DC konvertering uden de helt store grafiske forbedringer. Brugte 10 timer på at gennemføre fordi banedesignet er godt og gåderne logiske. Musikken er også vellykket. |
Per S | 21/01-05 | 6/10 | ||
8239. |
|
Jeg er ikke meget for det nye striker-system, men kampsystemet er godt som altid, og de nye figurer er for det meste fede at spille som. |
Sumez | 21/01-05 | 8/10 | ||
8240. |
|
Selvom det er lidt for nemt, og overstået meget hurtigt, er Day of the Tentacle efter min mening det bedste adventurespil, der er lavet. Humoren alene har stor betydning. |
Sumez | 21/01-05 | 8/10 | ||
8241. |
|
Det første spil, der faktisk skræmte mig. Men spillets puzzles er dårlige, og går som regel bare ud på at gætte hvor man nu skal hen for at se det næste videoklip. Udmærket, men ikke særlig godt. |
Sumez | 21/01-05 | 5/10 | ||
8242. |
|
Udmærket "klik-på-alt"-adventurespil. Hæver sig op over massen med et charmerende look, plat humor og en flot fortalt historie. |
Sumez | 21/01-05 | 6/10 | ||
8243. |
|
Absolut et genialt og hysterisk morsomt adventurespil, der revolutionerede genren og stadig i dag viser vejen. |
Sumez | 21/01-05 | 8/10 | ||
8244. |
|
Sjovt "spil" med udgangspunkt i Monty Pythons fantastiske spil. Selvom det grundlæggende er et adventurespil med små minigames, er der egentlig primært tale om en typisk interaktiv fortælling. |
Sumez | 21/01-05 | 5/10 | ||
8245. |
|
Enorm forbedring siden SNES-versionen. Kontrollen og de andre irritationsmomenter er næsten helt væk, og nye, knap så irriterende områder, er tilføjet. Spillet er stadig ikke genialt, men ganske godt. |
Sumez | 21/01-05 | 5/10 | ||
8246. |
|
Noget af det flotteste grafik på SNES overhovedet. Desværre er spilkontrollen sløset, designet er dårligt, og der er alt for mange irritationsmomenter. Stemningen er dog helt i top. |
Sumez | 21/01-05 | 4/10 | ||
8247. |
|
Sikkert et ganske udmærket spil, men kvaliteten fra de tidligere X-spil, er forsvundet fuldstændigt. Spillet er bygget forvirrendea op, og banedesignet er intetsigende. |
Sumez | 21/01-05 | 5/10 | ||
8248. |
|
Utroligt fængende Platform/RPG-hybrid. Kampsystemet er, med elementer fra begge forgængere, intet mindre end revolutionerende. Konceptet udnyttes dog langt fra nok! |
Sumez | 21/01-05 | 7/10 | ||
8249. |
|
Flot og farverigt adventurespil, der sikkert er et hit for de mindste. Har man store krav til sine spil, vil man dog nok kede sig ihjel. |
Sumez | 21/01-05 | 4/10 | ||
8250. |
|
JSRF har fået et utal forbedringer siden forgængeren, desværre har det dermed også mistet alt hvad der havde med udfordring at gøre. Men det er stadig underholdende at slappe af med. |
Sumez | 21/01-05 | 7/10 |