Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Nuclear Deter...Ratings„You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steel“
6,6/10
|
|
||||||
# | Title | Comment | Date | Rating | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1. |
|
Stor kærlighed til forlægget omsættes til vellykket AA immersive sim med gode muligheder for at udleve magtdrømme. En god portion jank trækker ned. |
28/01 | 7/10 | ||
2. |
|
Et imponerende enmandsprojekt fra Lucas Pope, der mangler lidt på variationen i gameplayet, men ellers byder på et spændende mordmysterie til søs. |
12/01 | 9/10 | ||
3. |
|
Vi nærmer os ottetallet, men genbruget bliver til sidst stort, og inspirationen lille. Stjæler med arme og ben, men formår alligevel at finde sin egen identitet. |
12/12-23 | 7/10 | ||
4. |
|
Simpelt koncept, vanedannende design. Fantastisk lydside, perfekt kontrol. Afslappende og hyggeligt. |
05/12-23 | 8/10 | ||
5. |
|
Intenst generativt skydespil, som vinder stort på sin intensitet, og taber meget på sit ekstremt ensidige encounter design. Teknisk ringe tillige. |
05/12-23 | 5/10 | ||
6. |
|
Capcom har begået en ny-klassiker, der står på skuldrende af alle seriens andre udgivelser. Spillet formår at excellere, og fremstår som et af de bedste action gys mediet har at byde på. |
19/11-23 | 9/10 | ||
7. |
|
Næsten på højde med Until Dawn og The Quarry, og indtager en flot tredjeplads blandt Super Massives gyser udgivelser. |
06/11-23 | 7/10 | ||
8. |
|
Formår at finde sin egen identitet, og niche rent gameplay-mæssigt, selvom der er hentet stor inspiration i FROMs andre moderne udgivelser. Fed lydside. |
24/10-23 | 8/10 | ||
9. |
|
Det nye skud på stammen har store problemer i sit design kontra udviklerens andre franchises, men indeholder også en del forbedringer især i forhold til skydedelen og grafikken. Stadig underholdende. |
20/09-23 | 7/10 | ||
10. |
|
Glimrende arvtager til Duke Nukem, med samme hastighed i gameplayet og overordnede designfilosofi. Nok for langt, men der er meget kvalitet at hente i de fleste baner. |
12/05-23 | 7/10 | ||
11. |
|
Låner tungt fra genrens definerende spil, mest af alt Silent Hill 2, men lykkes alligevel med at finde sin egen identitet, og overrasker med de mange lag i sin fortælling. |
12/01-23 | 8/10 | ||
12. |
|
Fixer en del af de problematiske elementer fra originalen, men indeholder til gengæld også halvt så meget charme, og mangler virkelig drivkraft i fortælling og missioner. |
08/11-22 | 5/10 | ||
13. |
|
Gentager successen fra original-udgivelsen, med en håndfuld tilføjelser, hvor ikke alt er udtalt godt. Historien er endnu en gang god, og dybet stadig fascinerende at udforske. |
08/11-22 | 8/10 | ||
14. |
|
En kæmpe mundfuld fra Hidetaka Miyazaki, der lykkes med utroligt meget mere end de fleste andre open-world-spil, og samtidig bevarer kernen fra souls-spillene, uden at kompromisset bliver for stort. |
08/11-22 | 8/10 | ||
15. |
|
Arkane har endnu engang forfinet opskriften fra tidligere, med deres bedst spillende udgivelse til dato. Loop-delen bliver simpelthen for gentagende for hurtigt til at det giver mening. |
08/11-22 | 6/10 | ||
16. |
|
Æstetikken og stemningen fortabes i hvad der føles som en håndfuld løst sammensatte demoer, snarere end en konkret sammenhængende produktion. |
07/11-22 | 4/10 | ||
17. |
|
Produktionsværdien er tårnhøj genren taget i betragtning, og meget er gjort for at det lader sig spille på konsol. Det meste lykkes, men det føles stadig en anelse akavet, når det spidser til. |
07/11-22 | 7/10 | ||
18. |
|
En tour de force i stemning og en ufravigelig vision af en dybt foruroligende fortælling. Tæt på mesterværks niveau, kun enkelte elementer trækker ned. |
29/10-22 | 9/10 | ||
19. |
|
En bleg imitation af forlægget, der ikke nærmer sig hvad stemning, udforskning, design og kontrol angår. Egne ideer virker overgjort komplekse, og bidrager ikke umiddelbart positivt til oplevelsen. |
23/02-22 | 5/10 | ||
20. |
|
Blanding af historiske fakta og fiktions mysterier, giver en virkeligt spændende verden at gå på opdagelse i. Dejligt kompakt, og velovervejede spilmekanikker. |
08/11-21 | 8/10 | ||
21. |
|
En virkelig imponerende budget soulslike, der lykkes med at læne sig kraftigt op af forlægget, selvom der også er plads til egne ideer. |
15/09-21 | 8/10 | ||
22. |
|
Series S: Velskrevet med flere overraskelser undervejs, og solidt taktisk gameplay. Kører virkelig ustabilt med konsekvente hardlocks ca. hver tredje time. |
25/07-21 | 8/10 | ||
23. |
|
Point ‘n click genrens genopstandelse, der på fantastisk vis udfolder et medrivende univers, og dragende mordmysterie med masser af uventede drejninger. |
20/07-21 | 9/10 | ||
24. |
|
Series S: Glimrende sammensat skydespil, der viser sig at være mere GTA end Elder Scrolls. Glimrende musik, fin historie og en velskabt levende verden. |
27/05-21 | 8/10 | ||
25. |
|
Sniger sig lige nøjagtigt op over middelmådighedens grænse, mest på grund af den store kærlighed universet er gengivet med. Spil-delen er ret uinspireret, og simpelthen kedeligt. |
27/05-21 | 6/10 | ||
26. |
|
Man forstår skuffelsen da spillet udkom: Her er, hvad der vel bedst kan beskrives som et remake af det første spil - og det er sådan set ret godt, på trods af brudte løfter. |
18/02-21 | 6/10 | ||
27. |
|
Et stemningsmættet sci-fi epos, der på en gang låner med arme og ben, og føles unikt, ud fra fortællerperspektivet. Glimrende audiovisuel side. |
18/02-21 | 8/10 | ||
28. |
|
Spillet lykkes med at følge XCOM-formlen tæt, men skærer sim-delen fra. Selv med et par esser i ærmet, føles det til slut ret ensformigt, og man savner flere unikke missioner. |
30/12-20 | 7/10 | ||
29. |
|
Velskrevet og fængende historie, men også for linært og langt til at det for alvor er sjovt er starte forfra, når man ultimativt taber kampen om rigets velfærd for tidligt. |
07/12-20 | 7/10 | ||
30. |
|
Ikke siden det originale AVP, har det været så dragende at spille monster. Styringen kan drille lidt, men man er konstant fjenderne overlegen, og lærer hurtigt hvad der virker. |
11/11-20 | 8/10 | ||
31. |
|
Teknisk en generation bagud, og alligevel imponerer den visuelle vision, der triumfere i et flor af blomster, partikler og vind. Et ret overkommeligt spil, der dog sagtens kunne undvære sidste 1/3. |
25/08-20 | 7/10 | ||
32. |
|
Den konstante retur til start tjener ikke spillet særligt godt, og bryder den fordybelse, spilleren opfordres til at lægge i projektet. |
14/07-20 | 6/10 | ||
33. |
|
Når man efter den første time har set det meste af hvad de autogenererede baner kan samles til, er indholdet simpelthen for tyndt. Ærgerligt, for resten fungerer rigtig fint. |
11/07-20 | 5/10 | ||
34. |
|
En klassisk hævnfortælling, der cinematografisk nok ikke findes bedre i mediet. Spiller virkelig godt, med god afveksling og pacing, men det kunne sagtens have været 5 timer kortere. |
08/07-20 | 9/10 | ||
35. |
|
Efter gennemførsel sidder man tilbage med store følelser i brystet, og en fornemmelse af hvor få spil der formår at fortælle en god historie. Imponerende fra så ukendt en udvikler. |
21/04-20 | 8/10 | ||
36. |
|
Det direkte grimme naive grafiske udtryk i karakterdesignet, er eneste svaghed, i en enormt vellykket Taiwanske gyser. |
11/04-20 | 8/10 | ||
37. |
|
Starter godt, men bliver i sidste ende trægt på grund af den store mængde genbrug, lave sværhedsgrad, og dårlige balance. Fine karakterer. |
23/12-19 | 6/10 | ||
38. |
|
Føles på alle måder gammelt på den ærgerlige måde. Fjenderne giver ringe feedback, våbene føles tamme på trods af volden, og historien fylder alt for meget, kvaliteten taget i betragtning. |
26/08-19 | 4/10 | ||
39. |
|
Med et koncept der knap nok fungerer, og et tæt på ikke eksisterende gameplay, er der snarere tale om en drønkedelig bustur til Harzen, end vanvittig road trip. |
12/07-19 | 4/10 | ||
40. |
|
Trods det postapokalyptiske forlæg en relativt unik verden, tilsat rigelige mængder Xcom. Trods et gedigent gameplay, føles spillet i sidste ende for langt, og gentagelserne bliver for mange. |
12/07-19 | 7/10 | ||
41. |
|
Dialogen er virkelig tåkrummende og veksler konstant mellem armhuleprutter og hollywood-floskler. Teknisk mangelfuldt, og en afstøbning af tidligere titler grafisk. Spiller fornuftigt. |
12/07-19 | 5/10 | ||
42. |
|
Et spil med en enormt gennemarbejdet grafiske side med virkelig stærk art direction. Ærgerligt tiden ikke var til mere end en hurtig afslutning, og en del løse ender. |
12/07-19 | 7/10 | ||
43. |
|
Sjældent ser man et så homogent produktet, der emmer af kærlighed til mediet, og høj kvalitet. Eneste aber dabei er at spillet tydeligt er en generation bagefter grafisk - småting! |
20/06-19 | 8/10 | ||
44. |
|
Når desværre ikke op på siden af 8’eren, når vi snakker charme og karaktere. På den grafiske side virker flere elementer usammenhængende stilmæssigt, mens musikken er fuldstændig ideforladt. |
20/06-19 | 7/10 | ||
45. |
|
Fuldstændig fænomenal udførsel af miljø, banedesign, udforskning og overlevelseselementer. |
20/06-19 | 8/10 | ||
46. |
|
Et virkeligt godt bud på et evolutionært hop, der med afsæt i genrens rødder både føles klassisk og moderne. Kravet om gentagne gennemspilninger for at få det hele med, er dog for groft. |
16/05-19 | 7/10 | ||
47. |
|
Kompetente kampe, virkelig godt banedesign, og en fin pacing af historien. Alligevel ender det med at blive for meget formular længden taget i betragtning, og man savner mere variation i boss-kampene. |
16/05-19 | 8/10 | ||
48. |
|
Det spiller virkelig godt, med interessante baner og mål hele vejen igennem kampagnen. Historien er pinligt dårlig anime-pladder og giver flere steder slet ingen mening, men den kan springes over. |
16/05-19 | 7/10 | ||
49. |
|
Et fint arkadekoncept der forplumres godt og grundigt af Ubisofts sædvanlige open-world mikrotransaktionshelvede. |
16/05-19 | 4/10 | ||
50. |
|
Man mærker hvordan Rutger Hauer har måtte indspille uden instruktion, mens man forsøger at navigere i forvirrende mørke labyrinter, hvor alt konstant og konsekvent vendes på hovedet igen og igen. |
16/05-19 | 5/10 |