X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.1: Lost & found


Svar
RJKRJKSkrevet 22/03-04 14:17 
Som sædvanligt...

I overskud:

1 x halvmodded PSX dansemåtte

1 x DC-forlængerkabel

1 x brilleetui med briller oa.

Jeg gætter at alt ovenstående tilhører 3of19? Skriv til mig privat, hvad der skal ske med det.

I mangel:

1 x Soul Calibur II, GameCube-skive (Hanky)

1 x stikdåse (Hanky)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 22/03-04 14:21, rettet 22/03-04 14:23 
Dansemåtten er Sumez'.

Han nævnte det i samme sekund bussen forlod stoppestedet.
HankyHankySkrevet 22/03-04 14:29 
Jeg har netop lige fundet Animal Cross (GCN) (Disc only), og
det er ikke min egen, så hvis nogen mangler den, så sig til.
Hvordan den er havnet i min kasse er et mysterium, men der
lå den altså. :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 22/03-04 14:37 
Det er nok Sumez/Svovlmunks spil, som så er blevet forbyttet i din æske. Jeg så i hvert fald de spillede det på samme maskine, kort efter du havde spillet SCII på den...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-04 14:48 
Godt. Så må jeg jo, ha fået alt mit med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 22/03-04 14:50 
Jeg har et SCII i overskud. Det er PAL.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 22/03-04 15:00 
Yeps, det er nok mit ? eller..
Jeg er sikker på at jeg var den eneste som havde GCN versionen med (PAL)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 22/03-04 15:55 
Jeg kan godt nok ikke lige finde mit eget nu, men er ret sikker på at jeg ikke havde det med. Og når det sad i maskinen må det jo næsten komme dernede fra.

Ville nu egentlig godt lige have spillet det mod RJK - måske er han slet ikke så hård til det som han påstår? Det gik jo ikke vildt godt i den MOTW-konkurrence :p

Skriv lige din addresse i en besked, så skal jeg få det sendt.

PS: Hr. Jeg-spiller-SCII-på-Chronos-GameCube kunne du ikke have glemt et Ikaruga i den istedet? Det er jeg blevet ret hooked på at få spillet igen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 22/03-04 15:57, rettet 22/03-04 15:58 
Chrono>
Ville nu egentlig godt lige have spillet det mod RJK - måske er han slet ikke så hård til det som han påstår? Det gik jo ikke vildt godt i den MOTW-konkurrence :p

Mit niveau i Soul Calibur kan nok ikke helt sammenlignes med mit niveau i (pick any) 2d-fighter ;)

Omend jeg på et tidspunkt tvivlede pga. Boysens Taki-taktik, men det er en anden historie.

Et styks Chrono-kamp i SCII (PS2/Xbox) er hermed noteret til næste arrangement :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 22/03-04 15:58 
Besked sendt !

Chrono>
PS: Hr. Jeg-spiller-SCII-på-Chronos-GameCube kunne du ikke have glemt et Ikaruga i den istedet? Det er jeg blevet ret hooked på at få spillet igen.

Mig du snakker til ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 22/03-04 16:09 
Hvis du har spillet SCII på min GameCube så er det :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 22/03-04 16:17 
Ok, det var en anden som lånte det af mig. Havde selv GCN med.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/03-04 16:37 
Har forresten *mistet* en DVD med en introduktion til Forbidden Siren. Nogen der har set den (Chrono)? ;D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
ChronoChronoSkrevet 22/03-04 16:39 
RJK>
Et styks Chrono-kamp i SCII (PS2/Xbox) er hermed noteret til næste arrangement :)

Jeg tror jeg er bedre på GameCube med mit HORI-joypad - så hvis jeg taber har jeg en god undskyldning :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 22/03-04 16:40 
Det er mit Animal Crossing, og selvfølgelig også min dansemåtte (doh!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig