Le Roof | Skrevet 24/02-04 12:02 | Taget fra The Magic Box:
- Square Enix officially announced they will release Front Mission 4 and Star Ocean Till the End of Time for PS2 in North America. Front Mission 4 will be released in June, and Star Ocean: Till the End of Time (Director's Cut version) will be released in August.
Squenix havde ellers, mig bekendt, udelukket en US release af Star Ocean III - Director's Cut. Rart at se en ændring af den holdning :) | To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
|
|
Rites | Skrevet 24/02-04 12:12 | Kom med en europæisk release, og så kan vi snakke om ændring af holdning ;) | » a winner is you «
|
|
|
kimmer | Skrevet 24/02-04 12:54, rettet 24/02-04 12:55 | Star Ocean serien er rigtig god! Virkelig lækker grafik, musik og ikke mindst historie. Har spillet (og gennemført) alle tre spil og de kan kun anbefales! Et godt sted at starte, er ved to'eren (PSX, både JAP og USA), medmindre man selvfølgelig ikke har noget i mod japanske udgivelser (etteren kom kun i Japan og selvfølgelig til SFC). | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
Sumez | Skrevet 24/02-04 13:03 | Det er kun etteren jeg har prøvet. Den har jeg dog ikke planer om at erhverve selv, da jeg ikke fatter meget af det japanske, men jeg elsker grafikken i det.
2'eren har jeg længe haft planer om at give mig i kast med, men ham amerikaneren der ville sende mig hans kopi har aldrig fået gjort det. ¬_¬
Hvad er bedst af 2 og 3? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
kimmer | Skrevet 24/02-04 13:09 | Puha, den er svær. Begge har deres kvaliteter osv... Men hvor om alt er, så vil jeg sige to'eren. Mest på grund af grafikken og musikken (To'eren ligner etteren meget med hynsyn til grafik og musik - længe leve 16bit æraen :-). Tilgengæld skal tre'eren også have point for at være meget "japansk". | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
kimmer | Skrevet 24/02-04 13:12, rettet 24/02-04 13:13 | Noget andet virkelig fedt ved to'eren, er at man ikke hele tiden behøver at følge historien. Man kan til hver en tid bare gå rundt om i verdenen og komme op i level. Sådan er det desværre ikke altid i tre'eren. Der er man ofte meget bundet af historien. | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
|
kimmer | Skrevet 24/02-04 13:15 | Gør det. Så er du sikkert også klar til tre'eren når den bliver udgivet i USA :-) | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
|
kimmer | Skrevet 24/02-04 17:01 | Syret, det vidste jeg ikke en gang. Under samme navn? (Star Ocean 2) | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
|
kimmer | Skrevet 24/02-04 17:15 | Har det nogensinde fået en dansk udgivelse? | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
|
kimmer | Skrevet 24/02-04 18:44 | Lækkert! | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
jaes | Skrevet 03/08-10 15:48, rettet 03/08-10 15:53 | Big Huge Games har annonceret Kingdoms of Amalur: Reckoning, som de sammen med lead designeren på Morrowind og Oblivion, Ken Rolston, har puslet om nogle år. Tanken er at få et bedre kampsystem ind i et RPG med action-kampe, end de synes normalt er tilfældet. De nævner God of War som inspiration for kampene. Derudover vil det låne fra fx Oblivion rent struktur-mæssigt.
Historien og verdenen er skrevet at den vistnok semi-kendte forfatter R. A. Salvatore, og Todd McFarlane, som vistnok er en lidt mere kendt tegner :) er art director.
Officielt site med trailer, screens og (sparsom) info:
http://www.reckoningthegame.com/
Lyder ganske lovende, da jeg er enig med Ken Rolston i, at kampsystemer i (action-)RPG'er tit er lidt for simple og flade. Mon ikke det så bliver i 3. person modsat Oblivion.
EDIT: Ser lige at emnet omhandler Playstation, KoA kommer også til X360 og pc :) |
|
King Chaos | Skrevet 03/08-10 16:00 | jaes>
De nævner God of War som inspiration for kampene.
Det var da en forfærdelig tanke! |
|
jaes | Skrevet 03/08-10 16:14 | Kan du ikke følge med? ;)
Men jeg tror ikke, det bliver helt ligeså over-the-top som i GoW. Som jeg husker det, var det ligeså meget noget med, at de skal være mere avancerede end de 3-5 angreb man har i spil som Morrowind, Oblivion og Fable (var der ikke kun to angreb i Oblivion?). Men lidt ekstreme lyder kampene da ;) |
|
King Chaos | Skrevet 03/08-10 16:33 | Jeg ved sgu ikke om jeg kan følge med, men jeg bryder mig bare ikke om God of War. Faktisk har jeg det fint med Oblivion, Fable, inFamous, GTA IV, Arkham Asylum, de forskellige Spider-man og en helt masse andre kampsystemer, men GoW nej :) |
|
|
neros | Skrevet 03/08-10 22:55 | Jeg er med :D Hvorfor skal helte være helt skaldet fortiden? | Bashful Neophyte
|
|
Alf81 | Skrevet 03/08-10 23:08 | Man synes det er badass. Se dig også omkring i den rigtige verden. Det er det nye langt hår. | Ting om dét og pis.
|
|
neros | Skrevet 03/08-10 23:45 | Heh! Tjah..Nu når du siger det. Jeg er jo også selv ret korthåret :D | Bashful Neophyte
|
|
|
|
King Chaos | Skrevet 04/08-10 11:43 | Me2... manden kan jo ikke skrive. Designe og tegne ja, men skrive nej. |
|
jaes | Skrevet 04/08-10 13:02 | Det er jo også ham Salvatore-gutten, der skal skrive ;) |
|
King Chaos | Skrevet 04/08-10 13:45 | Ja, ham er jeg heller ikke for vild med :D |
|
|
jaes | Skrevet 04/08-10 14:16 | Jeg kender ikke McFarlane, men synes stilen i spillet virker fin nok. Kan ikke se den kan ødelægge noget, med mindre man hader en klassisk, vestlig eventyrstil. For det er jo tydeligvis basen, tilsat en ret subtil, personlig stilisering. |
|
King Chaos | Skrevet 04/08-10 16:48 | Sumez>
Hans tegnestil irriterer mig også grusomt. Altså McFarlanes. :)
Ja, egentlig også mig, men det er bedre end hans dialog :D |
|