X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT-6 dato'en


Svar
dRxLdRxLSkrevet 26/03-03 16:55 
Jeg har nu reserveret 16-18 maj som KT-6 weekend, så må vi bare se hvem der kan komme.

Det gode ved denne weekend er at fredag den 16 er en helligdag, så på den måde bliver vores weekend forlænget. Vi kan altså starte hvornår det skal være om fredagen, men et mere præcist åbningstidspunkt vil blive angivet når jeg har fået aftalt nærmere med RJK.

Følgende fasciliteter stilles til rådighed af KUA:

Internet, microovn, musikanlæg/projektor(der kan tåle at stå på ikaruga-højkant), kaffemaskine og borde og stole.

Derudover vil vi bestræbe os på at arrangere fælles morgenmad og aftensmad.
Jeg går ud fra at RJK hurtigt arrangerer en hjemmeside hvor man kan tilmelde sig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Mati-GolMati-GolSkrevet 26/03-03 21:15, rettet 26/03-03 21:16 
Jeg har aldrig været til Konsol Træf før. Er der en der gider at forklare, hvad man skal have med? Jeg mener, mad, drikke, soveting osv.?
Og hvor lægger KUA henne? :/
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RJKRJKSkrevet 26/03-03 21:20 
KUA = Københavns Universitet Amager. Gæt selv :)

Medbring sovepose, liggeunderlag eller lignende.

Det er vist endnu ikke planlagt, om der vil blive solgt "mad"/drikke til arrangementet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/03-03 21:25 
dRxL >
projektor(der kan tåle at stå på ikaruga-højkant)

Har de fleste projektorer ikke en indstilling til at dreje billedet 90°, ligesom de kan vise billedet på hovedet? (ja, ved godt at den vi brugte sidst, ikke havde)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KoludaKoludaSkrevet 26/03-03 21:29, rettet 26/03-03 21:30 
Nej, langt fra.

Det er faktisk få projektorer der har dette.
Mati-GolMati-GolSkrevet 26/03-03 21:48 
Uhhhh... så skal vi hele vejen til Ama'r ;-)

Men jeg regner med mere information hen af vejen...? :-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/03-03 21:54, rettet 26/03-03 21:55 
Sumez >
dRxL >
projektor(der kan tåle at stå på ikaruga-højkant)

Har de fleste projektorer ikke en indstilling til at dreje billedet 90°, ligesom de kan vise billedet på hovedet? (ja, ved godt at den vi brugte sidst, ikke havde)

Vi fik forresten et grønt billede sidst via RJKs s-video stik, da visse NTSC titler blev afspillet. Var det kablet eller projektoren, der egentlig var årsagen hertil?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 26/03-03 22:09 
Det var farvebalancen der var blevet falskt indstillet på S-indgangen.

Hvordan nogen præsterede at gøre dette, mens fjernbetjening var væk, er en gåde frem til i dag...

:)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/03-03 22:42 
Ser man det, så findes der altså X-filer i virkeligheden! >:)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
AmbyAmbySkrevet 26/03-03 22:50, rettet 26/03-03 22:57 
Eller var den ?
Hvem blev set forlade gerningsstedet ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RegnRegnSkrevet 27/03-03 14:37 
Har endelig fundet ud af at min den første eksamen er 30 maj eller sådan noget, så der skulle være en chance for at jeg kommer med... Hvis min økonomi kan klare det.
.regnen.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 22/04-03 13:30 
jeg vil gerne kigge forbi en af dagene
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 22/04-03 14:15 
Min status er stadigvæk "måske"...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 22/04-03 17:23 
Øh!...og jeg kommer naturligvis...

Kommer der forresten snart nogle flere detaljer for arrangemenget? Der er trods alt ikke meget mere end 3 uger endnu =)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
PlaykidPlaykidSkrevet 22/04-03 17:38 
Alt taget i betragtning, så kan jeg nok godt komme.
Spiller nu: Halo 3
3of193of19Skrevet 22/04-03 18:01 
Jeg kommer også. :)
MajorPMajorPSkrevet 22/04-03 18:17 
Regner med at komme, men dog skal jeg til nonfirmation hos en ven d.17/5 så jeg bliver nok lidt væk :(
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
AmbyAmbySkrevet 22/04-03 19:27 
jeg regner da også med at møde op, selvom det er en dræbende tur fra nordvestjylland af.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 22/04-03 19:45 
Kommer ikke, gider ikke tage til KBH for kun 1½ dag :)
KTCKTCSkrevet 22/04-03 19:50 
Hvorfor kun 1½ dag? Det varer da 3 dage...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JoachimMAJoachimMASkrevet 22/04-03 19:50 
Jeg kigger 100% forbi, dog gider jeg nok ikke overnatning.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SoqratesSoqratesSkrevet 22/04-03 20:25 
Well, jeg kommer vel en af dagene og er der i nogle timer...
RJKRJKSkrevet 22/04-03 20:27 
Le Roof >
Kommer der forresten snart nogle flere detaljer for arrangemenget? Der er trods alt ikke meget mere end 3 uger endnu =)

Ja. Jeg har faktisk siddet og lavet det meste af det i går, så i aften eller i morgen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SolaegSolaegSkrevet 22/04-03 20:46 
KTC >
Hvorfor kun 1½ dag? Det varer da 3 dage...

Det kan jo være, at han ikke kan tre dage...
quadquadSkrevet 22/04-03 21:03 
Nemlig :)

Er til konfirmation om fredagen, og så er det højest usandsynligt jeg kan finde derhen fredag nat :)
GreaseballGreaseballSkrevet 22/04-03 22:23 
Håber da at kunne komme om lørdagen.
Mati-GolMati-GolSkrevet 23/04-03 01:50 
Jeg regner da med at komme.
Alle 3 dage, hvis det er sjovt nok!
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SumezSumezSkrevet 23/04-03 09:29 
Det er uden tvivl rigtig sjovt. Hvilket er skide irriterende når man har en masse andet man vil den weekend.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig