X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Livet efter PGR2


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/12-03 13:55 
Det er ikke endnu, men på et tidspunkt skal vi vel videre.

Jeg har mine øjne på Flat-Out, men der er jo lidt tid til.

Er der andre bil spil i horisonten, med Live muligheder og lidt ekstra i posen ud over race? [ og med det mener jeg at TOCA live Ed. og diverse Rally spil ikke rigtig siger mig noget. ]

Man kan se de fedeste billeder af Flat-Out i det nye Edg... Se hele indlægget


Flat Out - meget simpel side
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
120 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
APHAPHSkrevet 02/01-04 01:04, rettet 02/01-04 01:05 
FreddiE >
Gameplayed er jo lige så begrænset som det er i virkeligheden, fordi det du gør er at køre rundt. Det kan være du har set for meget Nascar hvor bilerne smadrer ind i beton-mure, og føreren for brækket hele underlivet osv.

Fornemmer jeg at du har noget imod arcade racers?:)

Mine favorit racers fortiden er F355 Challange til DC, MotoGP og PGR2 til Xbox. De to først nævnte titler, må nok gå under betegnelsen sim, og jeg syntes det er noget bedre OG sjover! spil end GT serien. Jeg har intet konkret imod de to første spil i GT serien, dog syntes jeg de hurtigt de blev trivielle, pga. noget lav sværhedsgrad. Historien er en helt anden når vi snakker Gran Turismo 3. Antallet af biler var skåret ned. Brugt vogns delen var fjernet. Antallet af baner var skåret ned, og dem der var tilbage var genbrugt fra GT2. Dette kunne jeg leve med, men når spillet overhoved ingen fartfornemmelse har, og AI'en nærmest ikke er tilstedeværende, kan jeg ikke holde af sådan et spil.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RonaldoRonaldoSkrevet 02/01-04 03:28 
Quote fra IGN's GT4 Prologue preview:

"Regardless of how far along the engine is, it's already enough to make GT4 Prologue the best looking racer on the planet. The car models used for driving in GT4 seem to be based off the replays models from GT3. The new replay models up the level of detail even further. Make use of the new zoom function in the replay mode and the smoother curves for the cars should be obvious. The cars now have such superfluous details as disk brakes that turn red due to heat (yes, we pay far too much attention). This is as close to perfection as in-game car models have ever gotten, and if you're a car fanatic you'll probably have a blast just ogling the cars."

Jeg har bestemt ikke noget imod arcade-racers, og jeg har spillet mange af dem, specielt Ridge Racer serien. Det er bare lidt som, at efterhånden er det kun licens-biler og kedlige realistiske baner, fordi det hele skal se så virkeligt ud. Jeg synts at GT serien så er at foretrække, fordi så føles bilerne som de rigtige modeler i det mindste. Der er intet i vejen med PGR2, fordi det er flot, og åbenbart godt udført i følge alle reviews'ne og en masse brugere på div. gameboards rundt omkring. Det er bare trælst med den trend, at grafikken skal virkelighedstro, men gameplayed er alt andet.
enfenenfenSkrevet 02/01-04 08:37, rettet 02/01-04 08:39 
Det nytter ikke noget at begynde at hive anmedelser frem fra arkiverne. Jeg kan finde flere, som nævner PGR2 som det bedste bil nogensinde. Det bliver vi ikke klogere af. En fed replay funktion kan ikke bruges til at bedømme spillet som helhed og det burde du også vide.

Angående den sammenligning, som du poster til, så forstår jeg simpelthen ikke, at du kan mene, at bilerne i GT4 ser bedre ud. For det første er PGR2's reflektioner i realtime, hvilket GT4 næppe bliver - det var det så vidt jeg husker ikke i GT3 og i bedste fald ikke i samme grad. For det andet så var bilerne i GT3 altid pænere i replay og i showroom end ditto, når spillet kørte realtime. Som IGN skriver, så bliver det bedste, som vi kommer til at se i GT4 bilerne fra GT3's replay( altså samme deltaljegrad). Hvis det er rigtigt, så er de "miles" efter. Det burde dog også have været en ide at sammenligne bilerne med samme farve for at give et bedre indtryk og ved at sammenligne bilerne ingame og ikke fra et showroom, som efter min mening alligevel ikke kan matche.

Sjovt nok bliver du ved med at skrive "Det er ikke det vi diskuterer", selvom du selv er alle andre steder end hvad topic handler om.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 02/01-04 08:47 
Her er en anden sammenligning, som ikke kan bruges til noget:

http://games.intertain.dk/pub/images/docs/InterTain/news/ps2/gran_turismo4_2912_02-360.jpg

http://games.intertain.dk/pub/images/docs/InterTain/reviews/Xbox/pgr2_01-360.jpg
What is the Matrix?
RonaldoRonaldoSkrevet 02/01-04 09:34, rettet 02/01-04 09:36 
Enfen >
Det nytter ikke noget at begynde at hive anmedelser frem fra arkiverne. Jeg kan finde flere, som nævner PGR2 som det bedste bil nogensinde. Det bliver vi ikke klogere af. En fed replay funktion kan ikke bruges til at bedømme spillet som helhed og det burde du også vide.

Jeg har åbenbart gjort dig ked af det, men du forstår åbenbart stadigt ikke at jeg synts PGR2 enten er dårligt eller grimt. Jeg siger dog at Polyphony biler er flottere.

Det er klart du kan finde anmeldser frem der siger PGR2 er bedst, da GT4 ikke er udkommet. IGN har skrevet deres indtryk af Prologue, som er en udvidet demo, der fornylig blev udgivet i Japan.

Angående den sammenligning, som du poster til, så forstår jeg simpelthen ikke, at du kan mene, at bilerne i GT4 ser bedre ud. For det første er PGR2's reflektioner i realtime, hvilket GT4 næppe bliver - det var det så vidt jeg husker ikke i GT3 og i bedste fald ikke i samme grad. For det andet så var bilerne i GT3 altid pænere i replay og i showroom end ditto, når spillet kørte realtime. Som IGN skriver, så bliver det bedste, som vi kommer til at se i GT4 bilerne fra GT3's replay( altså samme deltaljegrad). Hvis det er rigtigt, så er de "miles" efter. Det burde dog også have været en ide at sammenligne bilerne med samme farve for at give et bedre indtryk og ved at sammenligne bilerne ingame og ikke fra et showroom, som efter min mening alligevel ikke kan matche.

IGN skrev ikke at GT3-replay-biler bliver det "bedste" vi for at se, han mener at, det er de hi-res models fra GT3 som er blevet genbrugt i GT4. Ny engine, ny lyssætning osv. så skal de nok blive en del pænere. Det er dog kun noget han tror, det er hans mening, ikke fakta. Min sammenligning er helt hen i vejret, det er jeg klar over. Selve billedekvaliteten er forfærdelig på det GT4 screen. Det jeg ville prøve at bevise, var at hvis man satte et rigtig foto af en Imprezza ved siden af, så ville GT4 være nærmest.

Du kan samtidig hente denne video på hele 36MB, et replay fra GT4 Prologue, af en meget lækker McLaren F1. Du skal så tænke på at det replay, men så derimod også grabbet og vil klart se bedre ud på et godt fjernsyn med et bedre input. Jeg behøver ikke nævne, at GT4 Prologue kun er en demo, og selve spillet stadig er under udvikling...

Sjovt nok bliver du ved med at skrive "Det er ikke det vi diskuterer", selvom du selv er alle andre steder end hvad topic handler om.

Folk bliver jo sentimentale og alt muligt, bare fordi jeg sammenligner deres spil med et andet. Det eneste jeg vil diskuttere er de skide bil modeler, men folk kan åbenbart ikke ramme kummen.

GT4 Prologue - McLaren F1
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/01-04 09:49 
Jeg tror egentlig bare at folk er uenige i din påstand, der er baseret på replaybilleder af et spil der endnu ikke er udkommet og derudover kan det måske vække en del frustration at du sammenligner det med et spil, du overhovedet ikke har haft noget at gøre med?
I win, you loose
enfenenfenSkrevet 02/01-04 09:53, rettet 02/01-04 09:55 
FreddiE >
Jeg har åbenbart gjort dig ked af det, men du forstår åbenbart stadigt ikke at jeg synts PGR2 enten er dårligt eller grimt. Jeg siger dog at Polyphony biler er flottere.

Det er klart du kan finde anmeldser frem der siger PGR2 er bedst, da GT4 ikke er udkommet. IGN har skrevet deres indtryk af Prologue, som er en udvidet demo, der fornylig blev udgivet i Japan.

IGN skrev ikke at GT3-replay-biler bliver det "bedste" vi for at se, han mener at, det er de hi-res models fra GT3 som er blevet genbrugt i GT4. Ny engine, ny lyssætning osv. så skal de nok blive en del pænere. Det er dog kun noget han tror, det er hans mening, ikke fakta. Min sammenligning er helt hen i vejret, det er jeg klar over. Selve billedekvaliteten er forfærdelig på det GT4 screen. Det jeg ville prøve at bevise, var at hvis man satte et rigtig foto af en Imprezza ved siden af, så ville GT4 være nærmest.

Folk bliver jo sentimentale og alt muligt, bare fordi jeg sammenligner deres spil med et andet. Det eneste jeg vil diskuttere er de skide bil modeler, men folk kan åbenbart ikke ramme kummen.

Nej jeg bliver ikke ked af det.

Det er dog underligt, at du bliver nød til at gå til angreb, når folk argumenterer mod dig.

Jeg synes ikke bilerne er pænere i GT4 ud fra det jeg har set indtil nu, men derimod er bilerne i PGR2 meget flotte og dem har alle set og prøvet i spillet.

Hvilket argument siger mest? Dit som er taget ud fra videoer og screens eller os, som har prøvet et af spillene?

Så er der vist ikke mere at sige om denne diskussion.
What is the Matrix?
RonaldoRonaldoSkrevet 02/01-04 10:29 
Jeg HAR set PGR2 i virkeligheden, og jeg har set snart omkring 20 hi-res videoer, og langt over 100 screens. Man behøves ikke at have dyrket sex, for at have set en pige nøgen. Jeg tror næppe at spillet automatisk bliver mange gange pænere, hvis jeg går ud og køber det.

Det lyder helt ærligt som om, at i er bange for at PGR2 ikke er bedre end GT4. Jeg har ikke hørt nogle mod-argumenter, men kun en masse udenom snak og undskyldninger.
enfenenfenSkrevet 02/01-04 11:46, rettet 02/01-04 11:53 
Du er ikke for klog at høre på. Du bliver nød til at blive lidt ældre for at kunne diskutere uden at du behøver at angribe, for det trænger du altså ikke igennem af.

Det er ikke muligt at danne sig et indtryk af et spil på en videostander, selvom du har set spillet køre i 10 min.

Nej, jeg er ikke bange for om GT4 bliver pænere end PGR2. Jeg er 100% sikker på, at det ikke gør, selvom spillet da alligevel godt kan være godt.

Du snakker om udenom snak, men der er jo allerede argumenteret mod dig. Du skriver, at du finder art designet og modellerne pænere i GT4 blandt andet på grund af mærkerne på bilerne. Jeg skriver så, at det samme kan findes i PGR2's modeller og da pænere. Det er åbenbart ikke nok for dig?

Jeg ved ikke helt hvorfor du blander sex ind i diskussionen. Jeg tænder i hvert fald ikke på spillet, men du har åbenbart andre lyster, hvilket er helt fint med mig.
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 02/01-04 20:26 
Enfen >
For det første er PGR2's reflektioner i realtime, hvilket GT4 næppe bliver - det var det så vidt jeg husker ikke i GT3 og i bedste fald ikke i samme grad.

Jo det var de skam, og ret flotte også :)
OkottaOkottaSkrevet 02/01-04 20:46 
FreddiE >
hvis Polyphony kan lave sådan et flot spil på PS2 ved 60fps, så er der vist ingen tvivl om at de kan deres lort.

Hvis GT4 ikke kører med 60 fps, på PS2, betyder det så at Polyphony ikke kan deres lort?

Hvis GT4 kører med 60 fps, på PS2, så bliver GT4 ikke pænere end PGR2.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 07:48 
Polyphony går ikke på komprimi, GT serien har altid være gennemført, helt ned til detaljerne. Bizzare har sjusket en del, bilerne kan åbenbart flyve (urealistisk fysik) og en del andre bugs, samt sjusk som en åben vogn, hvor føreren åbenbart har glemt sine ben. Et bil spil kan nemt blive mindre attraktivt, hvis det ikke ser flydende ud. det kan man ikke just sige at det gør med hele 25 rammer i sekundet, hvis man altså har købt det i danmark.
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 08:08 
Enfen >
Du er ikke for klog at høre på. Du bliver nød til at blive lidt ældre for at kunne diskutere uden at du behøver at angribe, for det trænger du altså ikke igennem af.

Ironisk... Det du skriver, er så barnligt, at det beskriver dig selv. "Blive lidt ældre", det rammer mig lige i hjertet, så kan jeg jo bare lære det!

Det er ikke muligt at danne sig et indtryk af et spil på en videostander, selvom du har set spillet køre i 10 min.

Det er heller ikke et indtryk af spillet som helhed, det er bilerne. De ændrer sig vitterligt ikke ligegyldigt i hvilken medie-form de præsenteret.

Nej, jeg er ikke bange for om GT4 bliver pænere end PGR2. Jeg er 100% sikker på, at det ikke gør, selvom spillet da alligevel godt kan være godt.

Du skal ikke være så sikker, det er typisk at gamere forveksler antialiasing og høje opløsninger med god grafik.

Du snakker om udenom snak, men der er jo allerede argumenteret mod dig. Du skriver, at du finder art designet og modellerne pænere i GT4 blandt andet på grund af mærkerne på bilerne. Jeg skriver så, at det samme kan findes i PGR2's modeller og da pænere. Det er åbenbart ikke nok for dig?

Nej, det har jeg ikke skrevet. Det var dig som skrev at PGR2 havde evigt mange flere detaljer, og så skrev jeg, som argument, at bilerne i GT3 havde klistermærker. Det er også totalt ligegyldigt med de skide klistermærker. Det du stadig ikke forstår, er at Polyphony gengiver deres biler mere realistisk, det er da klart for enhver. Det er de samme bil-modeler i Prologue-introen, som man kører med inde i spillet, det er bare i hi-res udgave, med antialiasing, og så er det blevet rendered. Sammen med lyssætningen, så giver det et langt mere realistisk look. Hvis du sammenligner to replay's fra de spil, så vil GT stadig ser mere realistisk ud. Lyssætningen i PGR2 er slet ikke i nærheden.

Jeg ved ikke helt hvorfor du blander sex ind i diskussionen. Jeg tænder i hvert fald ikke på spillet, men du har åbenbart andre lyster, hvilket er helt fint med mig.

Vi siger tak til Enfen, han er så utrolig morsom.
RitesRitesSkrevet 03/01-04 09:04 
Flot er det da, men jeg tror nu hellere jeg vil holde mig til rigtige bilspil.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 03/01-04 10:45 
FreddiE >
Du skal ikke være så sikker, det er typisk at gamere forveksler antialiasing og høje opløsninger med god grafik.

Det så ikke det jeg mener, men lad det nu ligge.

Nej, det har jeg ikke skrevet. Det var dig som skrev at PGR2 havde evigt mange flere detaljer, og så skrev jeg, som argument, at bilerne i GT3 havde klistermærker. Det er også totalt ligegyldigt med de skide klistermærker. Det du stadig ikke forstår, er at Polyphony gengiver deres biler mere realistisk, det er da klart for enhver. Det er de samme bil-modeler i Prologue-introen, som man kører med inde i spillet, det er bare i hi-res udgave, med antialiasing, og så er det blevet rendered. Sammen med lyssætningen, så giver det et langt mere realistisk look. Hvis du sammenligner to replay's fra de spil, så vil GT stadig ser mere realistisk ud. Lyssætningen i PGR2 er slet ikke i nærheden.

Det hjælper altså ikke at tviste ord, som er kommet fra en anden.

Du må godt lige finde det stykke i denne tråd, hvor jeg skriver, at PGR "Har evigt mange flere detaljer". Det eneste jeg har skrevet er, at jeg synes at bilerne i PGR er pænere end ditto i GT4 - ud fra de screenshots jeg har set. Det er DIG, som begynder at nævne mærker osv. på bilerne. Du kan bare læse dine tidligere indlæg. Nu vælger jeg at citere det, så der ikke er nogen tvivl.

Utroligt så glemsomme folk kan være:

Paash >
Korrekt. Men detaljegraden i GT3 er langt fra på højde med PGR2's. Hverken bilernes eller omgivelsernes.

FreddiE >
Forkert, fordi der er mere betyder ikke at der er flere detaljer. Bilerne i GT3 har mere detaljeret dørhåndtag og nogle af dem har enda har bitte små ikoner på siderne, hvor de også sidder på de rigtige. Racer-banerne er op til 90% korrekt gengivet, det er PGR2's baner langt fra. Til deres forsvar skal man så sige, at det er meget mere at gengive i en storby, end der er på en simpel racerbane.

Du kan godt se det nu ikke? Det hjælper altså ikke at lyve så åbenlyst.

Jeg tror vi stopper diskussionen her, da du åbenbart er som et lille barn, hvis folk ikke giver efter.

Vi siger tak til Enfen, han er så utrolig morsom.

Det er der faktisk mange, der synes og jeg er helt enig. Åbenbart ramte min sætning ;)
What is the Matrix?
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 10:54 
Det er tydeligt at du diskuttere om mig, og ikke med mig. Du kender mig åbenbart bedre jeg selv gør, fordi du har simpelthen kortlagt hvilken person jeg er. Yderligere har du ingen bevidst anelse, om hvad forskelen er på en overdrivelse og en løgn.

Vi stopper bare, du er spild af luft.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/01-04 10:56 
Efter at have set ingame film samt introen fra den demo der er i omløb nu, må jeg sige at der altså er stor forskel på de to ting. Der hvor jeg forventer at kvaliteten er i top er ingame og ikke en eller anden intro, hvor modellerne alligevel er lavet så meget om at de ikke kan vises i samme glans ingame. De film jeg så, viste spillet i sin rigtige opløsning, og jeg synes stadig ikke at de overgår pgr2's modeller, hvad angår detaljegrad og realisme. At gameplayet og fysikken (i pgr2), som du selv siger FreddiE, ikke er specielt realistisk er jo overhovedet ikke relavant.
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 11:15, rettet 03/01-04 11:19 
FreddiE >
Polyphony går ikke på komprimi, GT serien har altid være gennemført, helt ned til detaljerne. Bizzare har sjusket en del, bilerne kan åbenbart flyve (urealistisk fysik) og en del andre bugs, samt sjusk som en åben vogn, hvor føreren åbenbart har glemt sine ben. Et bil spil kan nemt blive mindre attraktivt, hvis det ikke ser flydende ud. det kan man ikke just sige at det gør med hele 25 rammer i sekundet, hvis man altså har købt det i danmark.

Så dit svar er altså, at GT4 er noget lort, hvis det kommer til at køre med 30 fps - det var sådan set bare det jeg var interesseret i at høre om.

Jeg vidste iøvrigt ikke at du var sådan en PS2 fanboy Freddie; du har vel opdaget, i løbet af denne diskussion, at du sidder og forherliger et spil som du aldrig har set, endsige spillet/prøvet/har i din samling - du har tidligere sagt at du slet ikke HAR en PS2 konsol - så al din snak omkring GT4 er jo egentligt varm luft fra en fanboy, som er åh så bange for, at et spil på en konsol han slet ikke ejer, pludseligt bliver inferiørt til et spil, på en konsol som han absolut hader (og mere vigtigt endnu: hvis firma han hader ligeså meget).

Du sidder og skriver, at vi bare kommer med undskyldninger, fordi vi er bange for at GT4 bliver flottere og bedre, end PGR 2, men det eneste DIN trold-op-ad-en-æske tilstedeværelse i denne tråd gør, er at opføre sig på nøjagtigt denne måde - en masse "forklaringer" og "uddybninger" om, hvor fantastiske Polyphony er, og hvorfor GT4 er et flottere og bedre spil, end PGR 2; Men så må du jo bevise det - sæt spillene op mod hinanden, og så spiller vi; Kan du ordne det?

Man kunne sprede marker med det lort du lukker ud, i øjeblikket : Kameo er droppet (det siger en-eller-anden på Team Xbox selv), bilerne kan flyve i PGR2, PGR 2 indeholder "en del andre bugs" (som du naturligvis kan vise mig, når du viser mig hvor i spillet det er - nåh nej, det kan du jo ikke så godt), og føren har glemt sine grafik-ben, i en åben vogn, i PGR 2 (du må lige vise mig det, i det replay du naturligvis har gemt, da du så det på din Xbox - nåh nej).

Varm luft Freddie.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 03/01-04 11:19, rettet 03/01-04 11:21 
Okotta >
bilerne kan flyve i PGR2, PGR 2 indeholder "en del andre bugs" (som du naturligvis kan vise mig, når du viser mig hvor i spillet det er - nåh nej, det kan du jo ikke så godt)


Det kan man godt på St. Basil Corner banen.

Jump
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/01-04 11:20 
Det er jo meningen at man skal kunne flyve? Man får da i hvert fald kudos for det, eller er jeg galt på den her?
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 11:24, rettet 03/01-04 11:25 
Morpher bilen pludseligt ind i en Lear Jet, eller foretager den et hop, fordi den kører ud over et bump i vejen?

Hvis vi siger den ta'r et hop / flyvetur, fordi den sætter af fra et bump i vejen, så har jeg osse set bilerne flyve, i PGR 2.

EDIT: Henter lige den film du linker til, Paasch.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 03/01-04 11:28, rettet 03/01-04 11:35 
Man skal parkere en Mercedes CTK enten på toppen eller på nedkørslen fra bakken på start mål langsiden på St. Basil Corner banen. Så er der et par enkelte biler i Extreme og ultimate klassen, der kan køre over Mercedes'en som et flyvehop.
Jeg har tilføjet et link til en film, hvor det bliver praktiseret.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 03/01-04 11:46, rettet 03/01-04 11:52 
FreddiE >
Polyphony går ikke på komprimi, GT serien har altid være gennemført, helt ned til detaljerne.

Men i GT3 er det sjovt nok muligt at tweeke nogle af bilerne, så de kan køre over 2000 km/t, men det er jo selvfølgelig ikke urealistisk, vel?

Ligesom AI'en i spillet heller ikke er en gang makværk.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 11:48 
Nu har jeg set filmen og det eneste jeg ser er, at man kan snyde spillet og lave nogle ting med nogle biler, som man ikke kan gøre på normal vis, når man spiller spillet på normal vis - forstået på den måde, at spiller man spillet som man skal, så udviser bilerne realistisk fysik og kan hoppe realistisk, når de afsætter fra et bump i vejen, som programmørene har placeret der.

Laver man alle mulige andre underlige ting, som f.eks at stoppe med at køre løb, og begynder at placere biler rundt omkring, således man kan køre henover dem og dermed få en bil til at flyve, så bryder man med spillets regler, og spillet vil ikke længere opføre sig normalt.

Den nyhed er jo omtrent ligeså stor, som at man kan snyde i Doom pga. clipping = Man kan udnytte spil og gøre ting med spil, som ikke er meningen og gør man det, så opfører spillet sig ikke konsistent.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 11:58 
Paasch >
Ligesom AI'en i spillet heller ikke er en gang makværk.

Perler på en snor, får en helt ny betydning, når man snakker om Gran Turismo serien.

Og når man kan tweake en bil, til at køre 2000 km/t, så kan man ikke just snakke om, at "Polyphony går ikke på komprimi, GT serien har altid være gennemført, helt ned til detaljerne".

Vi stiller over til Freddie for en kommentar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 12:17 
Okotta >
Så dit svar er altså, at GT4 er noget lort, hvis det kommer til at køre med 30 fps - det var sådan set bare det jeg var interesseret i at høre om.

Nej, men Polyphony laver lige så flotte visuals som Bizzare på ældre hardware. Det var såmænd det.

Jeg vidste iøvrigt ikke at du var sådan en PS2 fanboy Freddie; du har vel opdaget, i løbet af denne diskussion, at du sidder og forherliger et spil som du aldrig har set, endsige spillet/prøvet/har i din samling - du har tidligere sagt at du slet ikke HAR en PS2 konsol - så al din snak omkring GT4 er jo egentligt varm luft fra en fanboy, som er åh så bange for, at et spil på en konsol han slet ikke ejer, pludseligt bliver inferiørt til et spil, på en konsol som han absolut hader (og mere vigtigt endnu: hvis firma han hader ligeså meget).

Jeg har en PS2 din klovn, desuden er jeg totalt ligeglad hvilken konsol spillene er på. Jeg har vel lov til at forgude de spil jeg holder af, ligesom du pimper dit elskede Halo.

Du sidder og skriver, at vi bare kommer med undskyldninger, fordi vi er bange for at GT4 bliver flottere og bedre, end PGR 2, men det eneste DIN trold-op-ad-en-æske tilstedeværelse i denne tråd gør, er at opføre sig på nøjagtigt denne måde - en masse "forklaringer" og "uddybninger" om, hvor fantastiske Polyphony er, og hvorfor GT4 er et flottere og bedre spil, end PGR 2; Men så må du jo bevise det - sæt spillene op mod hinanden, og så spiller vi; Kan du ordne det?

Hvis du overhovedet fulgte med, så var det alle PGR2-livvagterne, som beskyldte mig for sammenligne de to spil i hoved og røv. Jeg har studeret begge spil siden de var annonceret, og jeg synts stadig klart at der er forskel grafisk. Flere gamere på div. boards er også enige. GT4 ser mere realistisk ud, kom over det.

Man kunne sprede marker med det lort du lukker ud, i øjeblikket : Kameo er droppet (det siger en-eller-anden på Team Xbox selv), bilerne kan flyve i PGR2, PGR 2 indeholder "en del andre bugs" (som du naturligvis kan vise mig, når du viser mig hvor i spillet det er - nåh nej, det kan du jo ikke så godt), og føren har glemt sine grafik-ben, i en åben vogn, i PGR 2 (du må lige vise mig det, i det replay du naturligvis har gemt, da du så det på din Xbox - nåh nej).

Varm luft Freddie.

Sure...

Ingen ben:
http://www.thegusts.com/gotham/DocMyLegs.jpg

Understeer Bug:
http://www.bizarrecreationsforum.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1701&postdays=0&postorder=asc&highlight=understeer&start=0

Verdens første flyvende bil:
http://www.thegusts.com/gotham/MoscowAirlines.jpg
http://www.thegusts.com/gotham/EggMoscowFlightOverSign.jpg
http://www.thegusts.com/gotham/AirEggPlate.jpg

Sjovt hvordan alle de fanboys ovre på bizzarecreationsforum stadig er 100% overbevist om, at fysiken er mere realistisk. Biler er også alt alt for hurtige, de laver lap tider der er flere minutter under hvad de virkelig er.

Så lukkede du røven? Ja det tror jeg...
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 12:20 
Okotta >
Perler på en snor, får en helt ny betydning, når man snakker om Gran Turismo serien.

Og når man kan tweake en bil, til at køre 2000 km/t, så kan man ikke just snakke om, at "Polyphony går ikke på komprimi, GT serien har altid være gennemført, helt ned til detaljerne".

Vi stiller over til Freddie for en kommentar.

Ja, PGR2 har jo fået massere af ros for dens hardcore AI. Det er en bug i GT3 hvor du med Escudo'en, kan få den til at køre på to hjul og opnå alt for meget fart. Den kan i det mindste ikke flyve, da det jo er en bil.
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 12:38, rettet 03/01-04 12:49 
FreddiE >
Så lukkede du røven? Ja det tror jeg...

Næh, hvorfor sku' jeg dog det?

Du viser mig et billede fra et replay, hvor der ikke er tegnet ben på køreren; Sku' det være en fejl i selve spillet, eller en ligegyldig grafisk mangel? Men du gav mig et billede af det, så den vil jeg gerne gi' dig - kudos for det.

Men så snakker du stadig om flyvende biler i PGR2, som om at det er noget der optræder i spillet, når man spiller spillet, og ikke sidder og nørder med snyd osv.

Og du springer stadigvæk let og elegant henover GT's manglende AI, men mener dog rigtigt nok, at PGR har fået ros for dens AI - kudos for det.

Derudover snakker du STADIG om flyvende biler i PGR 2, som er noget der optræder hvis man sidder og snyder i spillet, og generelt ikke spiller det som man bør og skal - glæder mig iøvrigt til du evt. svarer og/eller kommenterer det jeg skrev længere oppe i tråden, ang. flyvende biler i PGR 2 - og prøver på den måde at bortforklare at der stadig ikke er noget galt med GT's "fejlfrie" præsentation og indhold.

Man kan tweake en bil i GT, og få den til at køre 2000 km/t, IMENS man spiller spillet ordentligt, og kan derved snyde sig langt forbi AI modstanderne - det har jeg ikke hørt man kan i PGR 2; I dette spil kan man blot få en bil til at flyve/hoppe, hvis man stopper med at køre løb, og så sidder og snyder/leger med spillet.

GT's "perfekte" indre og ydre, krakelerede for snart lang tid siden, men du har bare ikke opdaget det endnu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SolaegSolaegSkrevet 03/01-04 12:39 
Så vil jeg nok sige, at det er knap så urealistisk, at en bil kan hoppe lidt for højt/langt i stedet for at køre på to hjul med et par tusinde kilometer i timen.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/01-04 12:42, rettet 03/01-04 12:44 
FreddiE >
Flere gamere på div. boards er også enige. GT4 ser mere realistisk ud, kom over det.

Hvis man ser på grafikken som en helhed, så skal både bilmodeller og baggrunde smelte sammen og gå op i en højere enhed. Det eneste der har imponeret mig indtil videre i GT4 er bilmodellerne, men baggrundene er slet ikke i samme klasse (altså det man har set indtil videre) så alt i alt vil jeg da sige det ser endnu mere kunstigt ud hvis "realistiske" modeller placeres i et visuelt urealistisk miljø. Tingene skal jo passe sammen.
I win, you loose
quadquadSkrevet 03/01-04 12:43 
SÅ god er AI'en i PGR2 altså heller ikke :)
Men så kommer vi bare tilbage til diskussionen om modstanderne skal skubbe en væk eller prøve at overhale :)
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 12:51, rettet 03/01-04 12:52 
Griberg >

40 METER!!! Det er jo en bug/fejl/dårlig programmering. Det er kun én bil i GT3, og det er nok rettet i 4'eren. PGR2 går ikke efter at være realistisk, men folk skriver det alligevel. Stop nu...

Okottoa >

Der bliver jo ikke brugt Action Replay eller noget andet snyd. Det skete også for en gut over Live!, fordi bilen foran lag'ede og... vent... link, fordi der er åbenbart ingen som tror på, hvad man siger i dagens danmark.

http://www.bizarrecreationsforum.com/phpBB2/viewtopic.php?p=21545&highlight=air#21545

Quote: "It happened to me while on Live. A person with a Koenigsegg was lagging throughout the race when in the middle of The Ring, his Koenigsegg suddenly popped up right under me, causing my Carrera to launch straight into the air. I some how landed right on top of his car after the launch. Since his car was still lagging, my Carrera was being juggled by this guy's Koenigsegg. This all happened while going around 170 mph . He finally lagged out from under me and I lost control when I landed back on the ground. I lost the race because of it, but that was so much fun, it was worth the 5th/6 place I got."

Jonglere med biler i en fart af 270 Km/T... Det kan ikke blive mere arcade. Det kan ske, og det er bare dårlig programmering, ik andet.
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 12:57 
Personens bil LAGGEDE Freddie - LAGGEDE; Så er det sgu da logik, at bilen pludseligt kan befinde sig oveni, eller under en anden bil, hvis spillet - pga. lag - pludseligt placerer bilen alle mulige steder på banen, uden hensyntagen til hvor de andre biler er henne.

Tror du helt seriøst, at det ikke vil kunne forekomme i GT4, når det bliver spillet online? Vågn nu op menneske!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 13:01 
Det kan forekomme hele tiden, skal bare køre in i hinanden, eller ramme et bump uheldigt i vejen. Det er ikke snydekoder, actionreplay, hacking eller noget. Bare dårlig programmering.

Nej, jeg er ret sikker på at bilerne ikke bliver jongleret igennem luften når GT4 bliver online.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/01-04 13:07 
Lag og forkert placering af objekter i et spil kan altid forekomme i onlinespil. Så kan du sige hvad du vil, men det lyder som om du vælger at lade dig blænde af din åbenlyse kærlighed til Polyphony og deres medarbejderstab. De kan åbenbart ikke lave fejl. Men LAG er heller ikke en decideret fejl ved spillet - det kan være dårlig netværkskode ja, det indrømmer jeg, men det kan så sandelig også forsages af en server, hvis forbindelse ikke kan håndtere den slags spil uden at miste informationer.
I win, you loose
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 13:13 
FreddiE >
Det kan forekomme hele tiden, skal bare køre in i hinanden, eller ramme et bump uheldigt i vejen. Det er ikke snydekoder, actionreplay, hacking eller noget. Bare dårlig programmering.

Nej, jeg er ret sikker på at bilerne ikke bliver jongleret igennem luften når GT4 bliver online.

Så når det sker under online løb, i GT4, så er det bare dårlig programmering? Det bliver spændende..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 13:15, rettet 03/01-04 13:18 
RQvsnapz:

Det kan også forekomme uden lag, folk bruger det på Live! til at tjene kudos. Det er spil-koden, ikke netværkskoden.

Ingen, absolut ingen udviklere kan lave et 100% fejlfrit spil. PGR2 har måske givet nogle andre ting prioritet pågrund af mangel på tid, så finpudsningen har ikke været helt i top.

Jeg respektere bl.a. Konami og Polyphony fordi de kan lave spil PS2 som stadig visuelt er på højde med andre titler på kraftigere systemer.

Okottoa:

Det er stadig spiller som tillader at det kan lade sig gøre. Det kan det ikke i GT4, fordi det har slet ikke den slags fysik. Men selvfølgelig kan der ske det ved lag at objekter clipper hinanden osv.
enfenenfenSkrevet 03/01-04 13:51 
FreddiE >
Det er tydeligt at du diskuttere om mig, og ikke med mig. Du kender mig åbenbart bedre jeg selv gør, fordi du har simpelthen kortlagt hvilken person jeg er. Yderligere har du ingen bevidst anelse, om hvad forskelen er på en overdrivelse og en løgn.

Vi stopper bare, du er spild af luft.

Du må komme med noget bedre, hvis vi skal fortsætte diskussionen.

Jeg kan umuligt være spild af luft, da jeg jo egenligt ikke producerer luft. Det er så ikke biologitimen vi har gang i lige nu, så jeg vil sparer dig for yderligere forklaringer, da de sikkert ikke siver ind alligevel. Angående "spild af luft", så argumenterer jeg, imens du kommer med bortforklaringer og det er vist det eneste du kan, efter at have læst dine seneste indlæg.

Jeg er udemærket klar over forskellen på overdrivelse og løgn, men igen så er det jo nemt for dig, at springe over hvor gærdet er lavest. Det du skrev, var en direkte løgn, da du anklagede mig for at skrive noget, som du selv havde skrevet. Logik er åbenbart ikke din stærke side, hvilket ikke skal kritiseres.

Alt din physics snak burde du stoppe. Du har jo ikke noget at have det i, når du ikke har prøvet et eneste af spillene. Læg nu mærke til, at der ikke er nogen udover dig, som skriver om hvordan fysikken ER i GT4. Vi har ikke prøvet spillet og kan derfor ikke kommentere den.

Du prøver ihærdigt at vise os, at bilerne i PGR2 kan "flyve", når der er tale om "forsøg", når spillet ikke er igang. Angående GT3, så venter jeg lige som alle andre på din forklaring omkring AI'en og "jeg kører lige omkring 2000 km/t" med min bil. Kan du komme med en forklaring lille ven, eller skal vi bare holde her?

Det nytter ikke at bede mig holde kæft, som du har bedt andre, for så beviser du bare hvilken person du er, hvilket du jo allerede har gjort.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 15:23 
FreddiE >
Jeg respektere bl.a. Konami og Polyphony fordi de kan lave spil PS2 som stadig visuelt er på højde med andre titler på kraftigere systemer.

Jeg respekterer osse bl.a Konami for, at de kan lave spil på PS2, som er pænere end nogle af de bl.a Xbox titler, som i forevejen ikke er blandt Xbox'ens pæneste.

Men hvis du vil til at påstå, at Konami's PS2 titler nu er flottere end alt hvad der er spyttet ud, på Xbox, så gider jeg ikke diskutere mere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 16:02 
Enfen >
Du må komme med noget bedre, hvis vi skal fortsætte diskussionen.

Jeg kan umuligt være spild af luft, da jeg jo egenligt ikke producerer luft. Det er så ikke biologitimen vi har gang i lige nu, så jeg vil sparer dig for yderligere forklaringer, da de sikkert ikke siver ind alligevel. Angående "spild af luft", så argumenterer jeg, imens du kommer med bortforklaringer og det er vist det eneste du kan, efter at have læst dine seneste indlæg.

Du kører stadig din egen lille krig...

Jeg er udemærket klar over forskellen på overdrivelse og løgn, men igen så er det jo nemt for dig, at springe over hvor gærdet er lavest. Det du skrev, var en direkte løgn, da du anklagede mig for at skrive noget, som du selv havde skrevet. Logik er åbenbart ikke din stærke side, hvilket ikke skal kritiseres.

Jeg tvivler på at du overhovedet kan definere ordet "logik", så lad venligst vær med at misbruge det.

Enfen >
Det når ikke PGR2 til knæene

Enfen >
Hvis det er rigtigt, så er de "miles" efter.

Jeg troede så, at det var dig der skrev:

Paasch >
Korrekt. Men detaljegraden i GT3 er langt fra på højde med PGR2's. Hverken bilernes eller omgivelsernes.

Det sjove ved det er, at du er totalt ligeglad med hvad jeg beskylder dig for, du vil bare bruge det til at angribe mig. Vi diskuttere slet ikke noget relevant, du bruger mere tid på at kommentere min intelligens og væremåde, end selve emnet.

Alt din physics snak burde du stoppe. Du har jo ikke noget at have det i, når du ikke har prøvet et eneste af spillene. Læg nu mærke til, at der ikke er nogen udover dig, som skriver om hvordan fysikken ER i GT4. Vi har ikke prøvet spillet og kan derfor ikke kommentere den.

Det er også forkert at skrive GT4. Jeg tog udgang i GT3's fysik, men da jeg kun kan forestille mig at den bliver bedre og mere realistisk, så vil det stadig være umuligt. Bilerne er for tunge. I PGR2 tjener du kudos for at slippe jorden, det er et design-valg, at bilerne kan løfte sig. Det er så ikke perfekt lykkedes, da bilerne i nogle situationer kan opnå 40-50 meters højde. Det er med garranti ikke meningen. Mere playtesting kunne have løst det.

Du prøver ihærdigt at vise os, at bilerne i PGR2 kan "flyve", når der er tale om "forsøg", når spillet ikke er igang. Angående GT3, så venter jeg lige som alle andre på din forklaring omkring AI'en og "jeg kører lige omkring 2000 km/t" med min bil. Kan du komme med en forklaring lille ven, eller skal vi bare holde her?

Spillet er i gang, og det kan lade sig gøre med med 2-player. Der findes ingen undskyldning for GT3's AI'en, den er utrolig ringe. PGR2 skal bare ikke pralle, eller for den sags skyld så mange andre bilspil. Det er den eneste seriøse bug i GT3, og det er stadig kun én bil. PGR2 har stadig langt flere. Understeer, audio tracks der skipper osv.

Det nytter ikke at bede mig holde kæft, som du har bedt andre, for så beviser du bare hvilken person du er, hvilket du jo allerede har gjort.

Jeg har ikke sagt nogen skulle holde deres kæft, jeg skrev en aflukkende kommentar til Okotta, fordi han var overbevist om, at jeg ikke kunne bevise noget. Hvilket jeg så naturligvis gjorde.
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 16:06 
Okotta >
Men hvis du vil til at påstå, at Konami's PS2 titler nu er flottere end alt hvad der er spyttet ud, på Xbox, så gider jeg ikke diskutere mere.

Selvfølgelig ikke teknisk set, men bl.a. MGS2 og med garranti MGS3 (se trailer...), har stadig bedre modeled characters, og animationer end 90% af alle spil derude.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/01-04 16:31, rettet 03/01-04 16:36 
Det er nok ikke meget ved siden af. Karaktererne har personlighed og mange detaljer og den motion capture, der er taget til mellemsekvenserne er intet mindre end fænomenal.

Af tekniske årsager har det dog ikke de lækre textures, men ellers klarer de det da meget godt. Det samme ville jeg ikke sige om omgivelserne i GT4. De virker bare kedelige for mig. Om bilmodellerne ser mere realistiske ud end i pgr2, kan jeg først bedømme, når jeg får spillet mellem hænderne, det samme burde du måske gøre.
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 16:49 
Jo tak, FreddiE og andre, vi skal lige have hævet niveauet her.

Advarsler er blevet uddelt for brud på regler (bandord osv.).

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 03/01-04 16:52 
Altså det der med at bilerne løfter sig har jeg ikke oplevet, heller ikke efter nu 25 timers spil. Så større problem kan det da heller ikke være :)
enfenenfenSkrevet 03/01-04 16:56, rettet 03/01-04 17:00 
FreddiE >

Jeg tvivler på at du overhovedet kan definere ordet "logik", så lad venligst vær med at misbruge det.

Den lader vi lige stå et øjeblik...

Enfen >
Det når ikke PGR2 til knæene

Enfen >
Hvis det er rigtigt, så er de "miles" efter.

Jeg troede så, at det var dig der skrev:

Paasch >
Korrekt. Men detaljegraden i GT3 er langt fra på højde med PGR2's. Hverken bilernes eller omgivelsernes.


Sjovt du hiver mine quotes frem og blander dem sammen med andres. Læg dog mærke til, at jeg ikke skriver andet, end jeg finder spillet godt.

Hvis du ikke kan holde styr på, hvad de forskellige har skrevet, så kan jeg da godt se, at det er svært.

Det er også forkert at skrive GT4. Jeg tog udgang i GT3's fysik, men da jeg kun kan forestille mig at den bliver bedre og mere realistisk, så vil det stadig være umuligt. Bilerne er for tunge. I PGR2 tjener du kudos for at slippe jorden, det er et design-valg, at bilerne kan løfte sig. Det er så ikke perfekt lykkedes, da bilerne i nogle situationer kan opnå 40-50 meters højde. Det er med garranti ikke meningen. Mere playtesting kunne have løst det.

Så hvis jeg ville skrive om PGR2 og ikke havde prøvet det, så skulle jeg bare skrive mine erfaringer om PGR. Det giver jo ikke mening.

Det er dog fint, at du nu indrømmer, at du tog fejl ved at konkludere ud fra GT3, at GT4 bliver sådan og sådan.

Spillet er i gang, og det kan lade sig gøre med med 2-player. Der findes ingen undskyldning for GT3's AI'en, den er utrolig ringe....

Det er den nemlig

...PGR2 skal bare ikke pralle, eller for den sags skyld så mange andre bilspil. Det er den eneste seriøse bug i GT3, og det er stadig kun én bil. PGR2 har stadig langt flere. Understeer, audio tracks der skipper osv.

Der er ingen, der skriver, at PGR2 er perfekt. Du tror vi mener det, fordi vi ikke giver meget for din fortolkning af GT4, da du ikke har prøvet spillet, og samtidigt fortæller vi om vores oplevelser med PGR2, som du heller ikke har prøvet.

Jeg har så ikke oplevet en eneste af de ting du skriver og jeg har trods alt spillet PGR2 i mange timer over Live. Jeg har samtidigt ikke hørt fra andre danskere eller de andre, som jeg spiller sammen med over Live, at de skulle have oplevet det. Lag kan forekomme, men det kan det i alle spil.
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/01-04 17:22 
Så har man set det med.

GT4 har [vil få] bedre bilmodeller og bedre fysik end PGR2, fordi musikken i sidstnævnte nogen gange hakker!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 17:22 
Enfen >
Den lader vi lige stå et øjeblik...

Det kan vi sagtens...

Sjovt du hiver mine quotes frem og blander dem sammen med andres. Læg dog mærke til, at jeg ikke skriver andet, end jeg finder spillet godt.

Hvis du ikke kan holde styr på, hvad de forskellige har skrevet, så kan jeg da godt se, at det er svært.

Du snakker udenom.

Så hvis jeg ville skrive om PGR2 og ikke havde prøvet det, så skulle jeg bare skrive mine erfaringer om PGR. Det giver jo ikke mening.

Det forsvinder PGR2's fejl ikke af.

Det er dog fint, at du nu indrømmer, at du tog fejl ved at konkludere ud fra GT3, at GT4 bliver sådan og sådan.

Jeg lavede en fejl, men det betyder ikke, at jeg ikke har/får ret. Du er velkommen til at bringe emnet op igen, hvis man kan få bilerne til at flyve i GT4.

Der er ingen, der skriver, at PGR2 er perfekt. Du tror vi mener det, fordi vi ikke giver meget for din fortolkning af GT4, da du ikke har prøvet spillet, og samtidigt fortæller vi om vores oplevelser med PGR2, som du heller ikke har prøvet.

Skulle det være din bortforklaring på fejl i PGR2?

Jeg har så ikke oplevet en eneste af de ting du skriver og jeg har trods alt spillet PGR2 i mange timer over Live. Jeg har samtidigt ikke hørt fra andre danskere eller de andre, som jeg spiller sammen med over Live, at de skulle have oplevet det. Lag kan forekomme, men det kan det i alle spil.

Det skyldes ikke lag, og det kan forekomme offline.
APHAPHSkrevet 03/01-04 17:39 
FreddiE >
Det er den eneste seriøse bug i GT3, og det er stadig kun én bil. PGR2 har stadig langt flere. Understeer, audio tracks der skipper osv.

Der er mere end én bil i GT3, hvor du kan frembringe en urealistisk top fart.

Er der overhoved nogle der har oplevet denne såkladte understeer bug? Selv har jeg spillet i over 70 timer uden at støde på det problem. Selvfølgelig understyrer bilen i visse situationer, hvilket den også skal gøre.

Er det nu ligefrem blevet en bug, at når man genstarter en bane, bliver en ny sang fra soundtracket afspillet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 17:45, rettet 03/01-04 17:46 
Hvilke biler er det? Udover Escudo'en?

Det er hvis man kører langsomt igennem svingene, så skulle bilen fortsætte lige ud, isteddet for at dreje.

Nej, sangene hakker. Det sker dog ikke for alle.
enfenenfenSkrevet 03/01-04 17:47, rettet 03/01-04 17:48 
Paasch >
Der er mere end én bil i GT3, hvor du kan frembringe en urealistisk top fart.

Er der overhoved nogle der har oplevet denne såkladte understeer bug? Selv har jeg spillet i over 70 timer uden at støde på det problem. Selvfølgelig understyrer bilen i visse situationer, hvilket den også skal gøre.

Er det nu ligefrem blevet en bug, at når man genstarter en bane, bliver en ny sang fra soundtracket afspillet?

Jeg har ikke oplevet den og jeg har rundet 150 timer offline/online.

Angående soundtracket, så har jeg heller ikke oplevet fejl.

GT3 har det dog med at fryse nogle gange, så det må jo være en bug.
What is the Matrix?
120 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig