X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

*** I skulle have en røvfuld *** ;-)


Svar
BlossomBlossomSkrevet 16/03-03 23:48 
Ja tak, og ikke kun 1, men mange...
Jeg håber I har hygget jer til KT5, mens andre ( ihvertfald mig) Har siddet og sygnet hen i dyb bekymring over et manglende Playright..
Lige siden fredag har min hårfarve langsomt ændret sig til den mere grålige toning. Lige indtil idag hvor en venlig sjæl skrev over MSN at det var lukket p.gr. af KT5.
Nu er jeg glad igen...
Men I har været savnet drenge....
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 16/03-03 23:58 
Som sagt andetsteds var det et nedbrud og ikke en bevidst nedlukning, hvilket selvfølgelig ville have været annonceret.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 17/03-03 14:02 
Btw. Hvad med projecteren? Det er ikke strømforsyningen inde i den der er hoppet af? (Ved intet, gætter bare :P)
RJKRJKSkrevet 17/03-03 14:06 
Nej. Det er pæren, som er eksploderet og deraf har ødelagt ting inden i.

Men det er vist ikke så relevant her...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 17/03-03 14:09 
Troede ellers vi kunne snakke med alle de ting der var gået i stykker her ;)
AmbyAmbySkrevet 17/03-03 14:46 
Wagner, din taglinie :
"Gameover i sidste bane af Bubble Bobble med PS2-playkid (bane 100)"

Er et velkendt problem med xbox emulationen af Bubble Bobble.
Hvis man dør samtidig og ikke har credits før man ikke chancen for at købe nye. Har selv oplevet det et par gange.

Overstående er self. forudsat det var xbox emulationen og at i spillede for at komme igennem og ikke kun havde 1 credit i starten. :)

OG til næste KT burde alle kunne genkende Bubble Bobble main-theme og så de blev vækket med slag fra et badedyr 2.14 den anden torsdag i Juni.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 17/03-03 14:55, rettet 17/03-03 14:56 
Det er ikke en fejl i emuleringen. Sådan er spillet. Også i flere af konverteringerne.

Så kan man lære at spille strategisk...

Og, ja, vi er dybt skuffede over, at Assassin ikke kan sin Bubble Bobble-barnelærdom...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 17/03-03 15:01 
Spille strategisk? Man skal da bare lade være emd at dø. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/03-03 15:05 
Nogle baner er jo skruet sådan sammen, at man kan være nødt til at begå selvmord...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 17/03-03 15:06 
*host*99*host*
TLTLSkrevet 17/03-03 15:12 
Blossom >
Ja tak, og ikke kun 1, men mange...
Jeg håber I har hygget jer til KT5, mens andre ( ihvertfald mig) Har siddet og sygnet hen i dyb bekymring over et manglende Playright..
Lige siden fredag har min hårfarve langsomt ændret sig til den mere grålige toning. Lige indtil idag hvor en venlig sjæl skrev over MSN at det var lukket p.gr. af KT5.
Nu er jeg glad igen...
Men I har været savnet drenge....


Har du kedet dig?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 17/03-03 15:26 
Wagner >
*host*99*host*

Ja, puha for en bane, jeg tror vi blev taget af spøgelserne en 10-12 gange;D
Spiller nu: Halo 3
BlossomBlossomSkrevet 17/03-03 15:29 
TL >
Har du kedet dig?


Utrolig meget, og så var jeg jo samtidig bange for at også PlayRight var væk nu...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
AssassinAssassinSkrevet 17/03-03 15:36 
RJK >
og, ja, vi er dybt skuffede over, at Assassin ikke kan sin Bubble Bobble-barnelærdom...

jaja....give a guy a break ;-)
Når man ikke har sovet specielt fremragende...specilet grundet den yderst belastende melodi i Typing of the Dead og man iøvrigt har oparbejdet en vis alder er man vel en anelse undskyldt. Og jeg genkendte jo sagtens melodien, kunne bare i min tranceagtige tilstand ikke lige placere den.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
TLTLSkrevet 18/03-03 10:19 
Blossom >

Utrolig meget, og så var jeg jo samtidig bange for at også PlayRight var væk nu...


Har du ikke nogle spil, som du kan gå igang med??
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 18/03-03 10:43 
Wagner >
*host*99*host*

Bane 99 er syg i bøtten ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig