X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et par hurtige spørgsmål...


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/10-03 09:33 
Jeg har lige et par enkelte spørgsmål, som jeg håber i kan svare på :)

Er det med Dreamcast som med stort set alle andre konsoller, at en EU maskine kører 50Hz mens en US/JAP maskine kører 60Hz?

Hvis man installerer en chip i sin Dreamcast (hvor gode er de egentlig til Dremcast?), vil man så kunne køre importerede spil i 60Hz, hvis man bruger et RGB kabel?

Og sidst men ikke mindst... Kan det betale sig at investere i sådan en Arcade Fighter stick tingest :) Er der nogen der er specielt bedre end andre?

Håber i kan svare på det, på forhånd tak
SumezSumezSkrevet 04/10-03 09:53, rettet 04/10-03 09:54 
KidCaffeine >
Er det med Dreamcast som med stort set alle andre konsoller, at en EU maskine kører 50Hz mens en US/JAP maskine kører 60Hz?
Ja. Der er trods alt endnu mange tv'er, der ikke kan tage 60hz. Næsten alle PAL DC spil har dog 60hz funktion.

Hvis man installerer en chip i sin Dreamcast (hvor gode er de egentlig til Dremcast?), vil man så kunne køre importerede spil i 60Hz, hvis man bruger et RGB kabel?
Nej. Man skal stadig bruge en DC-X (men så kan man også godt)

Og sidst men ikke mindst... Kan det betale sig at investere i sådan en Arcade Fighter stick tingest :) Er der nogen der er specielt bedre end andre?
Ja, hvis du er til fighters er der ingen tvivl om det. Dreamcast standardcontrolleren er elendig til fighters. Det plejer at være den originale SEGA arcade stick, der bruges, og den er vist udmærket. Om det er den bedste til maskinen, ved jeg ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/10-03 10:05 
Jeg takker :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig