X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

At være SÅ heldig


Svar
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 20:26 
Tænk engang at ens lillebror, kommer og giver mig et splinternyt Castlevania: Chronicles til Playstation.

Spillet lå bare og flød i forretningen, hvor han arbejder, og var blevet fundet under noget oprydning - han fik lov bare at ta' det med hjem, da det alligevel ikke skulle bruges til noget.

Jeg er stadig en smule målløs :-)

Musikken er jo iøvrigt helt fantastisk i det spil - det gælder både for den originale musik og den remixede; Feeedt soundtrack.

Har I nogensinde været rigtigt heldige, og nærmest fået foræret et sjældent spil?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 21/09-03 20:44 
Spillet er overhovedet ikke sjældent. Det kan købes mange steder for 200,-. Men det er stadigvæk et godt spil, der er temmeligt godt bare at få foræret ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
YamadaYamadaSkrevet 21/09-03 20:59 
Ta' da bare luften ud af mandens ballon :P LOL
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
SumezSumezSkrevet 21/09-03 21:35 
Det er et udmærket soundtrack. Thrashard in the Cave er en klassiker, og den nye udgave af Tower of Dolls kan jeg godt lide. Vampire Killer og Wicked Child holder selvfølgelig altid, men de har begget været hørt i langt bedre udgaver. Næh, SotN, der er et soundtrack uden lige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig