X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Last Of Us Part II

Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/09 10:18 
Så har spillet endeligt fået en lanceringsdato: d. 21 feb 2020.

Ny trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=II5UsqP2JAk
millenniummillenniumSkrevet 27/09 08:56 
Launch day insta-buy.
The medium is the message.
silverstarsilverstarSkrevet 27/09 10:38 
Det ser lækkert ud, men der er godt nok lang tid til release endnu, det bliver en hård ventetid :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/09 11:04 
Jeg forventer mig ikke det store på gameplay-fronten. Her er Naughty Dog kun blevet ringere med årene. Skyderiet i Uncharted 4 var direkte ringe, og de tager kontrollen ud af hånden på spilleren alt for ofte i deres spil. F.eks. ved at skide hul i de manuelle saves man laver og bare overskrive som det passer dem.

Last of Us 1 er noget af deres mest solide gameplay, men det havde ikke megen dybde og spillet var alt for langt til hvad det kunne bære. Hvis toeren blot er mere af samme niveau vil jeg egentlig være ganske tilfreds for det er trods alt et godt step up fra Uncharted 4, men nu får vi se.

Etteren spillede man udelukkende for historien, som var virkelig god og satte nye standarder for fortællinger i spil. Men historien i Last of Us var så perfekt afsluttet at jeg ser det som noget af en falliterklæring at de vælger at fortsætte med de samme personer. Det er selvfølgelig et sikkerhedsnet og hvad folk forventer, men jeg vil blive overrasket hvis der kan koges meget mere suppe på dem. Andre personer i samme univers havde jeg klart foretrukket!

Jeg forventer et spil på 6/10, men jeg håber på et 7-tal. Så er forventningerne i hvert fald ikke skruet urealistisk op :D

Jeg tror det bliver en senkøber herfra, med mindre andet kan overbevise mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/09 11:12 
Etteren er et af de bedste historiedrevne spil dette årti, så mine forventninger er høje og det købes på dag 1 - selvom en opfølger til etteren i bund og grund var unødvendig og jeg hellere havde set nyt IP fra ND :)
millenniummillenniumSkrevet 27/09 11:31 
Konsolkongen>
Andre personer i samme univers havde jeg klart foretrukket!

Lige der er jeg enig. Jeg synes nu det er fint at koge videre på Ellie, fordi hun var en person i begyndelsen af en stor transformation.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig