X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny 2


Svar Sortering
WehnerWehnerSkrevet 05/04-23 15:01 
Jeg kan ikke huske det mere detaljeret, end at det er i ganske få situationer i forhold til Destinys gigantiske størrelse, at man er tvunget til at spille noget solo.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
218 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar Sortering
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 12:17 
Det tror jeg bestemt også. Det ville ingen mening give at ændre deres succesopskrift væsentligt. Og det er jo ikke sådan, vi savner fps'er i spiludvalget i dag.

I øvrigt er Destinys single player ikke mindre end så mange andre shooters.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 04/09-17 12:13 
@Sumez

Alt tyder på Destiny 2 er mere af det samme.
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 08:42, rettet 04/09-17 08:43 
Dunno, jeg har ikke fuldt hypen omkring D2 netop fordi at campaign/story, og spillets størrelse generelt, blev voldsomt oversolgt ifm. etteren.
Oprindeligt var der en mere episk historie planlagt men en stor del blev skrottet undervejs. Noget af det skrottede indhold blev så solgt som DLC bagefter.
SumezSumezSkrevet 04/09-17 08:17 
Beano>
Jeg venter på at høre om det har en acceptabel singleplayer del denne gang. Hvis der er samme tynde omgang som sidst, hopper jeg helt over.

Er der meldt noget ud om en reel singleplayer del??

Det der afholdt mig fuldstændig fra det første Destiny var netop spillets online-fokus. Og ikke så meget multiplayer som den der MMO-model der er 100% designet op imod at fastholde spillerne via grind osv. Det er bare ikke noget der tænder mig. Og det er synd, for derudover var jeg ret vild med det jeg prøvede.
Men hvis de rent faktisk har en singleplayer mode denne gang, kunne det da være noget der er sjovt at prøve. Umiddelbart har jeg ikke fulgt med i dette spil overhovedet, da det var svært for mig at forestille at det ikke bare er gået mere i den retning jeg ikke bryder mig om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-17 07:53 
Wehner>
Spil som service. Det' det nye. Jmog havde nogle udmærkede betragtninger om spils faldende pris trods stigende udgifter til produktion. #fixed

Den gir jeg nu ikke meget for. Der er masser af spil der sagtens kan tjene sig selv hjem uden at skulle ty til alt for dyr DLC og latterlige microtransactions. Destiny er også solgt i langt større antal end de fleste spil for tyve år siden. Jim Sterling har en masse gode pointer i hans Jimquisistions om netop dette.

Den overordnede pointe: Hvis de ikke kan lave et spil der trods mange millioner af solgte eksemplarer ikke kan køre rundt uden overbetalt DLC og microtransactions så burde de nok være i en anden branche. Det er ren grådighed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/09-17 06:19 
Taking king og rise of iron var nye steder raid/mission/strike.
Dark below og house og wolvs var samme sted som vanilla destiny
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 04/09-17 00:19 
Ikke hovedparten, men helt sikkert noget af det. Raids var altid helt nye, og der var også altid helt nye strikes. Til storymissionerne blev der genbrugt flittigt.

Spil som service. Det' det nye. Jmog havde nogle udmærkede betragtninger om spils faldende pris trods stigende udgifter til produktion. #fixed
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-17 23:26 
Jeg spillede aldrig noget af DLC'en. Jeg kunne aldrig drømme om at give 150kr for noget DLC der ikke indeholder nye assets til spillet. Er det ikke korrekt at hovedparten af Destinys DLC var nye raids på gamle områder, med de samme gamle fjender igen og igen? Sådan noget synes jeg ikke er penge værd :)

Dyre DLC-priser er ikke kun Destinys problem, det gælder rigtig mange titler. Prisen på add-on bør vejes i forhold til hvor meget indhold det tilføjer i forhold til hovedspillet og så prissættes derefter. F.eks. giver det ingen mening at DLC'en til Bloodborne skulle koste 150kr når den kun var 5-7 timer lang, i forhold til hovedspillet som var over 50 timer og kostede 400kr ved launch.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 03/09-17 23:09 
Det var raids, man betalte for, og det var helt fair, at de kostede penge, for det var det endgame content, alle de faste spillere sukkede efter.

Du oplevede desværre den absolut svageste periode i spillet. Efter den utrolig dårlige House of Wolves gik det kun fremad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-17 22:53 
Ja hvis man købte det hele ved udgivelse nåede man vel at betale mere end 1000kr for hele svineriet? Når man tænker på hvor lidt reelt nyt indhold der var i deres DLC er det for dårligt. Som jeg har forstået var det i mange tilfælde bare modifiers til eksisterende gamemodes og raids på eksisterende maps. Alt sammen noget der burde ha' været gratis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/09-17 22:06 
Ifm. Rise of Iron købte jeg den komplette udgave med alt DLC (Eller dvs. Taken King versionen + RoI som DL)


Det var lige præcis dér jeg følte mig bollet tørt bagi.

Jeg havde købt den der Guardian Edition, eller hvad de kaldte den, som halvvejs skulle forestille at være noget season pass.

I stedet fik vi en Taken King DLC til fuld pris, der inkluderede base game. Hvor der (mig bekendt) ingen besparelse var for folk der allerede havde købt basis spillet.



... Og så er min gaming-omgangskreds også lidt nogle prutter, der er svære at få med på særlig meget co-op. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 03/09-17 16:49 
Det første Destiny købte jeg lige i nærheden af release, men det fangede mig ikke rigtigt og jeg fik kun gennemført story missions, samt nogle strikes. Det blev forholdsvis hurtigt lagt på hylden og jeg fik på dette tidspunkt ikke stiftet bekendtskab med Raids. Her er det værd at bemærke, at jeg hovedsagelig rendte rundt selv og klarede missionerne, som jeg ville spille et regulært SP spil.
Ifm. Rise of Iron købte jeg den komplette udgave med alt DLC (Eller dvs. Taken King versionen + RoI som DL) og brugte denne gang _meget mere_ tid på at spille med andre. Det tog en god håndfuld timer, men da jeg først blev familiær med spillets præmisser, fangede det mig fuldt ud. Specielt efter jeg hovedsageligt beskæftigede mig med strikes / raids, blev spillet for alvor sjovt. At jeg så ofte spillede med den samme håndfuld personer, hvor vi via PS4 party chatten kunne hyggesnakke, gjorde bare oplevelsen endnu mere hygge.

Jeg er helt enig i, at det oprindelige Destiny + DLC ikke står mål med prisen. Det er dog en helt anden sag nu, hvor man kan købe hele pakken med alt DLC for et par hundrede kr. Her vil jeg mene at der er fuld underholdning for pengene!

Jeg kan godt forestille mig, at D2 i starten - ligesom vanilla Destiny - kunne være sparsomt ift. indhold. Dog vælger jeg at tro, at den massive kritik hvad dette angår, kan have haft indflydelse ift. at ændre på dette.

Uanset hvad, præsenterede Destiny for mig en underholdning i topklasse, både ift. multiplayer - både PvP og PvE, og ikke mindst gunplay, loot, osv. Jeg har prøvet andre udemærkede spil, som til dels bygger på samme formel, men jeg kan ikke komme i tanke om nogen, som kan måle sig med Destiny ift. den færdige pakke.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-17 16:14 
Jeg kunne godt lide det første. Men deres DLC var uacceptabelt ringe værdi for pengene og stadigvæk et must hvis man ville spille et stykke tid efter udgivelsen. Jeg kommer ikke til at spille Destiny 2 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/09-17 15:11 
Jeg venter på at høre om det har en acceptabel singleplayer del denne gang. Hvis der er samme tynde omgang som sidst, hopper jeg helt over.
JmogJmogSkrevet 03/09-17 15:00, rettet 03/09-17 15:10 
Jeg venter også. Ved ikke lige hvor længe men muligvis til der kommer en udgave inklusiv første store expansion.

Launchperioden vil med sikkerhed også være den dårligste at spille et spil af denne type. Jeg gider ikke bugs. Jeg afventer Early Access-perioden er slut.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/09-17 14:12 
Jeg har også besluttet mig for at vente.
Måske ikke lige 2-3 år indtil der kommer en "komplet" version, men heller ikke før jeg finder det til små 20 Euro hos CDKeys.com eller lignende :P


Plains of Eidolon er (forhåbentlig) snart på vej til Warframe, så der får jeg rigeligt med (gratis) evighedsspil for et godt stykke tid. <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 03/09-17 12:53 
Jeg har faktisk besluttet mig at springe over - eller i hvert fald vente til senere, selvom jeg godt ved, at jeg kommer til at gå glip af en masse af spillets udvikling. Destiny er fantastisk, og jeg tror, det er det spil, jeg har lagt flest timer i nogensinde. Men Destiny er også en tidsrøver uden lige, hvis man ikke er typen, der kan lide at være den svage i gruppen og have det dårligste udstyr.

Så hele sommeren har jeg overvejet frem og tilbage, om jeg igen ønsker et evighedsspil i mit liv. Timingen er også ret dårlig, fordi jeg skal starte på en master i forbindelse med mit arbejde på onsdag, hvor jeg kommer til at skulle læse en hel del til. Så indtil videre er jeg "fallen."
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 03/09-17 11:18 
Så er Destiny 2 på trapperne. Jeg forventer at DAO kigger forbi med mit eksemplar - bestilt fra Coolshop -onsdag morgen og satser på at nørde en masse D2 over det næste stykke tid.

Destiny fremstår for mig som noget af det bedste jeg har spillet i genren og et spil hvor jeg har tilbragt en hel del hyggelige timer med diverse nørde makkere fra nær og fjern. Jeg ser frem til at gentage denne succes med D2.

Andre herfra som ser mega frem til det og som er med fra starten?
Spiller nu: Animal Soccer World
218 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig