X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tomb Raider (reboot)


Svar
jaesjaesSkrevet 19/12-12 23:15 
Folkene bag det nye Tomb Raider har startet en ny video-serie, der introducerer spillet. De starter med at fremvise spillets overlevelseselementer, opgraderingssystemet og puzzles:
http://www.gam... Se hele indlægget
192 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 19/12-12 23:15 
Folkene bag det nye Tomb Raider har startet en ny video-serie, der introducerer spillet. De starter med at fremvise spillets overlevelseselementer, opgraderingssystemet og puzzles:
http://www.gamersyde.com/stream_tomb_raider_..._1_en_-29286_en.html

Ser ikke helt trist ud. Så må vi bare håbe, de ikke laver en Angel of Darkness.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/12-12 23:45 
Jeg har hørt folk drage paralleler Uncharted. For mit vedkommende gør det ikke noget at det er mere action-orienteret, men der findes selvfølgelig massere af andre action spil derude. De originale Tomb Raider spil handler ret meget om puzzles og det lidt ærgeligt hvis det ikke ender med at være et spil der er interessant for fans af de originale.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/12-12 00:13 
Det ligner et spil der vil en hel masse forskelligt, sandsynligvis for meget. Det hele er dog set før og ligheden til Uncharted er slående.

Men ja, det bliver næppe for fans af klassiske tomb raider puzzle, men det var der vel alligevel ingen der havde regnet med. Tomb Raider har dog ikke interesseret mig synderligt siden 2'eren og det her får mig næppe tilbage på vognen.

Af en eller anden grund kom jeg til at tænke på Castlevania: Lords of shadows da jeg så den video. Det var også et reboot af en kendt serie og et spil der også ville en masse forskelligt og stjal/lånte aspekter fra et hav af andre spil i genren. Det her tomb raider "reboot" virker lidt til at tage samme rute.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/12-12 15:22 
Det ser godt ud, rent grafisk.

Jeg håber den ondelyneme, at det ikke er action fremfor adventure - så gider jeg ikke. Underworld var noget nær perfekt i min smag, og jeg har spillet det igennem mange gange.
Der er nok actionspil, jeg håber de ikke falder for fristelsen til at skrue ned for puzzles og adventure og op for guns og onde kumpaner.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
millenniummillenniumSkrevet 20/12-12 15:51, rettet 20/12-12 15:52 
Enig. Jeg gennemspillede også Legends, men hver gang der startede en action-sekvens tænkte "Åh F***, det orker jeg næsten ikke". Tomb Raider har IMO altid været synonym med fri udforskning og afgrænsede puzzles.

Jeg har TB HD Trilogien liggende urørt i skuffen derhjemme. Måske på tide jeg ser nærmere på Underworld.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 21/12-12 11:27, rettet 21/12-12 11:28 
Ok, så fik jeg tændt op for TombRaider HD trilogien, og det bliver helst sikkert spillet meget i 2013.

HD grafikken gør virkelig meget, og det ligner ikke længere en titel fra forrige konsol-generation. Og så er spillenes paste bare så fedt. Tålmodig opbygning, tilpas sværhed og miljøerne ser super lækre ud på den store fladskærm. Anbefales!
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/12-12 12:25, rettet 21/12-12 12:26 
Det sjove ved HD trilogien er jo at alle spillene fandtes i HD til 360 før udgivelsen. Ikke meget remake over den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/12-12 13:12, rettet 21/12-12 13:12 
Jeps, men kan den findes til en fornuftig pris, er den dog stadig værd at anskaffe til PS3 alene pga. Anniversary udgaven som er en pæn port af PC versionen og ikke 360 der var noget slap.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/12-12 13:18 
Helt enig, det kører noget bedre på PS3. Det sagt så er Anniversary en skuffelse sammenlignet med det oprindelige spil til Saturn der var fremragende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/12-12 13:21 
Spillede det på PS1, men ja det første spil var fedt :)
Syntes dog Anniversary remaken var vellykket også.
millenniummillenniumSkrevet 21/12-12 13:51, rettet 21/12-12 20:40 
Jeg fandt min trilogy i Kvickly, da de kørte outlet salg for 50,-

Må sige, det er satme value-for-money.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 21/12-12 16:26 
Ja den pris kan man ikke pive over :D
HankyHankySkrevet 21/12-12 17:53 
Nu fik jeg lyst til at kaste mig over Underworld. Husker også Alf81 snakke rigtig godt om det, dengang det udkom.
Spiller nu: Travis Strikes Again: N..., Mega Man 11, Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 21/12-12 19:08 
Underworld er habilt og underholdende. Bestemt intet enestående, men udover uoriginalitet, fejler det intet. :)
2'eren er stadig helt klart min favorit. Det var en kæmpestor oplevelse, især i forhold til sin tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
--Skrevet 21/12-12 20:53 
Underworld er ganske godt, men for mig fremstår TR1 også som det absolut bedst. Det var så fedt at fokus var på puzzles og man var alene imod naturen. Fra 2eren og frem, kom der en røvfuld badguys randende, hvilket ødelagde en masse. Det er nu engang lidt mere adventure agtigt at kæmpe imod ulve m.m., frem for forskellige lejesoldater osv.

Når det så er sagt, så fremstår missionen fra TR2, som foregår i et tempel med munke (lvl 11?) som en af de helt fantastiske oplevelser i min TR opdragelse.

Fra TR3 og frem kom blev det hele lidt for shooter agtigt, selvom TR4 leverede en okay stemning + historie som første tankerne tilbage til 1eren. Chronicles + Angel of Darkness skød charmen langt væk, hvor Legend vandt en smule tilbage. Underworld er kommer rigtig godt igen, og Annerversiry (staveplade) er egentlig okay, hvis man ikke nødvendigvis holder det op imod TR1, og hvis de havde undladt den bugbefængte og irriterende graplinghook.

Jeg håber virkelig at det nye TR bliver trofast imod det første TR spil, når det gælder massive puzzels, som gerne skal fylde store dele af spillet, samt adventure aspektet hvor man kæmper imod naturen, frem for ligegyldige badguys med guns.

Uanset hvad kommer jeg nok til at gennemføre det før elelr siden :)
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 21/12-12 21:52, rettet 21/12-12 21:57 
Holy crap, du kender virkelig din Croft. :)

Min ekspertise er noget mere begrænset. Spillede TR i mange, mange timer dengang før år 2000. Dræbte en T-rex, men gennemførte det aldrig. Prøve Darkness lidt, men kom aldrig i gang. Mange år senere fandt jeg Legends som jeg gennemført, men så stopper også min Croft-kundskab.

Arh, F*** ok jeg har set begge film X-)

Men hvad jeg elskede ved TR var banedesignet, som vitterligt lignede noget skabt af naturen - ikke af spildesignere. Det krævede en masse overflødige grotter, men det bidrog til følelsen. Tvivler dog nutidens marked har samme holdning.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/12-12 22:28 
Jeg husker stadig hvordan hjertet sad helt oppe i halsen på mig da jeg første gang løb ind i velociraptors i TR1. Da der så allerede få minutter efter kom en T-Rex løbende var jeg ved at skide en stork! Der var intet der kunne ha' forberedt mig på at det skulle ske og det står stadigvæk som en af de mest mindeværdige oplevelser jeg har haft i et spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/12-12 11:12 
T-Rexen var helt klart et højdepunkt i TR1, men generelt synes jeg at spillet led meget under ensformighed. Der var 4(?) forskellige områder, og hver bane i disse områder var temmelig ens, så jeg spillede meget for bare at komme videre til det næste område og se hvordan det var. Banedesignet og puzzlesne var selvfølgelig gode, og når der så endelig kom lidt forandring var det også en stor oplevelse. Udover T-rexen, tror jeg mit yndlingsøjeblik må være det tempel man er i efter jungle-området, hvis jeg ikke husker helt galt.

TR2 var dog, for mit vedkommende fyldt med store oplevelser på niveau med TR1's T-Rex. Det starter lidt trist med menneske-byer og menneske-fjender, men jo længere ind i spillet man kommer, jo flere unikke tiltag bliver smidt efter en. At blive kastet ned i midten af et stort, mørkt hav, uden udsigt til land i nogle retninger, var på daværende tidspunkt en af de mest skræmmende og stemningsfulde spiloplevelser jeg havde haft, og at svømme ned og gå på opdagelse i det sunkne skib hvor alting vender skævt og på hovedet var både spændende, og fyldt med godt banedesign.
Traditionen tro, kører spillet længere og længere ud i det overnaturlige, og "sidste" bane var så langt ude at jeg ikke turde have forestillet mig det da jeg rendte rundt i Venedig i starten af spillet.

Måske husker jeg det bedre end det var, og det havde bestemt også sine problemer - jeg blev aldrig helt venner med styringen, især i kamp - men jeg kan godt lide at bevare mindet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
--Skrevet 22/12-12 19:55 
Sumez>
T-Rexen var helt klart et højdepunkt i TR1, men generelt synes jeg at spillet led meget under ensformighed. Der var 4(?) forskellige områder, og hver bane i disse områder var temmelig ens, så jeg spillede meget for bare at komme videre til det næste område og se hvordan det var. Banedesignet og puzzlesne var selvfølgelig gode, og når der så endelig kom lidt forandring var det også en stor oplevelse.

Say What!? :O Jeg synes at TR1 havde et stort udbud af VIDT forskellige baner, med lige så forskellige mål. Selvom det var delt ind i akter (hvilket også giver mening ift historien i spillet) så var hver bane i hvert akt super forskelligt.

Første lvl hvor man får en slags intro til spillet, og intro til lidt fælder (og intro til en bjørn hvis man endnu ikke er blevet skrap til at hoppe). Anden mission - stadig i samme omgivelser - hvor man så skal i gang med at dykke rundt, møde en krokodille, og til at løse puzzles, som så i lvl 3, bliver toppet af en monster fed mission hvor man skal samle tandhjul, og hvor man møder de omtalte dinos. Lvl 4 er så igen helt anderledes, hvor du tåger rundt i en grav.

Og det næste act, hvor der påde er coloseum, palads midas, den lvl med de 4 rum som hver indeholder en segl / nøgle / what ever, som du skal nå ned til bunden med for at åbne døren med de 4 låse... Enestående!

Egypt lvls som igen er forskellige på hver deres måde, og som virkelig præsenterer storhed. Ja, der er da sand i alle disse baner, men derudover er der ikke meget til fælles over dem.

Og så de sidste 3 baner, hvor den første af disse er Natlas mines.... WOW den bane er mega blæret!

Kan godt følge dig vedr. stemningen i vandbanerne i TR2 - specielt i forhold til at man starter den første af dem uden guns (lvl 5?) Det er så vildt, og jeg har altid fået mega stress af TR vandbaner, fordi jeg altid er ved at drukne i dem :P I denne sammenhæng kan jeg anbefale TR2 Gold / TR2 Unfinished Buisness (kun til PC). Her STARTER første lvl med at du befinder dig i vandet, hvor der også er en haj :P
Spiller nu: Animal Soccer World
GreaseballGreaseballSkrevet 14/01-13 00:59 
Konsolkongen>
Jeg husker stadig hvordan hjertet sad helt oppe i halsen på mig da jeg første gang løb ind i velociraptors i TR1. Da der så allerede få minutter efter kom en T-Rex løbende var jeg ved at skide en stork! Der var intet der kunne ha' forberedt mig på at det skulle ske og det står stadigvæk som en af de mest mindeværdige oplevelser jeg har haft i et spil :)

Plus den Jurassic Park effekt med at man kun lige hørte lyden af dens trampen og billedet ryster lidt, før man faktisk så den komme ud af mørket.

Mange gode minder fra TR1 :) Hvor mange har ikke prøvet at kravle op på Kong Midas hånd og bliver forvandlet til guld. Eller den bane der hed Cistern, hvor man skulle hæve vandet ved at fare fra den ene ende til den anden samtidig med at undgå krokodiller som blev med at dukker op hvor man ikke forventede dem.

Fik du aldrig spillet TR2 og 3, af den grund at de blev aflyst til Saturn, TR2 gjorde og da TR3 var på vej var Saturn ude. The Last Revelation kom på Dreamcast og så var man med igen :p
Spillede aldrig PS2 spillet The Angel Of Darkness fordi det blev slagtet af alle man spurgte om det var noget værd.
Først da Crystal Dynamics overtog med Legend blev det sjovt igen. :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/02-13 15:26 
Så er det snart... Det ser jo stadig godt ud.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 25/02-13 16:44, rettet 25/02-13 17:50 
Der er begyndt at dukke anmeldelser op. Lyder til at være en god reboot, men kun hvis man kan tolerere at serien går delvist nye veje:
http://www.gamerankings.com/xbox360/615698-tomb-raider/index.html
millenniummillenniumSkrevet 25/02-13 17:48 
He he... Gode tegn på et godt spil. Ingen embargo forinden launch. Så kan markedet rigtigt varme op.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/02-13 19:50 
Jaeh, Eurogamer giver spillet et overbevisende 8/10, men teksten til anmeldelsen giver mig alt andet end lyst til at prøve spillet. Meget modsigende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
JmogJmogSkrevet 25/02-13 21:19 
Det var Ellie der anmeldte det. Fremragende skribent men ret kræsen på visse punkter som hendes kolleger ikke er. Et 8-tal fra hende til et spil som er så voldeligt er en ret god garrant for at det er fremragende.
SumezSumezSkrevet 25/02-13 21:25 
Det lyder bare ikke specielt godt ud fra teksten. Det virker som alt det jeg (og tilsyneladende også hun) er ved at være træt af at spille.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
BeanoBeanoSkrevet 25/02-13 23:00 
Gametrailers' anmeldelse var heller ikke særligt opmundrende for mig, selv om scoren var god nok. Underligt. Tror bare jeg venter til prisfaldet.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/02-13 07:44 
Sumez>
Jaeh, Eurogamer giver spillet et overbevisende 8/10, men teksten til anmeldelsen giver mig alt andet end lyst til at prøve spillet. Meget modsigende.

Enig. Jeg læser det som en 6'er.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
millenniummillenniumSkrevet 26/02-13 08:52 
Jeg forventer en femi-udgave af Uncharted med et stærk plot-linje, momentale små-gåder og et mere bestialsk og blodigt univers.

Tror også det er dét jeg får. :)
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 26/02-13 10:16 
Beano>
Gametrailers' anmeldelse var heller ikke særligt opmundrende for mig, selv om scoren var god nok. Underligt. Tror bare jeg venter til prisfaldet.

Nu er Gametrailers jo også kendt for at give lige lovligt høje karakterer til tider.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 26/02-13 10:45 
Gametrailers anmeldelse bruger forholdsvis meget af sin spilletid på at udpensle den groteske vold og gore.

Også det her klasse citat fra eurogramer artiklen>
When she dies, it's with the kind of orgasmic groan that would make Ben Dover demand another take that's less over-the-top.
SIMDSpiller nu: Sonic Mania, Super Mario Odyssey, Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 26/02-13 11:11 
Udelukkende vurderet ud fra EG og GT's anmeldelser, så lyder det voldsomt malplaceret at Lara først har moralske skrupler over at dræbe et andet menneske og så minutter senere pløjer igennem fjenderne på den mest bestialske måde muligt. Men derfor kan gameplayet sagtens være solidt nok, og det lyder til at være åbent for udforskning og ikke korridorer som Uncharted.
WehnerWehnerSkrevet 26/02-13 11:22 
dRxL>

Også det her klasse citat fra eurogramer artiklen>
When she dies, it's with the kind of orgasmic groan that would make Ben Dover demand another take that's less over-the-top.


Fantastisk :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 26/02-13 12:05 
Beano>
Udelukkende vurderet ud fra EG og GT's anmeldelser, så lyder det voldsomt malplaceret at Lara først har moralske skrupler over at dræbe et andet menneske og så minutter senere pløjer igennem fjenderne på den mest bestialske måde muligt.

Haha det er kulminationen af det øgede fokus på "realisme" i computerspil, det er så absurd, og jeg synes Eurogamer-artiklen beskriver det godt.
Det er jo præcis samme situation i Uncharted, det er helt latterligt så mange menneskeliv man har taget i slutningen af et spil, hvor man skal forestille at repræsentere en menneskelig helt, der redder verden. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
millenniummillenniumSkrevet 26/02-13 12:07 
Venner, venner. Vi er alle sammen lidt sure og kede af hvordan det gik med Aliens CM, men lad det nu ikke påvirke humøret og fokusere på det værste i andre spil.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/02-13 12:09, rettet 26/02-13 12:11 
@Sumez: Ja samme situation, men yderlighederne i TR ser langt værre ud. I hvert fald som GT har klippet det sammen.

@millennium: Bare roligt - jeg skal stadig have det da det lyder som et ok action/adventure, trods den forfejlede moral :)
dRxLdRxLSkrevet 26/02-13 12:16 
millennium>
Venner, venner. Vi er alle sammen lidt sure og kede af hvordan det gik med Aliens CM, men lad det nu ikke påvirke humøret og fokusere på det værste i andre spil.

For mit vedkommende har det intet med ACM at gøre. Finder bare disse moderne kill-spree-power-fantasy spil ualmindeligt utiltalende.
SIMDSpiller nu: Sonic Mania, Super Mario Odyssey, Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 26/02-13 12:18 
Beano>
@millennium: Bare roligt - jeg skal stadig have det da det lyder som et ok action/adventure, trods den forfejlede moral :)

Ditto, jeg tror også det nye TR er et fint spil, der lyder sådan, bare ikke ligefrem noget jeg vil stå i kø for at komme ud og prøve. Jeg har stadig ikke spillet Dragon's Dogma, og det synes jeg lyder som et mange gange mere interessant spil, trods en 10 point lavere Metacritic-score.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/02-13 12:27, rettet 26/02-13 12:27 
Det bliver et day 1 buy for mig. Elsker simpelthen TR, og det her ser ud til at være det bedste i serien (Jeg ignorerer hermed porno-lyde og malplacerede moralske skrupler. Jeg vil raide tombs.)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 26/02-13 12:28, rettet 26/02-13 12:29 
dRxL>
Finder bare disse moderne kill-spree-power-fantasy spil ualmindeligt utiltalende.

Enig. Det virker som om de har haft svært ved at holde i det oprindelige "moralske" koncept mht. konsekvenser af drab, og så snublet totalt ved at gøre spillet så voldeligt og blodigt som muligt for at appellere til masserne. Igen... en fornemmelse helt uden at have prøvet spillet :)
jaesjaesSkrevet 26/02-13 13:45, rettet 26/02-13 13:51 
Beano>
Udelukkende vurderet ud fra EG og GT's anmeldelser, så lyder det voldsomt malplaceret at Lara først har moralske skrupler over at dræbe et andet menneske og så minutter senere pløjer igennem fjenderne på den mest bestialske måde muligt.

Altså lidt som GTAIV, som du gav 9/10 - der er altså håb for Killer Lara ;)

Subjektivt synes jeg det virker bedre end forventet - der stadig større puzzles og stille perioder i spillet. De større puzzles er dog desværre primært/kun gemt i valgfrie områder, sikkert det samme med det lavere tempo. Overlevelseselementerne og bedre action tiltaler mig også, så kan godt leve med en blanding af Uncharted og Tomb Raider, hvilket vil sige endnu en hybrid/udvanding, da førstnævnte allerede er stærkt baseret på lån fra Tomb Raider - længe leve spilindustriens kreativitet anno 2013 osv. - men hvis jeg er til genren og det glider godt er jeg klar, så længe det føles friskt, og det nye TR virker lige akkurat friskt nok til, at det kan give en god oplevelse :)
SumezSumezSkrevet 26/02-13 13:52 
Det charmerende ved GTAIV er da netop at Niko Bellic ikke har nogen moralske skrupler overhovedet. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
BeanoBeanoSkrevet 26/02-13 13:53, rettet 26/02-13 13:55 
jaes>
Altså lidt som GTAIV, som du gav 9/10 - der er altså håb for Killer Lara ;)

Øh, det var slet ikke så grelt i GTA4. Men selvfølgeligt, hvis du som faktisk har prøvet spillet (i modsætning til mig) og kan sige det som GT illustrerer ikke passer, er jeg mere optimistisk :D

Sumez>
Det charmerende ved GTAIV er da netop at Niko Bellic ikke har nogen moralske skrupler overhovedet. :P

Jeg husker heller ikke at han var klynkende på hans knæ over at have dræbt nogen - men ok, 5 år siden jeg spillede det :)
jaesjaesSkrevet 26/02-13 13:56, rettet 26/02-13 13:56 
Jeg ved ikke hvor seriøst du mener det, men problemet med GTAIV er, at de forsøgte med en voksen historie med udvisket moralske grænser, og hvor Nico tit udviste medmenneskelighed i cutscenes, hvorefter spillene kan tage på killing spree. Historie og gameplay er således meget opdelte i tone og delvist i stilen. Har så ikke gennemført spillet, men det var meget udtalt mens jeg spillede det.

EDIT: Til Sumez.
SumezSumezSkrevet 26/02-13 14:04, rettet 26/02-13 14:04 
Jeg synes et af de bedste elementer ved GTA4 var netop hovedpersonen, der passede perfekt ind i spilverdenen i forbindelse med at han var både et komplet usympatisk individ samtidig med at han var i stand til at udvise empati overfor bestemte udvalgte personer. Sådan er der jo også mange mennesker der er i virkeligheden, især indenfor et bande/mafia-miljø, formoder jeg.

Derudover at GTA4 jo også en stærkt karikeret verden, jeg tror ikke meningen nogensinde var at historien skulle være "voksen"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
jaesjaesSkrevet 26/02-13 14:15, rettet 26/02-13 19:45 
Beano>
Øh, det var slet ikke så grelt i GTA4.

Det synes jeg nu det virker som, bare på en anden måde (se mit svar til Sumez). Nu er GT jo også bare ét site, Gamespot, som jeg plejer at være relativt enige med, nævner ikke problemer med historien i den retning. Jeg har set kritik af det andre steder, men GT kan jo godt ligge i den sure ende her :)

Men selvfølgeligt, hvis du som faktisk har prøvet spillet (i modsætning til mig) og kan sige det som GT illustrerer ikke passer, er jeg mere optimistisk :D

Jeg sagde det var håb for at du kunne lidet, ikke at jeg havde prøvet det :)

Sumez:
Der var da forsøg på en masse grå moral i GTAIV, hvor onklen var det hårde og Nico den splittede osv. - det er også nævnt af mange andre, både gamere og anmeldere, så vælger at tro, at der er noget om det i bred forstand :)

De gamle spil var mere karikerede, og det passede godt til serien, men havde GTAIV kommenteret på ens handlinger i historie-sekvenserne havde de kunne udnyttet den grå moral til en styrke, i stedet var det mest en svaghed.

EDIT: Til det sidste - optimalt selvfølgelig valgfrihed til at være mindre voldelig, men set i lyset af seriens gameplay, kunne de som minimum havde lavet enkelte cutscenes i forskellige variationer, der reflekterede spillestilen, eller på anden måde kommenteret Nikos handlinger, som så reelt er spillerens.
OlimarOlimarSkrevet 26/02-13 14:40 
God griner http://teamcoco.com/video/clueless-gamer-con...-reviews-tomb-raider
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/02-13 14:43 
GameSpot
Lara may be covering some previously charted territory here, but Tomb Raider is so well-crafted, you won't mind at all.

Øh, er det netop ikke Uncharted, der kortlægger territorie allerede kortlagt for 10+ år siden af selvsamme Lara?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 26/02-13 14:48, rettet 26/02-13 14:49 
6:12... jeg bestiller nu :D

(nej)
OlimarOlimarSkrevet 26/02-13 14:51 
DeluxScan>
GameSpot
Lara may be covering some previously charted territory here, but Tomb Raider is so well-crafted, you won't mind at all.

Øh, er det netop ikke Uncharted, der kortlægger territorie allerede kortlagt for 10+ år siden af selvsamme Lara?

Det må man sige.
192 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig