X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Old Repulic er nu Free2Play


Svar
DarkenDarkenSkrevet 16/11-12 01:18 
Så er Star Wars: The Old Republic åben for F2P
Jeg kan se at der er 3 former for spillere:
- Der er dem som betaler, de har adgang til alt / eller får "gratis" coins per måned til at unlocke ting.
- Så er der dem der spiller gratis, de har adgang til 2 karaktere per server, skal vente i kø bag alle betalende spillere. Begrænset adgang til crewskills, cosmetics og group flashpoints/operations/space missioner og sikkert meget andet. Har kun lige skimmet det lidt.
- Preferred players: Jeg er ikke sikker på hvad der gør man er i denne gruppe, sikkert at man har været en betalende spiller. Det er de samme som en gratis spiller + et par småting som sprint fra level 1 m.m.

Hvis man ikke ønsker at subscribe til swtor, kan man købe adgang (noget midlertidigt, noget permanent) til mange af de låste features.

Hvorfor spille det? - Selv uden deres instancer og raids (som alligevel var mest spændende ved første run igennem), så er den bedste leveling oplevelse i et MMO jeg nogensinde har prøvet og jeg synes ikke folk skal snydes for denne oplevelse nu da den er gratis. Personligt ved jeg ikke lige om jeg har tænkt mig at købe mig til noget, men jeg regner med at prøve nogle af de class stories jeg ikke kom igennem da det kostede.

SWTOR
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/11-12 10:48 
Jeg kan kun gentage at SWTOR har vel nok den bedste levelling historie i noget MMO.

Det bør man prøve - især nu hvor det er gratis.
Desværre kan man nok nøjes med én char på hver faktion (Republic og Empire) da der er så meget genbrug på planeterne.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkenDarkenSkrevet 16/11-12 14:51 
Hvis folk kun spiller en side igennem, med en class. Så kan jeg anbefale Inquisitor på Sith siden :)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig