X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken konsol/spil har du ventet på?


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/07-12 18:22, rettet 17/07-12 18:24 
Hvad spil eller konsol har du kigget længes efter?

Vi kender det alle sammen. At man kigger efter det på forum ebay eller loppemarker, men nu er der gået 5 år uden man har fundet den!

Mit er snatcher til mega cd. har kigget efter det i nu snart 3-4 år... og leder stadig :)

Hvad er jeres, manglende "Gem i samlingen" ??

PS.ved godt der mangler H^^
Tror nu godt at de fleste kender til mit ordblindhed :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/07-12 18:57, rettet 17/07-12 19:00 
Det eneste jeg rigtig har kigget efter med jævne mellemrum er Doom II i Big Box. Jeg har dog ikke gjort tosset meget ud af det. Men da jeg har Ultimate og Final i forvejen ville det være rart at finde 2'eren, bare såd'n for komplethedens skyld :)

Et pænt eksemplar af System Shock II ville heller ikke være skidt.

Og så er der selvfølgelig en del rådenskrot sjældne Megadrive-titler, jeg gerne vil have. Men jeg har heller ikke kigget efter dem så længe.
AV Intelligent Terminal
SvovlSvovlSkrevet 17/07-12 19:16 
Jeg købte Ultima Online da det udkom i 1997.
Uheldigvis blev alle mine gamle PC spil kasser smidt ud, dermed også kassen til Ultima Online inkl. manual.
Den originale udgivelse har jeg haft kig efter længe på eBay. Især "Charter Edition" som var en collector's edition som er ultra sjælden.

Jeg fik langt om længe fat i en original Fallout 1 big box. Har ind imellem kig efter 2'eren. Dog er de spil udgivet i så mange varianter at det er svært at lede efter en original.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/07-12 20:18 
Hvilken konsol/spil har du ventet på?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 17/07-12 20:47 
:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-12 21:38 
Haha :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/07-12 21:51 
Thumbs up KB!
nerosnerosSkrevet 17/07-12 22:12 
WANT!!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/07-12 06:36 
Den mest realistiske side-scoller til dato :)

Jeg ville egentlig også rigtig gerne ha' Fallout i Big Box, selvom det er ren grådighed. Jeg har forsøgt mig med spillet et par gange, men det har aldrig rigtig fanget mig. Håber det sker på et eller andet tidspunkt, når jeg er i det rigtige humør.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 18/07-12 06:56 
Splatter House og Tatsujin Ō til FM TOWNS :-O

It's going to happen!
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 18/07-12 10:20 
Jeg har en svaghed for gamle Sierra & Lucasarts adventures i big box. Eller klassiske PC-spil i big box i det hele taget. De er så darjlige.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig