X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guild wars 2 beta


Svar
dpldplSkrevet 25/04-12 12:24 
Først beta uden NDA kommer jo her i weekend for alle der har forudkøbt spillet. Bare nysgerrig om der er andre en mig der skal spillet beta her over weekenden?
Vil være dejlig med lidt flere meninger eller info om hvad andre har oplevet, da lyder til folk kan få meget forskellig oplevelser med deres event system.

Dejligt at se de giver 2000 gems til gratis server tranfer vis man kom til at tage forkert server iforhold til sine venner i betaen.


Personlig er jeg godt tilbage til spille GW1 for at skaffe diverse HoM rewards til GW2. har aldrig været vild med GW, men lette ting som gennemfør campaign også videre kan da give mig omkring 12 items.

Så jeg glæder mig meget til på fredag klokken 21:00! Endelig kan jeg prøve det, frem for bare læse alt den info og se par videoer her og der.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/04-12 15:27 
Jeg var med i den lukkede presse beta, og det skrev jeg lidt om her: http://www.eurogamer.dk/articles/2012-03-26-guild-wars-2-preview

Jeg synes at spillets grundlæggende mekanik virker som en fantastisk fornyelse af MMO genren, jeg glæder mig meget til at spille det mere.

De har jo smidt "the holy trinity" (healing, tank, dps) ud. og det er på mange måder rart.
Men jeg er lidt spændt på hvad det betyder for end-level content, for alt andet lige så betyder de tre roller jo også at folk har en dedikeret rolle. En fast opgave. Og det tror jeg trods alt også giver noget levetid.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 28/06-12 16:14 
Så er der en release date for GW2! (faldt af stolen a jeg så det!)

28-8-2012

Vil da også sige jeg nok smider et par videoer fra stress test i går op senere, det er lidt pvp jeg lavede med elementalist. (Nok imorgen hvor jeg sidder bagved en god upload igen)

Guild wars 2: GET READY! (youtube)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig