X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:Rs sjoveste indlæg!


Svar
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 27/07-11 22:43 
Jeg har en underlig idé om at udforske fortiden, og derfor har jeg brugt meget tid på at læse gamle tråde og indlæg. Mellem alt skidtet er der nogle tidløse perler der tåler at blive frisket op. Tanken er, at det skal være sjovt for alle og det skal være med et glimt i øjet. Så kan du huske nogle uforglemmelige indlæg eller hele tråde der er så morsomme, at de bare skal opleves eller genopleves så smid dem her :)

Jeg begynder gerne med denne:

Fra den nye bruger til flokken:

Hey!
Hvis man er over 18 og er mere end villig til at 'ofre'
sig for sin arkade-liderlighed, kan man samle fire plus sig selv, altså fem ialt og stifte en forening igennem kommunen. De kan tilbyde forenings lokaler og dermed kan man jo' faktisk starte sin egen lille arkade hal! Der vil
altid være nogle ludere der prøver at holde det hemligt hvor de skaffer printene men dem gøpper man bare ned i jorden! Er ved at starte et lign. projekt i Århus, ARKADE TIL FOLKET! Fuck den smållige grådighed som nogle 'collectors item' fanatiske nørder er i besiddelse af, arkade er yo to the streets og alle ved det... :)

:D
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/07-11 22:49 
Sur og Alf81-agtig med den post! :D
Alf81Alf81Skrevet 27/07-11 22:52, rettet 28/07-11 00:29 
Røvhullekasper - straight up! :D
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 27/07-11 23:52, rettet 27/07-11 23:53 
Kluklatter :D
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 28/07-11 08:52 
Damn, jeg bliver stadig inspireret. Det kunne være så fedt med en arkade-hal, bygget på kærlighed til fortiden. Der er bare nødt til at være i det mindste et rum, som har lugt af friture og cheeseburger!

Igennem flere år måtte jeg kigge ind, når jeg så et skilt med "spillehal", men har nu lært, at det kun betyder enarmede i dag, og så har de sgu' ikke engang armen mere. Sørgelig tid vi lever i...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 28/07-11 09:26 
Jeg er også stadig på :P
Men gider ikke det der Århus-pjat.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 28/07-11 14:30 
Jægersborgsgade har med ekstremt billige kælderlokaler og et miljø hvor der allerede findes arkademaskiner, gode forudsætninger for at ligge placering til sådan et sted. Derudover er gaden livligt besøgt hele året.
Et oplagt sted hvor arkadespilsinteresserede turister søger hen, når de besøger København.
SumezSumezSkrevet 28/07-11 14:33 
Hvis jeg skulle åbne mit eget sted ville jeg også helt sikkert gå efter Jægersborggade. Har faktisk snakket med en kammerat omkring et potentielt gå-i-byen-sted der, men det bliver helt sikkert ikke til noget. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig