X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spørgeskema undersøgelse: Hvorfor spille


Svar
FallenMessiah88FallenMessiah...Skrevet 04/06-11 14:39, rettet 04/06-11 14:40 
Hejsa

Jeg er en studerende på Medialogi 4 semester i Aalborg og her den 8 Juni skal jeg, som min eksamen i faget Medie Sociologi, aflevere en kort research paper om et selvvalgt emne. Min undersøgelse omhandler hvorfor folk spiller gamle computerspil.

Derfor ville jeg blive meget glad hvis I ville hælpe mig ved at udfylde dette srpøgeskema. Det tager 2-3 minutter of er 100% anonymt. Undersøgelsen løber frem til mandag kl.24.

https://spreadsheets0.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHQ5bmhRelFJR2Z4RlVMbmlXSDQ1b1E6MQ

På forhånd tak

Lasse Hjorth Rasmussen aka FallenMessiahh88

Spørgeskemaet kan findes her
If all else fails...use fire!
GreaseballGreaseballSkrevet 04/06-11 15:18 
Sådan. Held og lykke med opgaven
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/06-11 20:21, rettet 04/06-11 20:22 
Done! :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KeenKeenSkrevet 05/06-11 03:07 
kan ikke komme ind på siden...
CronossCronossSkrevet 05/06-11 10:25 
Done.

Der er en række aspekter, som du bør rette for at få spørgeskemaet til at fungere:

- I spørgsmålet "Hvor ofte spiller du ældre spil?" er en svarmulighed blandt andet "I høj grad".
- Spørgsmålet "Spiller du stadigvæk ældre spil?" antager at man tidligere har spillet ældre spil. Derudover - hvad er i såfald ældre spil? Og hvorfor 2005?
- Dine svarmuligheder i "Hvorfor spiller du stadigvæk ældre spil?" er meget specifikke. Man burde måske selv kunne formulere en sætning.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-11 10:57, rettet 05/06-11 10:57 
Keen>
kan ikke komme ind på siden...

Der er fejl i linket. Copy-paste det her:

https://spreadsheets0.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHQ5bmhRelFJR2Z4RlVMbmlXSDQ1b1E6MQ
Spiller nu: Phantasy Star IV