X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Headstomper IV (kampspilturnering)


Svar
JonassoeJonassoeSkrevet 28/04-11 11:56 
Nu laver jeg altså lige en tråd. Håber det er i orden at jeg henviser til en ekstern side :)
(Nedenstående er kopieret fra GamersLounge)

Headstomper Tournaments IV

Det er atter tid til Headstomper Tournaments, hvor både nye og garvede fightingfans mødes til alt hvad der har med kamp, hype og saltiness at gøre. Der skal deles tæsk ud i bl.a. Tekken, Street Fighter, Marvel Vs. Capcom og Smash Melee, indtil kun de bedste står tilbage.

Hvis du kan bidrage med udstyr (screen capture, setups eller andet) kan du melde dig i Headstomper IV setup tråden

Dato: Lørdag d.21 maj 2011

Tid: Vi åbner dørene kl. 11, hvor man kan varme op.
(fredag aften stiller vi op, hvor man er velkommen til at give en hånd med og kan spille casuals ganske gratis Smile)

Resten ser foreløbigt sådan ud:
13.30, Sidste tjek-ind til turneringerne
14:00 - 18:00, Super Street Fighter IV, Tekken 6 og Super Street Fighter II TURBO
18:00 - 19:00, pause til spisning
19:00 - 21:00, Marvel vs Capcom 3 og Street Fighter III Third Strike
21:00 - ???, Herefter står den på casuals som vanligt til de friske

Platform: PS3
(X360-spillere kan stadig være med og låne pads/sticks på stedet af community)

Pris: entré 30kr. p
Beløbet skal betales ved indgangen og går udelukkende til arrangementet og forfriskninger som chips, sodavand og kaffe.

Prisen på deltagelse i en turnering varierer efter spillet, se længere nede.

Gæster: Fri entré. (Du kan ikke deltage i turneringer, ej heller nyde forfriskninger. Du er velkommen til at spille med for sjov på ledige maskiner, gratis.)

Spisning: Vi tilbyder hverken aftensmad eller frokost, men der ligger flere spisesteder 4 minutters gang fra salen, så husk penge.

TILMELDING: Senest fredag d.13 maj.
Da vi godt kan li' at se hvem der kommer, hvad folk spiller osv., så skal du blot tilmelde dig ved at skrive en kommentar til denne nyhed. Skriv f.eks hvem du er, hvilke spil du har brugt al din tid på og hvor i landet du kommer fra. Der er ingen binding for tilmeldte, men vi vil gerne have et overblik så vi ved hvor mange vi skal købe ind til. Du betaler først éntre ved indgangen for forplejning + deltagerbeløb i de spil du skal spille.

Adresse (se kort, tryk link):

Herlev Gamle Skole

Herlev Bygade 92 B, 2730 Herlev

Præmier:
Ligesom sidst er præmien en del af deltagerpuljen for hvert spil.
I forhold til sidst er der nu ingen 3. præmie, da vi mener forskellen mellem 1. og 2. pladsen har været for stor før i tiden. Forholdet er nu 2/3 til 1. pladsen og 1/3 til 2. pladsen.

De største titler, som ssfiv og Tekken 6, vil være dem med størst pulje. Hver deltager skal stadig betale 30kr i éntre til selve arrangementet/forplejning.


Turneringstitler og deltagerbeløb:

Super SF4
50kr pr. deltager

SFIII 3S
25kr pr. deltager

Tekken 6
50kr pr. deltager

MvC 3
50kr pr. deltager

SSF2T Classic (O.sagat +Akuma banned)
25kr pr. deltager

Smash Bros.
25kr pr. deltager



Selvom der er tilmeldingsfrist, er der også åben tilmelding hvis du møder op på dagen inden kl kl.13:30, men af hensyn til organiseringen bedes du tilmelde dig så vidt muligt i forvejen.

Hvilke spil du vil spille kan du endeligt beslutte ved tjek-ind. Den endelige annoncering af tidsplanen er også først fastlagt efter sidste tjek-ind.

Tilmeld dig, så vi kan se hvor mange og hvem der dukker op! Enter the heat of battle! GO FOR IT!

Tilmelding og info på GamersLounge
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 28/04-11 12:21 
Lidt ærgerligt at man skal lægge i puljen for at deltage - jeg ville deltage hvis man blot skulle lægge for indgangen og præmierne blev dækket af sponsorprodukter, men eftersom jeg er næsten sikker på at tabe må jeg nøjes med at se på, hvis jeg dukker op :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 28/04-11 12:34, rettet 28/04-11 12:35 
Du kan jo også bare spille casuals, eventuelt med folk der er røget ud af turneringen. Det koster gratis, hvis man bare dukker op som gæst :)

"Gæster: Fri entré. (Du kan ikke deltage i turneringer, ej heller nyde forfriskninger. Du er velkommen til at spille med for sjov på ledige maskiner, gratis.)"
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 28/04-11 12:45, rettet 28/04-11 12:46 
Nåja, så er alt jo vel :)
Er der andre spil tilgængelig til casual play, udover turneringsspillene? Kunne godt bruge et par matches i Samurai Shodown eller King of Fighters :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 29/04-11 00:58 
Kommer helt an på om nogen har dem med :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/06-11 23:10 
Hvem vandt?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
JonassoeJonassoeSkrevet 29/06-11 00:24 
En eller anden svensker tror jeg ;)
lol

Headstomper IV resultater
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig