X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Muchi Muchi Pork High Score Challenge


Svar
SumezSumezSkrevet 04/04-11 22:12, rettet 04/04-11 22:14 
Bare fordi jeg endelig har fået spillet, og det var sjovt at dyste i DeathSmiles. :)

Jeg kan se der er 8 andre der ligger inde med spillet, så der må da være nogle gode scores iblandt.
Synes vi skal blive enig om at fokusere på enten 1.00, 1.01 eller Matsuri - jeg er selv mest bekendt med 1.01 da det er "default"-valget, men synes Matsuri er rigtig sjovt også. 1.00 har jeg slet ikke prøvet - det svarer mere til arcade-originalen, men eftersom 1.00 og 1.01 deler scoreboards, og man kan score flere point lettere i 1.01, er der nok ikke mange der spiller 1.00.
Går ikke ud fra at nogen spiller Arrange.

Ellers er reglerne:
1. Kun Futsuu mode (normal/default sværhedsgrad), så alle kan være med (medmindre nogen er uenige?)
2. Kun 1 (første) credit, naturligvis.
3. Alle figurer kan bruges, men skriv hvilken figur du brugte
4. Hvis folk spiller både 1.00, 1.01 og Matsuri kan vi lave tre forskellige highscore-lister, så skriv hvilken mode du spillede.
5. Skriv hvilken bane (incl. evt. boss) du døde ved så folk har en opfattelse af hvor mange point det er muligt at optjene op til dette sted.


Jeg tror jeg kan score væsentlig højere nu efter at have læst om hvordan pointsystemet fungerer, så venter med at skrive mig på :)


Er i med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 05/04-11 22:52, rettet 05/04-11 22:52 
Jeg er plaget af lidt for lidt tid for tiden, så får nok ikke lavet en score foreløbelig.

Vi spiller med en reset Difficulty Gage, ikke?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 05/04-11 23:20 
Hvad mener du med reset? Den starter vel altid på 0? Eller kan man vælge at starte med forhøjet rank?

Jeg er selv plaget af en kæreste der har fået fingre i DA2, og derfor optager Xboxen det meste af tiden, men håber jeg kan få lidt tid i morgen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 05/04-11 23:24 
Ja, den gemmer efter hvor godt man plejer at spille.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 06/04-11 08:22, rettet 06/04-11 08:22 
Det var da lidt noget bæ synes jeg, det gør jo individuelle scores mindre sammenlignelige. Du kender spillet bedre, så synes du må vurdere om nulstillet rank er et krav. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/04-11 18:17, rettet 06/04-11 18:48 
Det er sort jeg kun Naiera på friendshighscore, det var samme problem med Guwange. Måske er det noget med min NAT?

Edit: kan godt se Sumez nu :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/04-11 20:00, rettet 06/04-11 20:13 
@Sumez
Du har da øvet lidt på 1. boss, er ikke helt med på hvordan man klare på som du gør til sidst, hvor der kommer alle de grise frem, har ellers lige set dit gameplay 3 gange :=)

Er forresten slet ikke med på hvad det Difficulty Gage halløj er, hvordan reseter jeg, eller skal jeg resette noget :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 06/04-11 20:13, rettet 06/04-11 20:16 
Jeg forstår heller ikke hvordan man resetter - starter altid med en meget lille smule i rank-gaugen, det lader ikke til at man kan få den under det som default?
Kroebo: Jeg bomber den bare. Er rimelig sikker på at jeg gør det helt forkert i det replay jeg har oppe nu. Tror man skal skyde stykker af den indtil den begynder på de der blå skud der kommer frem i store ellipser, og så bare undlade at skyde indtil dens angreb bliver så vildt at man kan få i hvert fald en million point ud af at bombe dens skud.


Min rekord ligger indtil videre på små 13.240.790 point (v1.01 med Momo) - Keglede totalt mod de der faldskærme lige efter stage 2 midbossen, de er egentlig nemme nok, men de opfører sig så underligt at det forvirrer mig og jeg kommer til at gøre noget dumt. Kommer også nemt til at tabe min medal combo ved dem, fordi de først frigiver dem flere sekunder efter de dør.

Ellers er mit største problem lige nu at de forbandede skud absolut skal komme i 4-5 forskellige farver i stedet for bare at holde sig til grøn og blå, så man ved hvad man skal kigge efter! Tror jeg konsekvent dør ved første boss (som ellers er ret nem) næsten hver gang jeg spiller pga. de der "usynlige" gule piller den slipper løs.

Jeg har iøvrigt også kun Kroebo og Naiera på leaderboards, ved ikke om andre har uploadet deres score? Elgen??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/04-11 20:17, rettet 06/04-11 20:20 
Er der en speciel taktik til at få høje point, så som at bombe dem der ikke er popcorn, eller skal man bare bombe så meget så muligt? Er der en guide, får ikke ret meget ud at se replay :=C
Edit: Havde slet ikke set at der var en bombe knap, troede det var den man holder inde. Typisk mig :===P
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 06/04-11 20:20 
Jeg har ikke helt styr på hvad der er bedst ved hvilke fjender, jeg skifter bare hele tiden mellem normal short og lard shot, så jeg hele tiden kan få medaljer ved at skyde lard shot efter fjenderne. Til at starte med skifter jeg rigtig meget, da medaljerne kun stiger i værdi når man har suget alle dem ind der er på skærmen (også selvom der kun er 1).

Bomber skal man helst kun bruge når der er rigtig mange skud på skærmen - det er vist primært noget man gør for at milke bosserne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/04-11 20:28 
Ok :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 06/04-11 20:42 
Edit: Så lige en video hvor de ikke bombede bossen, men skød den med lard shot mens der var max antal skud på skærmen ad gangen hvilket resulterede i helt åndssvagt mange 10k-medaljer. Det ser ud til at kræve at man træner rimelig meget for at vide hvornår man skal skyde og hvornår man ikke skal, især når der ikke er nogen livbar. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 06/04-11 20:54, rettet 06/04-11 20:57 
Har ikke haft tid til at spille det så meget...der er sgu gået arcade i den efter jeg har fået bygget den der SuperGun...nøj hvor har jeg bare mange arcadespil som jeg har spillet alt alt for lidt de sidste par år };-P
Og så er jeg jo også begyndt at forsøge at reppe mine defekte boards og DET tager tid, når man starter med 0 på erfarings-gauget };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/04-11 20:35, rettet 12/04-11 20:44 
Jeg ved ikke hvad der sker med mit spil? Jeg kan zoom 200% inde i setings, men det fylder kun halvdelen af skærmen. Ude i Menuen er der ingen problemer der fylder det hele skærmen. Sådan var det også da jeg havde fladskærm, fik i dag to lækre CRT 21" monitors :=)

Edit: Satte bare opløsningen helt ned på min 360 og det hjalp :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/04-11 22:24, rettet 12/04-11 22:26 
29.367.340
Normal V. 1.01
Figur: Momo
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/04-11 16:51, rettet 15/04-11 18:27 
58.442.010
Arrange
Figur: Momo
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig