X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT6


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/12-10 17:32, rettet 08/02-11 15:16 
Så er årets første konsoltræf klar til at blive fyret af.

Adresse:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
11.-12.-13. februar. Fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Pladser:
Hvis vi ikke skal være alt for intime, er pladsen begrænset til 25 mennesker med udstyr.

Pris:
Er afhængig af deltagerantallet, men regn med en 30-... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
GadedrengenGadedrengenSkrevet 03/01-11 14:03 
Alf81>
Multi Video System, tror jeg nok? :D

Det er det arcadesystem det bliver afviklet på.

Mener der er et par stykker der har en converter? Eller også skal Elgenmor blive færdig med sin Supergun forinden :)

elgenmor og supergun, lyder frækt :P

bare der kan spilles 2 player så er ejg en glad nørd...

det ville fkatisk være top prima hvis der var de der arcade stik tila t styre med, sony og ejg har en stor diskussion om hvor lidt hetro hans måde at spille med arcade stik er hehe ^^
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
nerosnerosSkrevet 03/01-11 14:08 
Alf81>
Multi Video System, tror jeg nok? :D

Det er det bedste i heeeeele verdenen!

Jeg tager også converter med så ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 03/01-11 14:10 
Gadedrengen>
de der folk med neo geo, tager de last blade 2 med? :P

og nogle af de senere samurai showdown?

Now we are talking! Det skal jeg nok sørge for. Jeg har SSII og SSIV til MVS + Last Blade 1 til AES.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/01-11 14:26, rettet 03/01-11 14:30 
Jeg har min Supergun (med Neo Geo sticks), men kom lige i tanker om at der var nogle lydproblemer til sidste træf hos mig.
Det er jeg dog ret ked af, da det ikke har været noget problem før, og det var åbenbart kun visse spil der havde problemet.
Så hvis der er nogen der har nogen idé om hvad det kunne være, og vi evt. kan kigge på det til SSKT6 ville det være fantastisk. :)

For lige at opsummere, så bliver lyden utroligt lav (så den slet ikke kan høres) lige pludselig. Det gælder både det dæmpede signal der sendes gennem SCART-porten fra supergun'en, og det stik med (svjv.) signalet direkte fra PCB'et - den eneste måde jeg kunne få lidt lyd ud af mine MVS-spil var ved at skrue lyden (knappen på boardet) op på max og sætte en monitor-højtaler til førnævnte "direkte" lydstik. Ikke nogen særlig tilfredsstillende løsning.
På nogle PCB'er var problemet dog ikke-eksisterende, hvilket kun forvirrer mig yderligere, men -muligvis- havde det ikke noget med PCB'et at gøre, og er måske en løs forbindelse et sted?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 03/01-11 14:28, rettet 07/01-11 14:51 
neros>
Gadedrengen>
de der folk med neo geo, tager de last blade 2 med? :P

og nogle af de senere samurai showdown?

Now we are talking! Det skal jeg nok sørge for. Jeg har SSII og SSIV til MVS + Last Blade 1 til AES.

Så tror jeg sony og jeg laver en *optaget* på de maskiner et par timer hehe.

Er en af dem med sådan et arcade stik kontroller?
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
ElgenElgenSkrevet 03/01-11 14:28, rettet 03/01-11 16:55 
Skriv bare Supergun på fra mig; så har man lov at håne hvis jeg ikke når at blive færdig. Men har været i Brinck og handle idag };-P
Tager også PS2(chipped), 2 x X360(jap+eu), Saturn(eu+action replay), PS3(eu), Wii(eu) og CRT-TV (det jeg plejer, tror det er 22" eller 24")
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KeenKeenSkrevet 03/01-11 14:47 
kunne være fedt at prøve move og kinect hvis der er nogen der gider have det med
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/01-11 21:41 
Last Blade 2 er fedt. Det glæder jeg mig til at spille :)
nerosnerosSkrevet 03/01-11 21:50 
Gadedrengen>
så tror jeg sony og jeg laver en *optaget* på de maskiner et par timer hehe.

er en af dem med sådan et arcade stik kontroller?

Hehe!

Yes jeg kan også tage mine NEO GEO AES sticks med! Var der egentlig en som tog en NEO NEO AES med? Eller skal vi bare nøjes med Supergun? Det er bare ikke så sjovt hvis der ikke er lyd med, eller noget som vi prøvede sidst hjemme hos Sumez ;-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 04/01-11 15:50, rettet 04/01-11 15:56 
Bemærk venligst, at der kun er 2 pladser tilbage.

EDIT: Nu kun én.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/01-11 13:12 
Hey Darkbeat, er din Wii softmodded?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 05/01-11 13:56 
jeg snupper den sidste plads til en af mine venner :)
JuggernautJuggernautSkrevet 05/01-11 14:01 
Super. Så er der for første gang fuldt hus :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 05/01-11 14:21, rettet 05/01-11 14:21 
Nådada. Skulle vist havde holdt lidt bedre øje med tråden. Havde ikke lagt mærke til der var en limit. Er det helt umuligt at have flere med? Ellers venter mig og kæresten bare til næste gang.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 05/01-11 14:40 
Desværre. Vi har ikke uandede mængder af plads. Jeg vil da opfordre dig til at holde øje med tråden. Der plejer som regel at komme afbud.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 05/01-11 15:09 
Det råd vil jeg så følge:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/01-11 15:39 
CenobiteDK>
Hey Darkbeat, er din Wii softmodded?

Jeps, så jeg kan få lov at spille importspil.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/01-11 18:02 
Cool, så tager jeg lige min hdd med (har haft lånt en wii med softmod, så har lidt liggende).
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 05/01-11 18:20 
Så nupper jeg også min med til lidt modding.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/01-11 15:01 
Er der nogle her der skal have noget med fra Arcadeshop.de, så kan vi splejse om fragten, indtil vidre er det ALf81 og mig. Jeg var så uheldig at købe et Seimitsu LS-56-01 som ikke passede i mit TE stick, så nu skal jeg bare købe en metal plade derfra så den kan passe der i og det er sku lidt dyrt at bestille bare for det. Fordi jeg skriver her er pga at hvis nogle her fra vil have noget, kan Alf81 bare tage det med til jer til træffet. Jeg bestiller imorgen kl. 12:03. Send en PM til mig hvis det er.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 06/01-11 15:04 
Jeg kan godt bruge fire sanwa-trykknapper, hvis det ikke betyder jeg skal betale for meget for forsendelsen (de fylder/vejer jo ikke noget sammenlignet med et joystick) - skal lige tjekke op på hvilken model det er
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-11 17:07 
LS-56 for the win :) Håber du bliver glad for det når du får det monteret.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/01-11 17:18 
Sumez>
Jeg kan godt bruge fire sanwa-trykknapper, hvis det ikke betyder jeg skal betale for meget for forsendelsen (de fylder/vejer jo ikke noget sammenlignet med et joystick) - skal lige tjekke op på hvilken model det er

Nej det skal du ikke betale for, bare PM mig hvad det er du skal have :=)

@Konsolkongen
Det gør jeg helt sikkert, det fåes ikke tighter end det og det er lige mig, både til shmups og fightere :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-11 17:24 
Jeg synes ikke SÅ godt om dem til fighters, der fandt jeg Sanwa meget bedre, men det er nok bare mig der er en hat til genren. Til shooters og arcade generelt er det klart de bedste jeg har haft og den slags spil spiller jeg mest :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/01-11 17:29, rettet 06/01-11 17:29 
Det er klart en smagsag, jeg tror de fleste folk har det som dig :=) Jeg kan bare ikke spille med Sanwa pga man bruger hele armen til at lave halvcirkler, det phucker jeg tit op i :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 08:17 
@Hanky: Har du mon mulighed for at slæbe din projektor med igen? Jeg skal nok hente dig på stationen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/01-11 12:30 
@Sumez
Jeg bestiller om en time, så du må lige sende mig en PM :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 07/01-11 12:37, rettet 07/01-11 12:39 
Juggernaut>
@Hanky: Har du mon mulighed for at slæbe din projektor med igen? Jeg skal nok hente dig på stationen.

Jeg ser lige på det - har bange anelser om, at min pære snart siger pooof! ;(

EDIT: Tager også min PS3 med - to controllers og to sæt Buzzers, hvis folk er klar på at teame op i noget 8-player Buzz Ultimate Music Quiz ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 07/01-11 12:56 
KroeboCop>
@Sumez
Jeg bestiller om en time, så du må lige sende mig en PM :=)

PM sent!!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/01-11 12:56 
Hanky>
hvis folk er klar på at teame op i noget 8-player Buzz Ultimate Music Quiz ;P

Helt sikkert!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 07/01-11 14:52 
Er det sådan en playstation-isme at det kun er xbox der står under udstyr?... ^^
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
ElgenElgenSkrevet 07/01-11 14:55 
Xbox står da under M$, mens Playstation står under Sony; Udstyr er overskriften for det hele!?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 07/01-11 14:55 
Jeg er også lidt ked af det, jeg tror jeg køber nogle PSN-spil og slæber min PS3 med. Så kan jeg altid hygge mig med DoDonpachi :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 15:49 
Sumez, har du fået lavet dit PCE setup iøvrigt? Det kunne være lækkert at se det også.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 07/01-11 15:56 
Hvad med en Saturn og nogle arkadesticks?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 16:10, rettet 07/01-11 16:39 
Arcadesticks er altid velkomne :)
Tilmelding til SSKT6
Karter og hans mor (Alf81 og Elgen) burde være leveringsdygtige, tror jeg?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 07/01-11 16:34 
Min Saturn er PAL inkl. ActionReplay; det har jeg det fint med. Men ved at der er folk der ikke kan klare det (typisk de samme folk som kaster op over composite-kabler };-D). Så hvis folk ikke er tilfredse med mit Saturn-setup; så medbring venligst noget du selv finder bedre };-D
Åh ja, bruger iøvrigt mit Namco-stick til den (se billedet som Jugger postede), er man utilfreds med dette må man igen selv medbringe noget man selv finder bedre };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-11 16:51 
http://mmmonkey.co.uk/console/sega/saturn5060.htm

- Det kan du sagtens nå inden træffet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 07/01-11 16:58 
Jeg har forsøgt at lave netop dette mod, men kom til at knække benet af chippen (hold kæft hvor var jeg sur på mig selv efter det). Nu er benet så "svævende" men maskinen virker stadig (men altså kun som 50Hz).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-11 16:59 
Ah :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 07/01-11 17:07, rettet 07/01-11 17:08 
Har har forsøgt at "grave" i ICen med en skalpel for at kunne tilgå benstumpen, men uden sønderligt meget held };-( Må vist bare affinde mig med at man ikke vinder hver gang man modder ...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 07/01-11 19:40 
Juggernaut>
Sumez, har du fået lavet dit PCE setup iøvrigt? Det kunne være lækkert at se det også.

Tænker du på det lille gummitandhjul der mangler en tak? Jeg tvivler på den nogensinde bliver fikset :S Men hvis nogen har en reservedel, hører jeg gerne fra dem!! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/01-11 19:43 
Mht. arcade sticks er jeg selv leveringsdygtig i SNES, Saturn, PC Engine og Mega Drive (alle Hori), men det er vel primært PS3/X360 der har interesse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 07/01-11 21:07 
Jeg kommer også til at hive min 360'er med. Siden jeg købte den for ½ år siden tror jeg max. den har kørt 3 timer. Det må der vist ændres lidt på.

Som altid modtager jeg også ønsker fra samlingen hvis der er noget man vil se.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 21:21 
Hmm.. Ville ellers gerne købe din Super Grafx!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 07/01-11 22:06 
Jeg tager 360-stick med :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 22:19 
Kewl :) Har planer om at Mushi skal gennemføres på maniac!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/01-11 22:46 
Jeg har også min fedtede pind af et EX2 stick til 360'eren jeg kan tage med.

Det ku være jeg skulle få det moddet snart, jeg har bare ikke penge lige nu til at købe knapper og halløj med i denne omgang @Kroe
scavengerscavengerSkrevet 08/01-11 09:32 
Juggernaut>
Hmm.. Ville ellers gerne købe din Super Grafx!

Det kan vi da godt finde ud af, så kom med et frisk bud.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-11 15:53 
Hvad med et VIP medlemsskab til SSKT og to poser Merrild? ;)

Seriøst, jeg aner ikke hvad jeg skal tilbyde. Vi kan drøfte det til træffet eventuelt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig