X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chipped PS2 billigst og hurtigst muligt!


Svar
ElgenElgenSkrevet 10/10-10 13:34, rettet 10/10-10 13:35 
Nu er min chipped PS2 afgået ved døden, og i mit forsøg på at reppe den har jeg kun gjort ondt værre.

Jeg savner for vildt at spille Ibara!

Spørgsmålet er nu: Hvor finder man en chipped PS2 billigst og hurtigst? Det er lige meget om den er brugt, bare den kan spille jap imports...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
112 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-13 17:23 
Hvad har du ændret i menuen for at få den til det? Så vidt jeg husker er der ikke nogen indstillinger for regioner andet end DVD.

Dem jeg har installeret har alle taget import-spil med det samme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 11/03-13 18:02 
Sumez>
Jeg var selv nødt til at ændre en indstilling i menuen for at få den til at køre jap spil. Tror de fleste modchips er designet imod folk prøver at køre piratspil, så regionsfrihed er en underprioriteret default-konfiguration.

Hvad har du ændret derinde. Det min står til DVD "8". Mener at denne setting dækker over universal, men derudover handler denne så ikke kun om DVD film?

Konsolkongen - De chips du har installeret har det været Modbo 760?


Uanset hvad, så har jeg lige prøvet et par gange, og den bliver ved med at kommer med sådan en rød-sky-agtig skærm, og beder mig om at proppe et PS eller PS2 spil i den.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 11/03-13 18:41, rettet 11/03-13 18:42 
Har du prøvet at holde power-knappen inde i flere sekunder når du starter maskinen? Mener nogen gange det skal til før den går i "multiregion-mode".
Det kan godt passe af det jeg var inde i menuen for at aktivere blot var at den gjorde dette automatisk. Kan ikke helt huske det.

Den "røde sky" er bare det der normalt sker når du putter et spil i fra en forkert region.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-13 20:25 
m1chelsen>
Konsolkongen - De chips du har installeret har det været Modbo 760?

Ja :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 11/03-13 21:55 
Sumez>
Har du prøvet at holde power-knappen inde i flere sekunder når du starter maskinen? Mener nogen gange det skal til før den går i "multiregion-mode".

Har lige prøvet, men med samme resultat.

Eftersom nogle af tingene med den fungerer, så som menu og logo, kunne jeg forestille mig at der var en ledning som var hoppet af?
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-13 00:56 
Så vidt jeg ved bruges reset knappen kun til at deaktivere chippen med, hvis man skulle spille online dengang :)

Jeg aner som sagt ikke hvad Sumez mener, jeg har aldrig skulle indstille ved noget i chippens menu for at kunne spille import. Så vidt jeg husker er der heller ingen indstillinger i menuen der kan deaktivere regionsfrihed på PS2-spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 13/03-13 19:02 
Så fik jeg lige åbnet svinet igen. En af ledningerne var faldet af (På en af de 4 små punkter, som er mega svære at få til at holde). Jeg har lige loddet den på igen, og givet de 4 ledninger en klat lim. Dog ikke oven i selve lodninger, for så er det noget biks at reparere, hvis uheldet skulle være ude igen en anden gang.

Så nu må vi se om det fungerer når limen er tør, og skidtet bliver samlet igen :)
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 13/03-13 19:20 
Brug hotglue i stedet...så behøver du ikke at vente på at det tørrer };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 13/03-13 19:27 
Det ligger jeg ikke lige inde med :/
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 13/03-13 22:42 
Så spiller den NTSC! Ja tak!
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 13/03-13 23:02 
Good news! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 13/03-13 23:13 
Ja det er skønt at det virker. Kan btw 100 gange bedre lide covers på NTSC spil. De har ikke bare den kedelige hvide ryg :p
Spiller nu: Animal Soccer World
112 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig