X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Save game fil øremærket PS3 spil?


Reply
millenniummillenniumSkrevet 03/10-10 23:02 
Jeg havde en gammel kopi af Uncharted 2, som jeg var dum nok til at udlåne til en som ikke passede på den. Den blev ødelagt, så jeg fik penge til en ny og købe så fornylig en platinum kopi af spillet.

Men den nye udgave vil umiddelbart ikke benytte den gamle save game fil der allerede ligger på PS3 HD'en. Jeg har stadig alle mine trophies og en save game fil, men når jeg starter spillet med platinum kopien, kan jeg kun starte nyt spil.

Er der nogen som har erfaringer med dette? Altså ældre save game filer, som nyere kopier af samme spil ikke vil læse?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 03/10-10 23:29 
Er den ene udgave en US import?
SumezSumezSkrevet 04/10-10 08:08 
Det må være pga. forskelle i Platinum udgaven, hvis det da som Beano nævner ikke skyldes regionen. Jeg kunne selv sagtens bruge mit save fra Fleshmangler's Assassin's Creed II i min PS3 da jeg selv fik "Complete" udgaven (der dog teknisk set er originaludgaven solgt med nogle download koder)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 04/10-10 09:41 
Arse! - Nå, nu er det heller ikke det værste spil at gennemføre for anden gang. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 04/10-10 10:17 
Jeg kan faktisk slet ikke forstå hvad du vil med dit eksisterende save? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 04/10-10 10:21 
øhhh... jeg havde gennemført det. Fundet secrets. Købt karakterer. Vundet trophies.

Nu er det helt forfra. :-/
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 04/10-10 10:26, rettet 04/10-10 10:26 
Men man kan jo ikke fortsætte spillet fra hvor man er nået? Hvis man vil spille det igen, må det vel være forfra uanset hvad? :) Om man har et trophy eller ej ændrer vel ikke på noget i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/10-10 10:32 
Han mener vel han ikke kan vælge de kapitler han vil spille da det nu er at starte helt forfra (minus trophies).
millenniummillenniumSkrevet 04/10-10 10:42, rettet 04/10-10 10:43 
exactly.

Når det er gennemført får man muligheden for at købe unlockables og spille kapitler med købte karakterer.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 04/10-10 10:44 
Ok det er nok kun mig der ikke kan se det spændende i det :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/10-10 10:47 
Næppe, men hvis man spiller det multiplayer kan det også være trals at miste unlockables som skins ;)
Login for at besvare
Username
Password
Remember me