X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Last Blade 1+2


Svar
nerosnerosSkrevet 31/03-10 21:40 
Hvad må Last Blade 1 ligge i af pris når det er til NGH..? To'eren er alt for dyr så den må vente til jeg får noget MVS udstyr. Desuden er der også folk som skriver, at det første spil i serien er bedst ;-)

Det ser så vildt ud det spil!
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/03-10 22:23 
Jeg elsker 2'eren, 1'eren har jeg ikke lige prøvet :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-10 23:00 
Jeg synes Last Blade ser enormt spændende ud. Jeg har ikke selv prøvet spillet og manglen på musik synes jeg virker lidt underligt for genren, også selvom de fleste siger det fungerer godt heri. Daisuke Ishiwatari (Guilty Gear) har også haft en finger med i Last Blade serien det kan man kun se som et plus :)

Når jeg engang prøver kræfter med serien bliver det Last Blade 2 til Dreamcast. Dels fordi det sikkert er billigere end nogen af MVS udgaverne og fordi det er på en SEGA konsol :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 31/03-10 23:10, rettet 31/03-10 23:11 
Jeg har prøvet Last Blade 2 til Dreamcast engang hos en ven, synes maskinen begyndte at larme helt vildt med det spil kørende?

Jeg har set Last Blade 1 til 700 dask......sååå ved ikke helt om jeg bare skal hoppe ud fra vippen eller vente? Jeg synes Last Blade 1 har fede baggrundslyde. Tjek f.eks i det link jeg har postet :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-10 23:23 
Jeg har endnu ikke oplevet at en Dreamcast larmede mere af at spille nogle spil. Den larmer bare helt vildt meget uanset :)

T.L.O har Last Blade til AES. Jeg er ret sikker på at han mener det er pengene værd :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 31/03-10 23:42 
Ja en Dreamcast larmer men det er på en god måde selvfølgelig :-)

Jeg tror bestemt også det er pengene hver....så deeeet! Tror sku hellere jeg må købe det nu har jeg vist plaget mig selv nok.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-10 23:48 
Hold op der bliver købt ind af AES titler hva :D Hvad bliver det næste, Metal Slug?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 31/03-10 23:57, rettet 31/03-10 23:58 
Ja nu er skaden sket, men der var free shipping :D

Ej bare rolig Metal Slug er sku for dyrt. Nu har jeg ihvertfald ikke råd til mere i den her måned hehe.

Nøj hvor jeg glæder mig nu!
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 01/04-10 00:01 
Hvad måtte du slippe så?
I love monster land
nerosnerosSkrevet 01/04-10 00:10, rettet 03/04-10 19:02 
Lad os sige omkring dyrt ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 10/04-10 18:09, rettet 10/04-10 18:17 
The Last Blade 1 kommer meget tæt på at være den bedste fighter jeg nogensinde har spillet. Det er super godt skruet sammen med "Speed" og "Power" mulighederne. Det er set før men jeg synes det giver meget mere mening i det her spil. Atmosfæren og baggrundene er ekstraordinære og fantastisk flot udført og tæt på hvad jeg vil kalde kunst i et computerspil. Animationerne er fejlfrie og bare utrolige flotte og fede at se på. kamplydene er superfede og der er kælet for detaljerne i baggrundslydene som f.eks hundegøen, vanddråber og snestorme :-) Jeg elsker også de små cutscenes!

Hvis jeg skulle sætte en finger på spillet må det være figurgalleriet. Nogle af karakterende er en lille smule kedelige. Faktisk tror jeg det er de to hovedpersoner ;-) Men jeg spiller med Lee og Amano og her til aften har jeg trænet lidt med ham Ninja'en i det grønne tøj og flad raidenagtig hat. Han er meget sej :-)


Damn fatter ikke jeg aldrig rigtig har taget mig tid til at spille det her. Men det bliver der heldigvis lavet om på nu :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/04-10 18:52, rettet 10/04-10 18:52 
Wow, så glæd dig til 2'eren :P Du bliver blæst væk!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/04-10 18:53 
I know :D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 12/04-10 11:54, rettet 12/04-10 14:58 
Shikyoh/Mukuro er faktisk rimelig sej at spille med :O Hvis man udstyrer ham med "Power" bliver han sygt farlig haha..!

Lee Vs Mukuro
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-10 18:59 
Det ville godt nok være synd at kalde det spil grimt :O Power/speed er det bare som navnet lyder at de slår hårdere eller er hurtigere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/04-10 19:07, rettet 12/04-10 19:08 
Jeps :)=

@Neros
Jeg plejede at spille med Mukuro, han er for sej!
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 12/04-10 19:31, rettet 12/04-10 19:32 
Speed er for dem som kan lide og er gode til "chain combo's". Power er det man vælger hvis man vil give mere i skade men minus de vilde "chain combo's".

Her lidt om det beskrevet fra et review jeg lige fandt:
Interesting fighting techniques are proposed in Last Blade: the Power Mode and the Speed Mode. Power Mode lets you fight like a brute with enhanced damage. In other words, your opponent will feel pain, lots of pain... The Speed Mode offers an interesting gaming experience, allowing you to chain certain moves and combo like crazy. Of course, you do less damage but you're fast as hell!

Jeg har endnu ikke fundet helt ud af hvad jeg bedst kan lide at spille med, men visse af spilfigurene er vist lavet mere eller mindre til det ene eller det andet. Men det siger egentlig lidt sig selv når man kommer igang med det. Spiller jeg med min favorit figur fortiden nemlig Lee er det Speed mode all the way. Han er så sej :D
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig