X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilleklub Retro #2: Flashback


Svar
RJKRJKSkrevet 06/02-10 22:20 
Efter planen spiller vi Flashback fra og med næste weekend (12. februar-). Start med at melde tilbage hvem der er med og hvad I spiller det på - og hold generelle diskussioner om andet end Flashback i andre tråde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
107 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
RJKRJKSkrevet 08/03-10 12:38 
SPOILERS :)

Jeg var også en hel del på walkthrough, fordi der var underlige ting rundt omkring :)

I øvrigt enig omkring at junglebanen og alien-banerne var de klart svageste i spil. Banen på jorden hvor man tog de der forskellige missioner var klart højdepunktet for mig. Der hang strukturen omkring saves og recharges også bedst sammen, så det blev en flydende og ikke-frustrerrende oplevelse.

Jeg opfattede den der animation, som om dagbogsforfatteren døende overrakte dynamitten til én. Dagbogen fik jeg i øvrigt lige efter, fra alienen inde ved siden af. Jeg mener i øvrigt at man brugte alle nøgler man havde - men jeg var også ret forvirret af at have to ens-udseende nøgler og brugte ret lang tid på at tåge rundt, før jeg opdagede at jeg skulle bruge nøgle nr. 2, som jeg havde overset :)

Apropos fandt nogen så et formål med de portrætter man kan tage i fotoautomaten i anden bane? Jeg forestiller mig at man får noget ud af at vise dem til en eller anden i byen, men jeg fik ikke lige prøvet med alle.

HVORFOR var de der sammenstyrtende baner i øvrigt overhovedet lavet med alle de sprites, når det gik så hårdt udover SNES'en? Kunne man ikke bare have skiftet til dette i slutsekvensen, når de rent faktisk skulle bruges?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 08/03-10 14:07 
Det var vel bare dovenskab / den måde spillets engine var bygget op, det er aldrig pæn kode med for mange lappeløsninger, men hvis man vil have et teknisk imponerende spil kan det blive nødvendigt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 12/03-10 20:22 
Æv, jeg kom for sent :(
HeroldHeroldSkrevet 12/03-10 20:34 
For min skyld må du stadig godt spille det. Jeg kom heller ikke i gang, da kæresten valgte at gemme min strømforsyning D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 12/03-10 20:42 
Det havde jeg nu også tænkt mig ;) Har lige købt min MD, og har pt kun Flashback og Sonic the Hedgehog :D
SumezSumezSkrevet 13/03-10 17:39 
Lime-helt, du kan jo bare være med på det næste spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 13/03-10 18:45 
Jo, men jeg syntes bare det var god motivation til at klare Flashback. Så frustrerende spil har jeg ikke haft i lang tid :D
107 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig