X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilleklub Retro (Gennemspilning af retrospil)


Svar
NaidNaidSkrevet 12/01-10 21:42, rettet 07/03-10 22:48 
For at få lidt mere fokus på retro gaming her på P:R, opretter jeg denne tråd. Jeg havde tænkt mig at vi i fællesskab udvælger et spil, som vi hver for sig vil fordybe os i over en mindre periode. Herefter vil vi så diskutere spiloplevelsen på godt og ondt. De spil vi udvælger behøver ikke være oversete "perler", men kan også være lidt mere skæve titler. Det kunne også være en titel der... Se hele indlægget
303 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar
CamousCamousSkrevet 20/10-14 19:23, rettet 20/10-14 19:47 
Fra synspunkt af en der ikke går op i 1cc af spil og bare gerne vil nå slutningen, om det så tager 100 liv, kunne jeg godt lide IV. Men fortrækker trods alt Akumajou Densetsu pga. bedre ost og højere difficulty.

Tror faktisk ikke jeg vil kunne lide og gennemspille noget igen hvis jeg er så god til den at jeg aldrig mister liv eller bliver game over.

Selv Mega Man spillene som jeg har spillet så meget kan jeg ikke 1cc.
SumezSumezSkrevet 20/10-14 19:54, rettet 20/10-14 19:54 
Wehner>
Hvad med New Zealand Story? Det var et af dem, vi aldrig fik gennemført helt på grillerne i gamle dage.

Det er jeg også med på. Jeg går lidt kold i det når jeg når den bane med "piratskibet", men bortset fra de par baner, tror jeg ikke det er et urealistisk spil at komme langt i, hvis ikke 1cc, og mange har det nok på Taito Legends. En high score "konkurrence" burde i hvert fald være sjovt. :)

Fra synspunkt af en der ikke går op i 1cc af spil og bare gerne vil nå slutningen, om det så tager 100 liv, kunne jeg godt lide IV

Det er meget få spil jeg kan 1cc'e, men selvom det ikke er noget man går målrettet efter, er det alligevel den spillestil der afslører spillets ægte kvaliteter, og som holder dig på kanten af sædet, når du ikke bare kan continue som du lyster, og hver eneste dødsfald er en seriøs streg i regningen.
Mega Man-spillene er ikke så svære at 1cc'e, når man lærer dem. Især i kraft af at de fleste af dem, i hvert fald fra 3'eren af, drukner dig så meget i 1ups at det er svært ikke at gøre det, når først man har spillet spillet et par gange, og kender det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 20/10-14 21:18 
Er ikke enig med dig der Sumez, but we digress.

Skal lige nævne at jeg springer over hvis det bliver til NZ Story eller Shadowrun. Jeg har for mange spil bolde i luften og vil gerne afslutte en før jeg begynder på andre.
303 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig