X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Tilmelding til SSKT4


Reply
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-10 14:50, rettet 25/02-10 13:13 
Efter en lille pause, er det nu igen blevet tid til et konsoltræf på den sjællandske jord.

Træffet vil foregå i weekenden 26.-27.-28. februar på adressen:

Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved de foregående træf:

Lokalerne k... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
344 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Reply
JuggernautJuggernautSkrevet 29/01-10 10:34 
Jeg prøver lige at hive lidt i venner og bekendte. Bo's Jundaai bliver vist godt fyldt op i forvejen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/01-10 10:58, rettet 29/01-10 11:59 
Fleshmangler>
Ja det bliver nok ikke mere simpelt og billigere end det.
Det koster 3x 15/23 kr. for 1 k. lin. pot-metre.

Hvad med at bruge skydepotentiometre? Så er det nemmere at justere mere præcist i forhold til hinanden, samt at lave afmærkninger!
http://el-supply.dk/?Gid=92&VNr=13403

Nu har jeg ikke helt fulgt med, men det I vil er at kunne variere RGB signal niveauerne individuelt, right?
I så fald, kan det gøres lettest på denne måde: http://www.epanorama.net/documents/video/videofader.html
Men hvis sync er på Grøn, får I problemer hvis der skrues meget ned for Grøn. Så skal I have fat i noget som det her:
http://www.edn.com/ednmag/archives/1995/070695/14di1.htm

Flere links her:
http://www.epanorama.net/links/videocircuits.html#processing

Juggernaut>
Fik jeg iøvrigt nævnt at der er gratis kaffe og the under hele arrangementet? Herligt, ikke sandt?

Smukt! Intet mindre! Vidunderligt!! :-]
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 13:02 
Det er bare alm RGBs fra et JAMMA stick så sync er composite :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/01-10 13:10, rettet 29/01-10 13:10 
Er du sikker? Jeg tror ikke der er noget composite signal.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 13:13, rettet 29/01-10 13:14 
Composite sync så. Pointen er at det ikke er Sync on Green.


Pin - P
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/01-10 13:57 
Så må problemet med JAMMA på mit plasma-TV være at det ikke syncer på composite, men forventer sync på grøn (så tror jeg bare jeg opgiver håbet om at få min supergun til at virke på det TV :))

Grunden til at jeg formodede at problemet var det omvendte, var at det heller ikke er i stand til at synce ordenligt med Dreamcastens (standard?) RGB-kabel som ikke har composite-signal. Men Dreamcast har måske heller ikke sync på grøn?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 14:29, rettet 29/01-10 14:58 
Der er ikke nogen konsoller der syncer på grøn med RGBs. Jeg er lidt i tvivl om Dreamcast bruger composite sync eller composite video, men siden dit tv har problemer med composite sync fra supergun lyder det meget sansynligt at det er det Dreamcast også bruger. Saturn f.eks. bruger alm. composite video som sync og det er, hvis man kan sige det sådan, en dårligere sync fordi den stadig indeholder composite signalet.

Hvis du får et fint billede med composite video så vil man dog ikke vinde noget ved at skifte til composite sync (hvis Saturn og andet comp. video sync hardware ellers virker perfekt på dit TV).

Med f.eks. XRGB-3'en kan man nogle gange løse blackouts og andre sync relaterede problemer ved at skifte fra composite video til composite sync. Har man ikke den mulighed kan man køre composite video igennem en LM1881 chip der fjerner composite video fra signalet og sender ren sync igennem.

Svjv. vil composite sync normalvis være det sikreste valg, men på dit tv lyder det dog som om det er lige omvendt og dit tv ikke bryder sig om ren composite sync.

Jeg kan lige tjekke med et multimeter senere hvad det originale Dreamcast RGB kabel bruger af sync for en sikkerheds skyld.

EDIT: Dreamcast bruger composite sync.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 14:46, rettet 29/01-10 14:48 
En helt anden mulighed er at dit tv bare er utrolig kræsen med inputs. Mit tv nægtede at virke ordentligt med composite sync fra en RGB moddet PC-engine, men virkede nogenlunde med composite video som sync.
T.L.O's tv (også et Sony) virker desværre ikke med nogen af delene (øverste del af skærmen flimrer) og det virker heller ikke med hans nyindkøbte Neo Geo AES :(

Hvad har du testet på dit tv og hvad virkede? - Kun RGB er interessant.

Det virker dog ekstremt mærkeligt at dit tv ikke virker med Dreamcast da det trods alt er et noget mere standard billede end 240p fra en Supergun. Men man ved jo aldrig... :/

En evt. løsning på alle dine problemer kunne være at køre Supergun igennem en XRGB-2 (2 er bedst til arcade og den der skal pilles mindst ved før alt virker) eller noget andet og så bruge VGA på din Dreamcast hvilket du også burde ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/01-10 14:59 
Mit RGB-kabel til Dreamcast har i hvert fald ikke noget composite-signal, men ud fra dine informationer må jeg formode at den sender et sync-signal, som kablet så sender på den pin, der normalt indeholder et composite signal.

Når jeg sætter RGB-kablet til mit TV, får jeg et billede der enten hopper rundt eller står helt forkert på skærmen, hvilket jeg formoder skyldes manglende sync. Det er præcis det samme problem jeg har med min supergun.

Skyldes det så at mit TV forventer et reelt composite-signal før det gider synce? Det synes jeg er lidt sløset, men i så fald, findes der så ikke en måde man kan lave et falsk composite sync-signal (f.eks. med en af farverne og syncsignalet samlet via en eller anden form for transistor)?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 29/01-10 15:02 
Konsolkongen>
og så bruge VGA på din Dreamcast hvilket du også burde ;)

Det gør jeg skam også :)
Dreamcast-eksemplet var bare for at forklare hvad jeg havde erfaret virker/ikke virker på mit TV. Alle andre konsollers RGB-signaler har jeg ikke haft problemer med (SNES, MD, PS, Xbox, Saturn)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 15:11, rettet 29/01-10 15:24 
Sumez>
Mit RGB-kabel til Dreamcast har i hvert fald ikke noget composite-signal, men ud fra dine informationer må jeg formode at den sender et sync-signal, som kablet så sender på den pin, der normalt indeholder et composite signal.

Dreamcast har både composite video og composite sync i dens AV-out port. Det originale kabel bruger bare pin 10:
http://mastersystem.dk/modding/pinouts/dreamcast.png

Når jeg sætter RGB-kablet til mit TV, får jeg et billede der enten hopper rundt eller står helt forkert på skærmen, hvilket jeg formoder skyldes manglende sync. Det er præcis det samme problem jeg har med min supergun.

Det lyder jo meget som T.L.O's problem med AES og PC-engine.

Skyldes det så at mit TV forventer et reelt composite-signal før det gider synce? Det synes jeg er lidt sløset, men i så fald, findes der så ikke en måde man kan lave et falsk composite sync-signal (f.eks. med en af farverne og syncsignalet samlet via en eller anden form for transistor)?

Jeg vil tro at det bare er tilfældigt at det ikke gider bruge composite sync fra Supergun og Dreamcast. Det er dog muligt at det i begge tilfælde ville hjælpe at skifte til comp. video.

Dit MegaDrive kabel kunne muligvis godt bruge composite sync. Har du et multimeter og kan måle efter?
http://mastersystem.dk/modding/pinouts.php

Jeg ved desværre ikke om der findes en sync mixer. Det må Cenobite eller Killer Bean næsten kunne svare på :)

EDIT: En anden løsning på dit problem kunne være at købe en RGB til Component transcoder. De er dog ret dyre.
http://www.av-connection.dk/?PGr=768&ML=409
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/01-10 15:16 
Jeg er 100% sikker på at der ikke er noget composite video i mit Dreamcast RGB kabel. Det kan dog godt være at kablet ikke er originalt, det ved jeg ikke.

Dog en lidt interessant opdatering:
Hvis jeg sætter min Supergun til min elektroniske RGB switch (købt billigt i Aldi, virker fortræffeligt til alt), står billedet ordenligt på mit fjernsyn. Det er dog stadig alt for stort til at det kan være på skærmen (højre side og bunden er skåret af - meget mere end den smule overscan jeg har på mit CRT tv, hvor supergun'en virker perfekt). Farverne er også helt underlige. Det virker som om den røde og den blå farve er byttet om. Det gør den dog også hvis jeg sætter den til tv'et normalt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 15:20, rettet 29/01-10 15:21 
Sumez>
Jeg er 100% sikker på at der ikke er noget composite video i mit Dreamcast RGB kabel. Det kan dog godt være at kablet ikke er originalt, det ved jeg ikke.

Det siger jeg heller ikke. Der er begge dele i Dreamcastens AV-out port, men der er heller ikke noget composite video i mit originale RGB kabel. Kablet er tilsluttet pin 10 som er composite sync, men kunne ligeså godt være tilsluttet pin 13 som er composite video.

Underligt med din switchbox. Den slags ved jeg desværre ikke noget om :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/01-10 15:28, rettet 29/01-10 15:29 
Anyway, jeg har jo det hele med (undtaget tv'et) til SSKT4, så kan vi kigge på det, og så kan det være det giver mening. :)
Så længe min supergun virker på mit CRT-fjernsyn er jeg glad.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 15:29 
Så længe du kan spille på den ene eller den anden måde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 29/01-10 21:54 
Sumez>
Herligt :D
Hvad er forskellen på de to?

Og skal jeg hoppe forbi Brinck og købe nogen, eller lægger du ud? :)

Producenten vil jeg tro?
Pinden hvor man sætter knappen på er 4ø min. på den ene og 6 på den anden, det ændre vel på udvalget af knapper.
Jeg ved ikke om der er kvalitets forskel.

Ja det er ikke noget problem, med mindre du alligevel skal forbi.

Cenobite - jeg overvejede det også kort, men syntes ulemberne opvejede fordelene, dreje pots er en del lettere at montere hvor det nu skal være.

Det var sådan her jeg havde tænkt det http://www.jamma-nation-x.com/jammax/tutorials.html#rgbpots den model jeg går efter.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 29/01-10 23:05 
Der er stadigt pladser til træffet. Til jer som overvejer, kan jeg kun sige, at det ikke plejer at være kedeligt :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 29/01-10 23:42, rettet 29/01-10 23:45 
I´ll second that, der.
Der plejer at være festlige nørder, retro- og nye konsoller, masser af spil, projektore, bryg og kaffe i rigelige mængder (og en enkelt gang snaps i lidt for rigelig mængde, hehe (vi andre kunne i hvert lige pludselig ikke helt forstå hvad hvad de sagde mere) };-)).
Det er tophyggeligt...kom og vær med! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/01-10 02:55 
Fleshmangler>
Cenobite - jeg overvejede det også kort, men syntes ulemberne opvejede fordelene, dreje pots er en del lettere at montere hvor det nu skal være.

Det var sådan her jeg havde tænkt det http://www.jamma-nation-x.com/jammax/tutorials.html#rgbpots den model jeg går efter.

Ser også rimeligt ud, men tror godt du kan løbe ind i nogle impedans-problemer når der ingen tilpasning er. Tjek noget af det første jeg linkede til, det er ultra simpelt, men har tilpasning.

Konsolkongen>
Jeg ved desværre ikke om der findes en sync mixer. Det må Cenobite eller Killer Bean næsten kunne svare på :)

EDIT: En anden løsning på dit problem kunne være at købe en RGB til Component transcoder...

Der findes sync mixer, det er faktisk ikke det store problem. En rigtig video fader separerer først sync og indsætter det til sidst sammen med det justerede video-signal.
Og det er faktisk heller ikke så svært at konvertere til component.
For begge dele, tjek denne pdf:
http://www.linear.com/pc/downloadDocument.do?navId=P1470,D4146
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-10 06:11, rettet 30/01-10 06:13 
Uha den pdf fik jeg hurtigt lukket igen ;D Kan du kort beskrive hvordan det virker så man får composite video fra en supergun?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/01-10 11:19 
Konsolkongen>
Kan du kort beskrive hvordan det virker så man får composite video fra en supergun?

Du kan vel bare bruge en video encoder chip, feks. en CXA1645 eller noget tilsvarende, som stadig er i produktion.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 30/01-10 12:24 
Men er det nødvendigt med composite video, når den alligevel kun bruger RGB-outputtet? Kan man ikke bare smide den grønne farve over på composite-pin'en?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/01-10 12:45, rettet 30/01-10 12:46 
Jo, hvis det virkelig er fordi dit TV forsøger at lave sync-on-green. I så fald kan du lægge Composite Sync -signalet og Green sammen. Du skal bare bruge en kondensator og en modstand:

http://www.raphnet.net/electronique/sync-on-green/sync-on-green_en.php

Men som Konsolkongen også har været inde på, kan problemet også skyldes, at dit TV forventer et Composite Video -signal, som det kan hive Composite Sync ud af. Så det, af en eller anden mystisk grund, ikke kan finde ud af det, når det får et råt Composite Sync -signal ind i stedet.
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/01-10 21:10 
Konsolkongen>
Uha den pdf fik jeg hurtigt lukket igen ;D Kan du kort beskrive hvordan det virker så man får composite video fra en supergun?

Composite? Det er straks mere indviklet da der skal en indsættes en farve-bærebølge (PAL/NTSC). Du skrev component før, og det er ikke så indviklet, det er "bare" noget med at mixe signalerne sammen i bestemte forhold, så får du YPbPr (component), det er beskrevet i den pdf, se "Color Matrix Conversion", side 7-9.

Mht. sync-on-green (sync summing), så ser det rimelig let ud det KB2 linker til :-) fandt også denne (som er lidt mere indviklet, men sikrer korrekt impedans):
http://www.maxim-ic.com/app-notes/index.mvp/id/4116
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 30/01-10 21:29, rettet 30/01-10 21:29 
Killer Bean 2>
Men som Konsolkongen også har været inde på, kan problemet også skyldes, at dit TV forventer et Composite Video -signal, som det kan hive Composite Sync ud af. Så det, af en eller anden mystisk grund, ikke kan finde ud af det, når det får et råt Composite Sync -signal ind i stedet.

Jeg snakkede heller ikke om at lave et sync-on-green signal, men formodede blot at der ikke var den store forskel på et green-signal alene og et composite video-signal (tv'et kan vel ikke vide om det er meningen at billedet skal være grønt). Men jeg ved intet om det, så måske jeg bare skal have en konsol-doktor til at se på mit fjernsyn og min supergun. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/01-10 22:11 
Sumez>
Jeg snakkede heller ikke om at lave et sync-on-green signal, men formodede blot at der ikke var den store forskel på et green-signal alene og et composite video-signal (tv'et kan vel ikke vide om det er meningen at billedet skal være grønt).

Der er netop stor forskel. R, B og G -signalerne fra din supergun er ubrugelige i sig selv. De skal enten have tilføjet et sync-signal (sync-on-green) eller have et separat sideløbende sync-signal før de kan bruges til noget.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 30/01-10 22:30 
Og det var derfor jeg ville lægge sync over i det, og fake et "grønt compositesignal". Men der skal sikkert en del mere til :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/01-10 22:42 
Men hvis du lægger G og Sync sammen bliver det ikke composite, det bliver "sync on green". Composite indikerer netop at det er sammensat af alle signaler.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/01-10 22:45, rettet 30/01-10 23:06 
Sumez>
Men der skal sikkert en del mere til :\

Ja, for Composite Video er jo et kodet signal (PAL eller NTSC). Et Green + Composite Sync -signal vil bare blive opfattet som et Composite Sync -signal med en voldsomt masse støj (den grønne information). Det vil med andre ord være lige så ubrugeligt som Composite Sync, hvis der forventes Composite Video :)

EDIT: Too slow :)


EDIT2: Puha.. nu sidder jeg pludselig og bliver helt dårlig af at tænke på de tåbelige navne mange af de forskellige analoge videostandarder har fået i folkemunde.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 30/01-10 23:06 
CenobiteDK>
Men hvis du lægger G og Sync sammen bliver det ikke composite, det bliver "sync on green". Composite indikerer netop at det er sammensat af alle signaler.

Yeah, men de andre farver er vel irrelevante, hvis video-signalet ikke skal bruges til andet end at synce.
Jeg ved godt jeg er ude hvor jeg ikke kan bunde, men ville gerne lige forklare min tankegang alligevel. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 30/01-10 23:06 
CenobiteDK>

Nu har jeg ikke helt fulgt med, men det I vil er at kunne variere RGB signal niveauerne individuelt, right?
I så fald, kan det gøres lettest på denne måde: http://www.epanorama.net/documents/video/videofader.html
Men hvis sync er på Grøn, får I problemer hvis der skrues meget ned for Grøn. Så skal I have fat i noget som det her:
http://www.edn.com/ednmag/archives/1995/070695/14di1.htm

Jeg er faktisk næsten færdig med min supergun og så prøver jeg mig lidt frem(ja jeg tyvstartede vidst lige). jeg kan ikke ødelægge noget ved at fucked syncen op vel ? billedet vil vel bare flakke over skærmen ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-10 23:08 
CenobiteDK>
Composite? Det er straks mere indviklet da der skal en indsættes en farve-bærebølge (PAL/NTSC). Du skrev component før, og det er ikke så indviklet, det er "bare" noget med at mixe signalerne sammen i bestemte forhold, så får du YPbPr (component), det er beskrevet i den pdf, se "Color Matrix Conversion", side 7-9.

Composite Video i stedet fra Composite Sync som Supergunnen kun har :) Den video encoder chip Killer Bean snakker om er vidst den samme der sidder i Master System og MegaDrive 1. Jeg tror i hvert fald det kunne gøres ved at smide R,G,B og Comp. Sync ind i den chip og så vil man kunne hive rigtig composite video ud. Det skulle så igen blandes med R,G og B og så har man et fornuftigt RGBs signal fra Supergunnen, MEN med Composite Video som sync.

Stemmer det ikke Killer?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/01-10 23:22 
Sumez>
Jeg ved godt jeg er ude hvor jeg ikke kan bunde, men ville gerne lige forklare min tankegang alligevel. :)

Du skal sgu lære at svømme, skal du ;)

Sumez>
Yeah, men de andre farver er vel irrelevante, hvis video-signalet ikke skal bruges til andet end at synce.

Som CenobiteDK skiver, får du ikke Composite Video (eller noget der minder om det) ved at lægge to signaler oven i hinanden. "Rigtig" Composite Video er kodet/komprimeret som enten PAL eller NTSC og skal "pakkes ud" før det kan bruges til noget.
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/01-10 23:28, rettet 30/01-10 23:40 
Konsolkongen>
Stemmer det ikke Killer?

Tæt på. Egentlig virker chippen også som driver for R, G og B. Så hvis du smider R, G, B og Comp Sync ind på den, kan du hive R, G, B og Comp Video ud på den anden side. Nemmere bliver det ikke :)

Det var dog CXA1145, der blev brugt i Master System'et og de første MegaDrives. CXA1645 blev brugt i de senere MegaDrive modeller og i Saturn'en ;)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-10 00:40 
Ar det var sgu tæt på ;D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/02-10 23:15, rettet 02/02-10 23:15 
Er der nogen der har en "gamebit" [skruetrækker] med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/02-10 23:27 
Ja, hvad størrelse?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 02/02-10 23:28 
Nevermind, jeg har lige fundet min :) Troede den var tabt for evigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/02-10 23:41 
Okay, men har med under alle omstændigheder :-)
Har en 2,6mm og vist en 4,5mm (hjemmelavet) også.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 04/02-10 14:05 
Hej

Er der nogen der kan tage last blade og-eller samurai showdown spillene med, på en eller anden konsol eller hjemmelavet tingest?

Kunne være grande at spille igen.
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
SumezSumezSkrevet 04/02-10 14:24 
Gadedrengen>
Er der nogen der kan tage last blade og-eller samurai showdown spillene med, på en eller anden konsol eller hjemmelavet tingest?

Kunne være grande at spille igen.

Jeg tager Samurai Shodown 2 og 4 og Last Blade 2 med til Neo Geo :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 04/02-10 16:10 
Awesome!
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
HulleHulleSkrevet 05/02-10 16:34 
Menig Hultquist, melder sig til træffet :) Mangler der noget jeg kan bidrage med, Juggernaut?

Glæder mig.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 05/02-10 18:28, rettet 05/02-10 18:29 
Jeg tror at der er brug for tv´er...og en Wii ville være nice.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/02-10 21:11 
Det lyder godt Hulle :-) tag din Dreamcast med ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HulleHulleSkrevet 06/02-10 10:11, rettet 06/02-10 10:12 
Allright, tager Dreamcast og Wii med.. Jeg tager også et ødelagt 22" prosonic TV med. Det er højtalerne den er gal med i TV'et. Det spiller, men lyder som om det spiller i en dåse.. Måske vi finder en løsning på lyden til træffet. Fleshmangler vil tage et Scart/Audio kabel med, så ser vi om det kan gøre det.

Jeppe, ville du have lyst på at bruge lidt tid til at VGA modde min DC? Det er naturligvis ok hvis du ikke er frisk på det.

Nu har jeg ikke fulgt så meget med i tråden, men er der nogen som tager eller vil tage Demon's Souls med?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 06/02-10 10:49 
Det kan jeg sagtens.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/02-10 12:01, rettet 06/02-10 12:05 
Hulle>
Jeppe, ville du have lyst på at bruge lidt tid til at VGA modde min DC?

Jeps, derfor jeg sagde du skal ha din DC med ;-)

EDIT: er der stik til hovedbøffer på tv'et?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HulleHulleSkrevet 07/02-10 08:28 
Sumez -> Cool. Ser frem til at prøve det.

Jeppe -> Tak, det er jeg sgu glad for. Skal jeg tage noget ekstra med til modningen. Noget der skal købes?
Der er desværre ikke nogen udgang til høretelefoner, ellers var problemet nemt løst.. Prosonic scheize.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HankyHankySkrevet 07/02-10 11:36 
Både Wii, og Dreamcasten med VGA-mod, kan jo bare spytte lyden ud i to phono udgange, så et par PC-højtalere og dagen er reddet =D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
344 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me