X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BBCode begrænsninger?


Svar
UrnemandenUrnemandenSkrevet 23/12-09 12:40, rettet 23/12-09 12:41 
Således undrede jeg mig bare over, hvorfor de standard tags som kan bruges på andre fora, ikke er kompatible med dette?

Det giver en begrænsning for brugerne, idet man ikke kan udtrykke sig eller pointere noget ved hjælp af skrifttype formatering (herunder for eksempel brug af skråskrift [I] eller fed skrift [B]).
Re-Volt Track Designer
SumezSumezSkrevet 23/12-09 12:47 
Fed og kursiv er bestemt brugbar tekstmarkering, og jeg savner det selv af og til. Men det er ikke strengt nødvendigt, og på de fleste fora resulterer det i en del misbrug, der kan gøre mange indlæg belastende at læse.

Se tidligere tråd, hvor det har været diskuteret:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=1199#16388

Man kan dog godt argumentere for at P:R, af alle steder, burde være forummet hvor de fleste sagtens kan finde ud af at begrænse sig. :) IMG-tagget, som vi jo har, bliver overraskende sjældent brugt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
UrnemandenUrnemandenSkrevet 23/12-09 16:28, rettet 23/12-09 16:28 
hehe, jeg må vist hellere lære at bruge den udmærkede søgefunktion noget oftere.

I har måske allerede overvejet det, men kunne ekstra funktionalitet inden for formatering ikke være noget ekstra, som i eventuelt kunne tilbyde medlemmer som har en del år på bagen som registreret bruger her? (Som set på andre fora, virker rankning jo ikke som nogen særlig god metode at give brugerne mulighed for at få adgang til udvidelser, da det kan påvirke respektfuldheden m.m. - jeg kan til gengæld ikke se nogen problemer i at de brugere med årserfarng kan få mulighed for at udtrykke sig; hvis det behøves.)
Re-Volt Track Designer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig