X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billig opbevaring?


Svar
KilroyKilroySkrevet 29/07-09 14:48 
Jeg har fået oparbejdet nogle papkasser med bøger, DVDere og lignende. Jeg vil ikke skille mig af med det, men har simpelthen ikke plads til det.
Derofr er jeg begyndt at se mig om efter opbevaring. Shurgard reklamerer i øjeblikket kraftigt, men jeg synes at 300+ om måneden for et par kvadratmeter er lidt meget for min slunkne pengepung.
Er der nogle af jer der har erfaring med sådan nogle opbevaringsfirmaer, allerhelst i Københavnsområdet?
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 29/07-09 14:54 
Jeg synes 300 om mnd, lyder billigt, ud fra hvad jeg har erfaret. Jeg har dog kun selv prøvet 3x34, og det var lidt dyrere end det du beskriver.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 29/07-09 15:27 
Måske spørger jeg dumt, men du kan ikke låne et kælderrum af nogen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 29/07-09 15:30, rettet 29/07-09 15:31 
Jeg synes også ca 300 kr pr mdr lyder som en ok pris. boxit.dk som vist ikke er på Sjælland starter med priser fra 250 kr pr mdr for de absolut mindste rum, og jeg har hørt at de er meget billige med det.
Har du ikke nogle private der kunne opmagasinere det på et loft eller en kælder? Jeg ville gerne leje mit ca 2 kvm kælderrum ud til 300 kr pr mdr, men jeg bor ikke i nærheden :)

Edit: Hehe, Sumez kom mig i forkøbet.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 29/07-09 15:37 
Der findes også boxit.dk men vist ikke billigere.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig