X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

True Achievements


Svar
dRxLdRxLSkrevet 06/07-09 11:52 
Nogen har forsøgt at kompensere for at Xbox 360 achievements er af vilkårlig sværhedsgrad fordelt over spil. De har lavet en web-tjeneste hvor de omregner værdien af achievements baseret på hvor mange der har et givet spil også har lavet den pågældende achievement.
Min er i skrivende stund stadig ved at blive regnet ud, da det åbenbart tager lidt tid at skanne éns profil.
Det skal dog siges at jeg aldrig rigtig har gået efter achievements, så den bliver nok ikke så imponerende.

Når den er færdig kan den ses her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 06/07-09 12:47 
Heh, den regnede min ud med 5000 flere end jeg har på min normale profil :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 06/07-09 13:48 
Ret fed idé, der giver god mening. Tager den så også højde for hvor mange der rent faktisk HAR SPILLET hvert spil? Ellers får man nok en rimelig god score for de spil, der ikke er så populære. :)

...men SKAL man oplyse sit Gamertag password? Det synes jeg ikke giver nogen mening.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 06/07-09 13:54 
Det er vist et nyt password du opretter udelukkende til brug på siden :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 06/07-09 14:06 
Herold>
Heh, den regnede min ud med 5000 flere end jeg har på min normale profil :D

Ja, alle TrueAchievements er Gamerscore * x!x>1, den laveste faktor jeg har set er 1.01 (fra Avatar - The Last Airbender), så ens TA score vil altid være højere end ens Gamerscore.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig