X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW TCG/Minis eller andre kortspil


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/04-09 22:28 
Nu så jeg lige på nogle billeder fra SSKT at der blev spillet WoW Minis.

Er der nogen her på P:R der spiller WoW TCG, eller andre TCG/CCG spil?

Og kender I evt. et godt dansk forum til emnet?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 28/04-09 22:56 
Back in the day da jeg var l33t til Magic var, det på www.faraos.dk/magic og www.inferno-magic.dk det foregik, men det var næsten udelukkende Magic.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 29/04-09 05:02 
Spillede selv WoW TCG da det udkom, og det var faktisk rigtig fedt. Syntes dog de mange udvidelser blev lidt for meget, og ændrede på de ting som jeg kunne lide.
Men sig lige til hvis du skal bruge kort, ik' ;)

Ellers fang mig på msn, hvis du har spørgsmål til det.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/04-09 09:52 
Ja scenen herhjemme er meget domineret af Magic (som aldrig har sagt mig noget)

Det er lidt ærgeligt.

Der findes en del gode spil faktisk, og det kunne være fedt med et forum, hvor de kunne blive diskuteret.


@Rites
Alle TCG'er er jo også en forretning, så ja der kommer udvidelser i pæn strøm.

Hvad var det du ikke kunne lide?
Den 8. udvidelse er lige kommet, så der er efterhånden rigtig mange kort og muligheder at vælge imellem :-)

Jeg har også Onyxia raid decket, som er en helt anden oplevelse, end traditionel TCG - hvis nogen er interesseret.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig