X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blev hacket igår :-(


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/02-09 15:18 
Kan ikke komme ind på min hotmail mere da jeg blev hacket igår, har prøvet alt synes jeg men uden held. Nogen der kan "trylle" min hotmail frem igen? :-(


Min mail adresse er:

Danny_s5@Hotmail.Com

Password (var):

danny1


Vil virkelig sætte pris på at den kom op og køre igen da jeg går og venter nogle vigtige mails, og jeg kan ikke skrive til dem for jeg kan ikke huske mail adresserne i hovedet :-(


På Forhånd tak.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkenDarkenSkrevet 24/02-09 15:40, rettet 24/02-09 15:41 
Altså nu er der garanteret en masse venlige folk herinde fra forumet som basher din mail konto. Så nu spørg jeg dumt istedet, har du forsøgt at få resat koden?

Reset your password

If you forget your password, you must reset it before you can sign in to Windows Live ID sites and services again. You can reset your password by sending yourself a password reset e-mail message or by providing location information and answering your secret question.
To reset your password by requesting a password reset e-mail:

1. On any Windows Live ID site or service sign-in page, click Forgot your password.
2. Verify your Windows Live ID (The e-mail address and password that you use to sign in to Windows Live programs and services such as Windows Live Hotmail and Windows Live Messenger; Microsoft services such as Xbox LIVE, MSN, and Office Live; and anywhere else that you see the Windows Live ID logo.) , type the characters you see in the Picture box, and then click Continue.
3. Select Send password reset instructions to me in e-mail.
4. In the list, select the e-mail address where you want the password reset e-mail to be sent, and then click Continue.
5. On the confirmation page, click OK.
6. When you receive the password reset e-mail, click the link in the e-mail to reset your password, and then follow the online instructions.

To reset your password by providing the answer to your secret question:

1. On any Windows Live ID site or service sign-in page, click Forgot your password.
2. Verify your Windows Live ID (The e-mail address and password that you use to sign in to Windows Live programs and services such as Windows Live Hotmail and Windows Live Messenger; Microsoft services such as Xbox LIVE, MSN, and Office Live; and anywhere else that you see the Windows Live ID logo.) , type the characters you see in the Picture box, and then click Continue.
3. Click Use my location information and secret answer to verify my identity.
4. In the Country/Region list, select the name of your country or region , select your state, and then type your ZIP code ( The postal code system that is used in the United States. The ZIP code consists of a series of digits that are added to a postal address. The ZIP code is used to identify each postal delivery area for the purpose of sorting mail.) or postal code ( A series of letters and/or digits that are added to a postal address and used by the postal service for the purpose of sorting mail.) if you’re prompted to do so. In the Question area in the Secret Answer box, type your answer to the question.
5. Click Continue.
6. Enter and confirm a new password, and then click Continue.
7. If prompted, enter an alternate e-mail address (An alternate e-mail address is a secondary e-mail address registered with your Windows Live ID. If you forget your password, you can have the password reset information sent to your alternate e-mail address.) and click Continue, or click Skip to bypass this step.
8. On the You've changed your password page, click Sign in to Windows Live.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/02-09 00:34 
You can reset your password by sending yourself a password reset e-mail message or by providing location information and answering your secret question.
To reset your password by requesting a password reset e-mail.


Har jeg prøvet, men jeg kan kun sende til den email jeg ikke kan komme ind på, så er det jo ligemeget. Har været inde én gang i min email igår efter hacket, og der kunne jeg se han havde slettet alt derinde og send latterlige beskeder til folk derfra, han havde også været inde på Facebook og uploade billeder af meget klam karakter. Jeg har også forsøgt det med at indtaste "pet name" og alt det der, men på den PC der var blevet hacket kunne jeg ikke få det der billede frem med de ord og/eller tal jeg skulle indtaste, så jeg var nød til at skulle lytte til en stemme der fortalte mig nogle tal, det ville så ikke have været noget problem hvis ikke det var fordi han åbenbart også havde lavet noget lort der, for det var en stor gang rod at lytte til, masser af stemmer og støj ind over, men det lykkedes mig jo så den ene gang. Han har så åbenbart "kigget" med da jeg lavede nyt password, for det virkede ikke idag, så nu kan jeg ikke få lov at komme ind selvom jeg indtaste "pet name" og alt det, så får jeg bare at vide jeg har gjort det for mange gange forkert og skal prøve senere, har jeg så gjort hele dagen uden held....... :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/02-09 09:56 
Ikke for at være flabet, men så kan du fandme lære at lave et ordentligt password :-)

Hvis jeg var dig, ville jeg straks opfatte kontoen som tabt - og blandt andet sørge for, at den ikke længere er login til din Facebook, Myspace osv.

Dernæst kan du jo prøve at skrive til Microsoft og bede dem om at resette dit password.
Jeg tror ikke der er noget at gøre, når du ikke en gang har adgang til den sekundære konto.
Men måske kan du overbevise dem om hvem du er, ved at sende dem oplysninger om andre steder hvor du bruger dén konto. Xbox Live f.eks.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ElgenElgenSkrevet 25/02-09 10:17 
Det lyder jo som om gutten har plantet en eller anden fæl dims på din computer, så han kan overvåger alt hvad du laver.
Jeg mener det eneste rigtige må være, at formattere din harddisk og så forsøge at udbedre skaderne derfra.
Og husk så at sikre din computer med firewall og antivirus efter formatteringen.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/02-09 12:35 
Ja der var så lige tre stk. trojanere der skulle fjernes, har også fået svar fra MS på en outlook mail, fjernede først lige de "heste" der inden jeg brugte outlook, så jeg tror sku den kommer igang igen den hotmail :-)
Og forhåbentlig har han ikke været inde og lurer det visa kort af som er tilknyttet xboxlive :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ElgenElgenSkrevet 25/02-09 13:42, rettet 25/02-09 13:44 
Så vidt jeg husker, kan man kun få oplyst korttype og de sidste 4 cifre og udløbsdato af sikkerhedmæssige årsager.
Men det kan jo sagtens være, at kan har købt 10års Gold til din konto med kortet };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 25/02-09 16:34 
Hvis du har købt over nettet, brugt net-bank eller andet vigtigt, efter du blev hacket, bør du i hvert fald lukke tingene med det samme.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig