X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

New Play Control Wii


Svar
QQSkrevet 28/01-09 00:40 
For det første: Det her er en gammel nyhed, hvorfor er der ingen der har nævnt det før på P:R?

Well, faktum er at Nintendo genudgiver 7 (pt) Gamecube titler med ny Wii styring, i ægte 16:9 og enkelte ekstra opgraderinger til budgetpris.

Det havde jeg alligevel ikke troet, og det kommer meget velkomment til en som mig, som gerne vil genspille mange top GC titler, men ikke rigtig har fået taget mig sammen til det pga manglende 16:9 format mm...

Indtil videre er Pikmin offentliggjort til at blive udgivet 6. februar og Mario Power Tennis 6. marts. I løbet af 2009 får også Pikmin 2 og Donkey Kong Jungle Beat en NPC genudgivelse at se og derudover skulle Chibi-Robo, Metroid Prime og Metroid Prime 2: Dark Echoes være på vej.

Pikmin og Donkey Kong Jungle Beat er allerede udgivet i Japan.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-09 00:53 
Jeg mener nu der har været linket til det herinde engang. Ellers ved jeg virkelig ikke hvorfra jeg skulle vide det :)

Men det skader jo ikke at få slået fast en gang for alle. Pikmin er i hvert fald et sejt spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 28/01-09 02:49 
hmm, Pikmin 2 har jeg aldrig spillet og tænkte faktisk forleden over at jeg egentlig godt gad spille Metroid Prime trilogien igen engang.
Så må man bare håbe at det virkelig bliver til budget priser de her titler bliver genudgivet.
QQSkrevet 28/01-09 03:06 
Ifølge IGN er de allerede udgivne titler blevet solgt til budgetpris ala Players Choice i Japan. Om det så er tilfældet herhjemme må tiden jo vise. Play reklamerer med Pikmin til £25
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 28/01-09 08:24 
3of19>
hmm, Pikmin 2 har jeg aldrig spillet

Jamen så synes jeg du bør gribe chancen! Pikmin 2 er et virkelig godt (og lettere overset spil), og i virkeligheden meget anderledes end 1'eren, selvom grund-interfacet er præcis det samme (mere strategiorienteret end puzzle). Det viser så også hvor fleksibelt konceptet egentlig er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/01-09 09:16 
Pikmin spillene var geniale - men de skal være meget billige før jeg gider købe dem igen bare for wiimote styring og widescreen ;)
ChronoChronoSkrevet 28/01-09 09:28 
Hvordan skal man kunne klappe i hænderne i Jungle Beat?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-09 09:46 
Det kan være det kræver Wii Speak... :)

Har de tilføjet en mulighed for at spille uden timelimit i Pikmin 1? Ikke at det var et problem som sådan når bare man var klar over det, men det kunne være rart at spille det helt uden tidspresset.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 28/01-09 09:47 
Man skal sikkert kaste sine to Wiimotes op i luften - klappe i hænderne - og gribe dem igen :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-09 10:10 
Der er mange gode titler til GC som ville være fede at se på Wii med ægte 16:9 også selv om det er ikke er HD.
Kunne godt tænke mig de to titler Zelda, The wind Waker og Star Fox Adventure. Det sidste bliver måske lidt svært da jeg ikke ved hvem der holder rettighederne til at det bliever udgivet. Det er Nintendo's firgurer men Rare der har lavet spillet?
SumezSumezSkrevet 28/01-09 10:12, rettet 28/01-09 10:12 
Er næsten helt sikker på at Nintendo har rettighederne til SFA fuldstændig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig