X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ikaruga! DC eller GC ?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 30/06-03 11:30 
Jeg har hørt en lille fugl synge om at dette spil er ret fedt! Men kan det betale sig at give 500 bananer for GC-versionen? I stedet for at finde en eller anden "Overstock-wannabee" på nettet hvor jeg kan få det for en 100 lap?

Hvad er forbedret.. faqs faqs.. :)
NaieraNaieraSkrevet 30/06-03 11:32 
Husk at der ikke er 60Hz mode i PAL versionen... (klamt)

Men du kan altså ikke få DC versionen for 100 kr...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 30/06-03 11:33 
Øv!

Heller ikker 60Hz på DC ?
NaieraNaieraSkrevet 30/06-03 11:36 
Der er selvfølgelig ingen PAL version til Dreamcast, så der er jo kun 60Hz på DC.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 30/06-03 11:46, rettet 30/06-03 11:58 
Boomtown sælger det for 400,- :)

Jeg mener at have læst, det var en række mere brugervenlige funktioner som er addet til GC versionen.
Dog er jeg ikke sikker på hvad det er for nogle ting (Har en gisning om det), så jeg må hellere lade være med at bevæge mig ud på dybt vand.

På nedenstående link er der henvist til en ekstra del som i hvert fald helt sikkert er addet til GC versionen, og som samtidig er rigtig fed.

Ikaruga GC
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
la0sla0sSkrevet 30/06-03 12:40 
hvis man har nogen form for respekt i livet så SKAL man da have den på DC... den er lissom også lidt mere eksklusiv og dejlige at have, hvis man da går op i sine konsoltitler. Det har intet med at være elitær eller noget, hehe 'sådan er det abre'. Gamecubens version er jo blevet gjort spiselig og let og alt muligt pjat, nej det er helt klart DC man skal have den til.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 30/06-03 13:42 
Jaeh, en samler vil vel til enhver tid foretrække DC versionen, og de to udgaver koster nogenlunde lige meget.
Tror ikke der er nogen relevant grafisk eller indholdsmæssig forskel, men skal ikke gøre mig klog på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 30/06-03 15:45 
GC versioen er jo en direkte konvert af DC versionen mht. grafik og hvad der hører sig til.
Dog har de addet de ekstra funktioner, som kan gøre spillet nemmere (Tutorials o.l.).
Man kan dog selvfølgelig sagtens spille det med de indstillinger som DC spillerne kender, og fra arcade handel.
Så med mindre man er samler, kan man jo lige så godt tage GC versionen og få de ekstra ting med.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dRxLdRxLSkrevet 30/06-03 16:28 
Jeg har DC versionen men ville meget heller have GC versionen. Conquest mode skulle være en alt for fed måde at træne på og mulighederne for online rankings i GC versionen løfter den ret højt op i mine øjne.
Jeg arbejder dog på at få lavet on-line rankings til DC versionen også (mere om det senere =))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DommergaardDommergaardSkrevet 30/06-03 16:36 
Hmm.. DC må det blive! :)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 30/06-03 17:34 
Naiera >
Husk at der ikke er 60Hz mode i PAL versionen... (klamt)

Så er der ikke noget at rafle om, jeg har set Ikaruga i 50Hz mode på DC, som Naiera siger ~ Klamt. Jeg skal ikke spille klog på PAL versionen, men hvis det er så slow som i 50Hz dc ver., så er det synd for GC ejerne (extra ting eller ej).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KoludaKoludaSkrevet 30/06-03 18:01 
Man kunne jo også bare købe en US Gamecube version i stedet for
RitesRitesSkrevet 30/06-03 21:03 
Jeg valgte GC versionen og er sgu ikke skuffet.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 30/06-03 23:26 
Star Soldier >
Så er der ikke noget at rafle om, jeg har set Ikaruga i 50Hz mode på DC, som Naiera siger ~ Klamt.

Nu er den jo nok en smule PAL optimeret, men ligeså godt som NTSC versionen bliver det jo ikke...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/07-03 17:33 
Bare lidt demo sjov fra Ikaruga DVD'en

Let's play
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
tastasSkrevet 03/07-03 17:52, rettet 03/07-03 17:58 
Det er for sygt (Næsten som er at se én selv? ;p).

Forresten, nu hvor så mange gamer det.
Kunne da være sjovt at hører hinandens high scores?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dRxLdRxLSkrevet 03/07-03 19:48 
Angående high scores så arbejder jeg pt. på at lære nok perl/php til at give brugerne herinde (og andre) mulighed for loade bla. Ikaruga high scores direkte fra deres dreamcast browser ind i en scoreranking database.

Eneste forbehold er at det måske ikke lykkes for mig at få dreamcasten til at samarbejde med serverne, men jeg tvivler ;-) Giv mig lige en uges tid =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 03/07-03 19:53 
Ok.
Os med GC kan jo altid online registere vores scores, så er der jo intet i vejen for at sammenligne disse.

Kunne være sjovt at se hvem der er er P:R's "Ikaruga Champion" :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 03/07-03 23:24 
I får sgu aldrig mine highscores.
Eller lowscores, om man vil.
» a winner is you «
tastasSkrevet 03/07-03 23:42 
I mit tilfælde er highscores nok også et overdrivende ord.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 03/07-03 23:50 
Hæhæ, samme her. Jeg har svært nok ved at komme gennem spillet. Jeg er langt fra nået det punkt hvor jeg lærer fjendernes mønstre og udnytter dem til at opnå maksimale chains. Tror min max chain er 15, og det på easy :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 04/07-03 00:00 
Jeg har efterhånden fået lært chapter 1 rimelig udenad, og ligger på godt max 40 chains i den.
2'eren lidt mindre, og 3'eren...Den fatter jeg keine af, hvordan de har tænkt sig man skulle bygge masser af chains i den?
Også 2 boss'er?! Den der Haj æder jo liv for stygt, er jo sværer en hoved boss'en :I
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 04/07-03 00:13 
Ej. "Hajen" er da nem. Bare hold dig i midten og skift farve, når det er nødvendigt. Sørg for at få masser af energi fra dens elektriske våben (de lader en utroligt hurtigt op) og brug så dit specialangreb rigtig meget (næsten hele tiden).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 04/07-03 09:42 
Yes, jeg mister bare altid lige en 2 liv ved den.
Og det er 2 for meget, da det er hvad jeg skal bruge ved hoved bossen.

Men gode råd er dyre, så jeg vil gå ind og give det et par try!

Seriøst, jeg tror det er blevet en af de "dersens" psykologiske blokke, min underbevisthed har bare kædet den sammen med at tåge ind i dens stråler :(
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 04/07-03 12:36 
Yeah hovedbossen på den bane er rigtig belastende! Sidste gang jeg spillede mod den formåede jeg dog at undgå at miste liv.
Bane 4 har jeg til gengæld rigtig svært ved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 04/07-03 12:57 
Ja der er det tungen lige i munden.

Boss'en er dog ikke så slem der. Man kan i hver fald godt undgå at dø uden de store problemer. Det svære er bare, at nå at få pillet den ned ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 04/07-03 13:17 
Det har jeg ikke problemer med længere. Skyder bare vildt. Det værste er når den er ved at dø og går helt amok med vilde laserstråler..

Hæhæ, jeg er stadig alt for newbie til det spil >.<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 04/07-03 13:26, rettet 04/07-03 13:27 
Ja så forvirrer man ofte sig selv mere end man hjælper!
Går også selv i panik på den måde Ô_ô
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig