X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD Rack / Reol


Svar
SonicSonicSkrevet 28/08-08 22:41 
Jeg har brug for hjælp her :)
Jeg har i jeg ved ikke hvor længe jagtet efter en DVD Reol, til min efterhånden noget brede spil og film samling.

Kigger man i Ikea, har de noget meget kedelige cd reoler. Kigger man andre steder (Ide Møbler m.m.) har de træ-kasser der ligner noget man kan få i A-Z (Rumdelere), blot dyrere.

Jeg søger nok noget lidt mere "alternat... Se hele indlægget


Fede DVD Racks til mange penge
Parental Advisory: Explicit Lyrics
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
XiwanaXiwanaSkrevet 14/12-09 21:02, rettet 14/12-09 21:08 
Chrono>
Jeg regner med at købe nogle stykker af dem her snart:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30123231

Vil gerne have låger, så tingene ikke samler for meget støv.

Hvis dine spil og film når at samle støv, så bruger du dem simpelthen ikke nok! Ej, spøj til side... Pæne skabe.

Skal selv så småt til at gå på udkig efter noget ordentligt opmargasinering. Har 2 bunker film - i en højde af ca. en meter hver - stående på gulvet. Jeg er 100% sikker på, at de vælter, hvis jeg lægger flere ovenpå. Hvor mange dvd-cases er der gennemsnitligt plads i en enkelt "bestå"-reol?
[inspirational quote here]
RJKRJKSkrevet 14/12-09 21:32, rettet 14/12-09 21:33 
304.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 15/12-09 09:36, rettet 15/12-09 09:36 
Jeg købte to beståer i Ikea i går. Det irriterer mig at man ikke kan få den i sort (og modsat Expedit og visse andre Ikea-møbler betyder sortbrun i dette tilfælde ikke "stort set sort", men "mørk træfarvet"), så vi købte to hvide indtil videre. Selvfølgelig havde de ikke nogen ekstrahylder til dem, så i praksis har vi stadig kun én komplet dvd-hylde som det er nu. Jeg synes det er åndssvagt at de kun sælger den med fire hylder, når nu den åbenlyst er lavet til at holde dvd-covers.
Har også fået mig et par ekstra Benno-søjler, og overvejer at lavet noget a la "sort benno / hvid bestå / sort benno / hvid bestå / sort benno" langs den ene væg i stuen, hvis det ikke ser for klodset ud.

Jeg har stadig et par hundrede dvd'er, 700+ musik-cd'er og omkring 400 spil, jeg mangler at få sat op, så der er desværre lang vej endnu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/12-09 09:43, rettet 15/12-09 09:44 
Iøvrigt er jeg i gang med en meget lækker løsning i mit tv-møbel, som i praksis er en http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10103088]2x4 Expedit-reol[/LINK]" target="">2x4 Expedit-reol, der ligger vandret.
I et af "hullerne" ligger alle stikdåserne, og de større strømforsyninger osv. så man nemt har adgang til dem, uden at skulle om bag tv-møblet. Jeg har så købt en http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00156949]skabsdør[/LINK]" target="">skabsdør til reolen, hvor jeg har undladt at sætte bagpladen i, så ledningerne kan gå ud bag til. Resultatet er et usynligt, men tilgængelig ledningsrod.
Jeg har også købt et par skuffer til reolen, som jeg vil bruge til at opbevare særlige controllers og kabler, osv.
Derudover vil jeg lave noget med en bagplade eller et sort lagen som jeg dækker bagsiden med, så væggen med diverse ledninger heller ikke er synlig.

I sidste ende, skulle jeg gerne formå at have et tv-møbel med alverdens konsoller sat til samtidig, uden det skæmmer stuen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 15/12-09 09:50 
Jeg synes ikke mine er "mørk træfarvet", men jeg må indrømme at jeg ikke lige har skænket det en tanke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 15/12-09 09:55 
Jeg vurderede i hvert fald at den var lys nok til at det ville se underligt ud sammen med helt sorte Benno'er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig