X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

J Whedon: Dr. Horribles Sing-Along-Blog


Svar
3of193of19Skrevet 17/07-08 10:38 
Jeg ville lige hurtigt gøre folk opmærksomme på denne nye lille perle fra Joss Whedon's hjerne:
Dr. Horrible's Sing-Along-Blog
En web miniserie i tre afsnit (de to første er udkommet, det sidste kommer lørdag).

Guf til fans af Joss Whedon og alle der kan lide superhelte/romantisk komedie musicals :)

Med Neil Patrick Harris som Dr. Horrible, Nathan Fillion som Captain Hammer og Felicia Day som Penny.

Serien vil være gratis tilgængelig til og med søndag (der er en iTunes link på hjemmesiden, men ved ikke om man vil kunne hente serien efter søndag) og så tages ned, så vent ikke for længe med at se den.

Dr Horribles Sing-Along-Blog
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/07-08 13:27 
Jeg havde kun lige tid til at se de første par minutter nu... men fok det er sjovt! Helt på højde med det bedste Buffy/Angel/Firefly/X-men han har skrevet.
RitesRitesSkrevet 17/07-08 13:42 
Havde heller ikke set det før. Takkker! :D
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/07-08 15:42 
Hvad er det med Whedon og Fillion?

Men her "off the bat" synes jeg at superhelte-musical lyder en anelse gei - jeg må se det straks :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/07-08 16:53 
Selv om min INTENSE MASKULINITET (ora ora!) forhindre mig i at nyde musicals syntes jeg det var grineren :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig