X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Outlook


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 08/04-08 08:41 
Hvordan kan det være når jeg skal sende en mail er outlook bleven extremt langsomt til at sende, det har den ikke altid været.
QQSkrevet 08/04-08 09:41 
Har du for nyligt installeret virusprogram?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
enfenenfenSkrevet 08/04-08 10:41 
Er det ikke nærmere et antivirusprogram, der kan være installeret? :)

Spøg til side. Et antivirusprogram kan gå ind og gøre afsendelsen langsommere, da mailen bliver kontrolleret for virus, orme og andet inden afsendelse.
What is the Matrix?
scavengerscavengerSkrevet 08/04-08 19:37 
Det kan også være størrelsen på din mailfil (.PST) jeg mener den er på 5 Gb i WinXP med Outlook 2003, men det må du ikke lige hænge mig op på, men jo nærmere grænsen jo langsommere går det. Prøv eventuelt også at komprimere mailfilen hvis den er stor.
Nemo me impune lacessit
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/04-08 11:36, rettet 19/04-08 11:36 
Et nyt Outlook/Windows-spørgsmål:

Når man f.eks. højre-klikker på et billede på skrivebordet eller i Explorer, kan man vælge en kommando der hedder "Send til..."

Den åbner ens mailprogram, så billedet ryger direkte i en mail, hvor man bare skal udfylde adresse og så sende.

På en eller anden måde er den genvej blevet ændret fra Outlook Express (som jeg normalt bruger) til Outlook (som jeg ikke har konfigureret), så funktionen duer ikke mere.

Hvordan ændrer jeg i højekliksmenuernes funktioner, så "Send til..." igen anvender Express?
BeanoBeanoSkrevet 19/04-08 12:05 
Nu ved jeg ikke om du bruger XP eller Vista... men prøv Kontrolpanel -> Internetindstillinger - > Programmer (Tab) -> Standardprogrammer (knap) -> osv.

Der mener at jeg at du bl.a. kan bestemme standard mailprogram.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/04-08 13:15 
Sweet, det var dér! Takker! :-)
SumezSumezSkrevet 19/04-08 16:42 
Jeg er imponeret og overrasket over at der rent faktisk findes folk der bruger den funktion. Jeg kan slet ikke forestille mig hvilket formål det tjener.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 19/04-08 16:48 
Hurtigt, nemt og bekvemt; bruger det heller ikke selv, men kan se at mange andre på mit arbejde gør.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/04-08 21:39 
Jeg bruger meget Stifinder til at navigere mine harddisk-mapper, så derfra er det jo meget lettere at højreklikke en fil og vælge "send til..." i stedet for først at åbne mailprogram, åbne en ny mail og vedhæfte filen den vej.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig