X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guld


Svar
RJKRJKSkrevet 18/06-03 16:45 
Så starter timevis af optakt til en hvis kamp på Brøndby Stadion.

2-1 til BIF.

Andre der tør spå om resultatet?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
MadsMadsSkrevet 19/06-03 00:21 
Fy for satan, der var ellers lige lagt i orden til en ordentlig festaften, men blev bare hjemme. Kan slet ikke sætte ord på min skuffelse.

Var ellers lige så optimistisk efter søndagens brag i Vilfort Park (hvor jeg endda var at finde på Faxe tribunen), det samme vil jeg være på SIF stadion på søndag.

Og Sumez hvorfor skriver du sådan noget fis? - Bare fordi du ikke selv går op i fodbold. Vi kommer jo ikke og skriver at det er et lavt niveau du synker ned på, når du snakker om dansespil. Du kan jo slet ikke sætte dig ind i det.

Til sidst: Ufortjent.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
NaieraNaieraSkrevet 19/06-03 01:12 
Når Sumez skriver om dansespil, begynder han så at skrive ting som "TUDEFJÆES! TUDEFJÆS! TUDEFJÆS!", og generelt blive ufatteligt barnlig?

Nej vel? Der ligger forskellen!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 19/06-03 01:50 
FCK var heldige, faktisk lige så heldige, eller mere end BIF var sidste sæson. Jeg har hørt at FCK nu vil bruge Hjalte i steddet for Zuma, da de omtrent har scoret lige mange mål i denne sæson.

Don Ø kan vel glæde sig til at importere flere nordmænd til sit købe-hold, men desværre spiller de uafgjort mod AGF på søndag.
KTCKTCSkrevet 19/06-03 03:18 
Selv om det er off-topic, så ville en mere sigende overskrift hjælpe os, der ikke interesserer os for fodbold...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 19/06-03 07:15 
Teki >
Og Sumez hvorfor skriver du sådan noget fis? - Bare fordi du ikke selv går op i fodbold. Vi kommer jo ikke og skriver at det er et lavt niveau du synker ned på, når du snakker om dansespil. Du kan jo slet ikke sætte dig ind i det.

Skal nok lige forklare for god ordens skyld at jeg har, på opfordring tilmed, været nødt til at censurere i et af Violators indlæg, da det simpelthen var FOR grimt selv for en tråd om fodbold. Jeg har ellers, netop fordi det jo er en del af "kulturen" bag det emne, men jeg trækker altså alligevel grænsen ved unødvendigt grove personlige fornærmelser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JinkJinkSkrevet 19/06-03 10:41 
Shit hvor var det godt!!!

Jeg synes over hele kampen var det fortjent nok FCK vandt, bare lidt surt for Brøndby at de scorede i sidste minut.

Men holdkæft hvor man griner efter kampen når man ser hvor skuffet Morten Wieghorst og Laudrup var :)

dchang >

Jeg tror BIF vinder 3-0. Men osse kun fordi Todi Jønsson er en roesparker. Magen til talentløs fodspiller har man aldrig set.

Fordi man har én dårlig kamp er man ikke en dårlig spiller. Jeg vil faktisk mene han er en af FCK's bedste spillere. Derimod hvis vi skal snakke om en dårlig spiller, så er det helt klart Zuma. Hvornår går det op for folk hvor dårlig han er? Kunne ikke lade være med at grine da jeg læste i Politiken at Laudrup og Wieghorst frygtede ham mest.
olmeolmeSkrevet 19/06-03 10:46 
Jeg syntes da også det var fedt at fck vandt, og den måde det skete på. Men at kalde det fortjent, er vist lidt svært hvis man da ikke er fanboy;-)
Todi er en udemærket spiller, men nok mest som indskifter. Han har aldrig været super effektiv foran målet. Zuma har haft et lorte år, men spillede udemærket igår.
JinkJinkSkrevet 19/06-03 10:57 
Men det var heller ikke ufortjent synes jeg.

Todi er ikke bare en god indskiftningsspiller. Han er sku den bedste angriber FCK har og det er rigtigt at han engang ikke var super effektiv foran målet, men det er han altså nu.

Zuma har jeg altid syntes var dårlig, dog overraskede han mig i går. Jeg vil mene at det ikke bare er et dårligt år han har haft, det er bare hans normale standard.
olmeolmeSkrevet 19/06-03 11:02 
Todi super effektiv nu??? Efb-fck i sidste uge??? Bråndby-fck igår???
JinkJinkSkrevet 19/06-03 11:06 
Som sagt tidligere så var kampen mod Esbjerg bare én dårlig.

Mod brøndby igår spillede han ikke specielt godt, men han brændte heller ikke nogle kæmpe chancer.

Men hvis du ser på en hel sæson, så har Zuma brændt så mange chancer at det er helt vildt.
ViolatorViolatorSkrevet 19/06-03 13:47, rettet 19/06-03 14:05 
Sumez >
Teki >
Og Sumez hvorfor skriver du sådan noget fis? - Bare fordi du ikke selv går op i fodbold. Vi kommer jo ikke og skriver at det er et lavt niveau du synker ned på, når du snakker om dansespil. Du kan jo slet ikke sætte dig ind i det.

Skal nok lige forklare for god ordens skyld at jeg har, på opfordring tilmed, været nødt til at censurere i et af Violators indlæg, da det simpelthen var FOR grimt selv for en tråd om fodbold. Jeg har ellers, netop fordi det jo er en del af "kulturen" bag det emne, men jeg trækker altså alligevel grænsen ved unødvendigt grove personlige fornærmelser.

Og så var det heller ikke værre! Jeg er sikker på at Sideshow hverken tog det seriøst, eller blev stødt af det!

P.S. Skal da lige hilse og ønske alle fc'erne tillykke med mesterskabet, men pas på, vi kommer stærkt igen næste år...
ckruseckruseSkrevet 20/06-03 11:14 
Så OB kan ikke vinde noget i år, eller hvad?

Møg. :(
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig