X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vægt på Hori stick PCE


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 10/12-07 23:58 
Hvad vejer sådan et stick? Jeg har lige fået en ubehagelig fragtregning fra Japan, og skal lige checke op på om den pris nu kan være rigtig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 11/12-07 11:23 
Ret meget. Har desværre ingen badevægt derhjemme, sådan en tør jeg alligevel ikke have stående.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-07 12:42 
Haha... Fragtprisen er desværre på $80. Den positive side må så være at japanerne stort set giver dem væk :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 11/12-07 13:04 
Jeg fik dem også næsten gratis, men forsendelsen var en del. Dog ikke SÅ dyrt!! Det er jo ekstremt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-07 22:18 
Ja! Også selvom det bliver sendt som EMS. Jeg er igang med at checke op på det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 13/12-07 09:58 
Ja, det ser desværre ud til at fragtprisen er som den skal være. De vejer godt 1½kg stykket og når de boxed, kommer de til at fylde en del når de er færdigpakket. Nu kommer man jo til at sætte ekstra pris på dem :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig