X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Party-"spil" ala. Ministry of Sound


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 04/10-07 20:40, rettet 04/10-07 20:44 
I mine unge dage nød vi altid at have spillet "Ministry of Sound"'s animationer kørende i baggrunden til fester. Det mindede meget om, hvad winamp og media player har at tilbyde i dag, men jeg husker det bare som havende flere muligheder.

Så vidt jeg genkalder, havde spillet heller ikke nogen nævneværdige egentlige "spil-funktioner", man satte det bare i gang, og så fløj animationerne i syre-pille-farver ellers bare henover skærmen.

Kender i noget lignende til PS2 eller Xbox (360), som er til at finde i butikkerne i dagens danmark?
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
SumezSumezSkrevet 05/10-07 08:13, rettet 05/10-07 08:15 
Rez er vel det mest åbentlyse valg her? :) Når først man har klaret en bane, får man jo cruise mode der lader det køre uden man dør.

Findes til PS2, og kommer snart på Xbox Live Arcade.

EDIT: Iøvrigt har jeg aldrig hørt om det spil du nævner, kan du finde informationer om det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 05/10-07 11:25, rettet 05/10-07 12:21 
Kan man sætte sin egen musik på i Rez?

Der er også den indbyggede visualiser i X360. Der er godt nok mest organiske former, og ikke så meget animationer i traditionel forstand, eller objekter for den sags skyld.

Til gengæld er den interaktiv, og op til fire personer kan styre og manipulere hver sin del af den.

EDIT: Nogle af musikprogrammerne til PS2 (fx MTV Music Generator 3) har også indbygget en eller anden form for videodel eller visualiser. Jeg kan dog ikke huske, om man kan fodre nogle af dem med sin egen musik.
SumezSumezSkrevet 05/10-07 12:41 
jaes>
Kan man sætte sin egen musik på i Rez?

Nej, det ville ellers være "ace"!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig