X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Killzone 2


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-07 15:08 
Det ligner jo præcis den "in-game" trailer vi så på E3 for noget tid siden... ;)

Killzone 2 første in-game shot
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
292 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-07 15:08 
Det ligner jo præcis den "in-game" trailer vi så på E3 for noget tid siden... ;)

Killzone 2 første in-game shot
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 15:11, rettet 10/07-07 15:14 
He he he... sad og talte sekunder før du postede den ;)

Ja - mildest talt uimponerende, men mon ikke der kommer noget bedre på E3. Må man ihvertfald håbe for Sony.

EDIT: WOW - det er grimt det billede!
HeroldHeroldSkrevet 10/07-07 15:13 
Ja, der er da et eller andet galt med det billede. Jeg tror ikke det er fra en version de vil vise os.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-07 15:18 
Beano>
He he he... sad og talte sekunder før du postede den ;)

Ja, måtte simpelthen vise den til PS3-banden, som stadig tror at E3 traileren var in-game... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 15:23 
Det er der forhåbentligt ingen der stadig tror?
Jack_DJack_DSkrevet 10/07-07 15:48 
PalleJensen>
Beano>
He he he... sad og talte sekunder før du postede den ;)

Ja, måtte simpelthen vise den til PS3-banden, som stadig tror at E3 traileren var in-game... ;)



Mener du da ikke at grafik som der blev vist i E3 traileren er muligt på PS3?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-07 15:52 
Hahaha and the game begins...

Det må være fra en meget ufærdig udgave. Teksturer på vægge og træ ligner hvertfald noget fra et PS2-spil.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-07 15:56 
Ja, mon ikke det bare er et uheldigt shot...? Det må vi da håbe anyway...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
happyEDhappyEDSkrevet 10/07-07 15:59 
Jack_D>

Mener du da ikke at grafik som der blev vist i E3 traileren er muligt på PS3?


Du laver sjov ik?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Jack_DJack_DSkrevet 10/07-07 15:59 
Enig low res textures som kan gøres bedre på PS2 er ikke noget de skal være stolte af at fremvise.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 16:08 
Echelon VI>
Hahaha and the game begins...

Nej... "and the game continues" ;)
Jack_DJack_DSkrevet 10/07-07 16:32 
happyED>
Jack_D>

Mener du da ikke at grafik som der blev vist i E3 traileren er muligt på PS3?


Du laver sjov ik?

Hvad mener du - MGS4 ligger da tæt på og hvis det er muligt kan jeg ikke se hvorfor E3 traileren ikke også skulle være mulig.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-07 16:32 
happyED>
Jack_D>

Mener du da ikke at grafik som der blev vist i E3 traileren er muligt på PS3?


Du laver sjov ik?

Please don't go there.... Lad os holde det til Killzone 2 snak...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Jack_DJack_DSkrevet 10/07-07 16:40 
Hvad så Palle, har du tænkt dig at svare på spørgsmålet eller ej?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 10/07-07 16:42, rettet 10/07-07 16:43 
Jack_D>
Hvad mener du - MGS4 ligger da tæt på og hvis det er muligt kan jeg ikke se hvorfor E3 traileren ikke også skulle være mulig.


Det er sådan set underordnet. Det kørte ikke på PS3-hardware, så hvad folk mener om det er muligt eller ej på en PS3, har ikke det store med det oprindelige udsagn at gøre.

Edit: Forståelse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 10/07-07 16:48, rettet 10/07-07 16:51 
Mit gæt er at Killzone 2 screenshotet, enten bare er uheldigt taget, eller at det er en joke, så når folk ser spillet fremvist ved den der Killzone konkurrence bliver de meget imponerede.

Jeg ved ikke selv om min anden teori giver mening, så jeg sætter pengene på teori 1 :P
Spiller nu: Halo 3
Jack_DJack_DSkrevet 10/07-07 16:48, rettet 10/07-07 16:49 
Det er netop ikke underordnet, som Beano ellers sagde der er næppe nogen herinde der mener at E3 traileren på daværende tidspunkt var in game. Med det udsagn på plads giver Palles indlæg ikke mening med mindre han dog antyder at PS3 slet ikke har mulighed for at frembring grafik i den klasse, derfor mit spørgsmål.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-07 17:04, rettet 10/07-07 17:10 
Er Playkid og jeg de eneste, der tror, at spillet bliver flot?

Det eneste jeg bygger det på, er at Sony har valgt at holde en særlig Killzone konference LIGE efter Microsofts pressekonference. Det er helt tydeligt, at Sony mener, at de har noget her. Indtil de har vist deres hånd, tror jeg, man skal være lidt forsigtig med at håne spillet...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 10/07-07 17:10 
Nej Bede-x du er ikke den eneste der forventer det bliver flot, netop det du siger med at Sony har planlagt en særskilt konference udelukkende om Killzone 2 er jo også tegn på de ihvertfald selv forventer noget stort af dette spil.

Når alt dette er sagt forventer jeg dog ikke Killzone 2 imponerer HELT vildt meget, tror ikke det vil vise noget som ikke før er set til dels lige så godt i visse Xbox 360 spil.
9/11 Was An Inside Job
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-07 17:12, rettet 10/07-07 17:16 
Hvor godt spillets samlede kvaliteter bliver, kan altid diskuteres, men jeg forventer, at grafikken bliver(teknisk) god.

Det vil simpelthen være PR selvmord, at sætte spillet så direkte i fokus som det er tilfældet, hvis det ikke ser lovende ud. Tvivler på, at Sony er så dumme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-07 17:13 
Beano: Jeg havde glemt at det efterhånden har udartet sig til en langstrukken følgeton ;)

Hvem håner dog spillet? Jeg er helt sikker på at Killzone bliver flot, det kan endda være det sætter en milepæl indenfor spilgrafik - jeg kunne bare ikke være mere ligeglad. Selvom jeg er noget af det mest overfladiske der findes når det kommer til spil, og vægter design og grafik højt, så er jeg efterhånden træt af at det er det debatten går ud på. Kig på enhver sammenligning mellem multiplatforms titler på PS3 og Xbox 360 på Gamespot og IGN. Forskellen er UENDELIGT lille.

Det jeg håber med hensyn til Killzone 2 er at det bliver forbedret på de områder hvor forgængeren kom til kort; Nemlig gameplayet, der mildest talt ikke var noget at råbe hurra for. Grafikken og designet er der jo netop ingen grund til at være bekymret for i Killzone 2's tilfælde.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KLTKLTSkrevet 10/07-07 17:18 
Ja vel formuleret, det var også nogenlunde hvad jeg mente i mit svar til Bede-x.

Grafikken skal skam nok blive imponerende, jeg forventer dog som sagt ikke noget decideret revolutionerende, men det vil klart være på højde med det bedste der er set so far.
Det vigtige er dog som du så rigtigt også siger, at gameplayet skal forbedres meget hvilket det forhåbentlig også bliver.
9/11 Was An Inside Job
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 17:48 
Nyt billede jeg lige fandt, har dog svært ved at sige om det er fra KZ2 eller ej ;)

Billede 2 ?
RooneyRooneySkrevet 10/07-07 17:53 
Det eneste der er galt med det første billede er, at det ser ud som om de har zoomet for meget ind. Check de hakker der er i ham gutten, og den noget gnidrede grafik på våbenet.

Selvfølgelig bliver spillet pænt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 10/07-07 18:37 
Jack_D>
Det er netop ikke underordnet, som Beano ellers sagde der er næppe nogen herinde der mener at E3 traileren på daværende tidspunkt var in game. Med det udsagn på plads giver Palles indlæg ikke mening med mindre han dog antyder at PS3 slet ikke har mulighed for at frembring grafik i den klasse, derfor mit spørgsmål.

E3-traileren blev hypet som værende ingame på udgivelsestidspunktet. Palle antyder desuden ikke noget som helst om at PS3 ikke kan noget i den klasse - det er noget du finder på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 18:56 
Sår'n forstod jeg nu også sætningen "måtte simpelthen vise den til PS3-banden, som stadig tror at E3 traileren var in-game". Men kan være jeg helt har misforstået noget ;)
dRxLdRxLSkrevet 10/07-07 19:09 
Jeg tror ikke på at hverken xbox 360 eller ps3 kan præstere noget på niveau med killzone 2 præsentationen fra 2005. Jeg tror heller på at nogen af dem kan præstere noget der er lige så godt som det Assassins Creed render vi så fra e3 2006, desværre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 10/07-07 19:26 
Var det man så...

...en plakat?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 19:42 
Ser ret photoshoppet ud - men sjov tanke ;)
Jack_DJack_DSkrevet 10/07-07 19:56 
Herold>
E3-traileren blev hypet som værende ingame på udgivelsestidspunktet.

Ikke desto mindre blev det hurtigt klart og meldt ud at det *ikke* var in-game. Så Palles udsagn giver ingen mening.

Herold>
Palle antyder desuden ikke noget som helst om at PS3 ikke kan noget i den klasse - det er noget du finder på.

No shit Sherlock
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-07 20:11, rettet 10/07-07 20:11 
Kunne vi ikke holde os til emnet for en gangs skyld, i stedet for at det kommer til at handle om hvem der sagde hvad, og personlige intriger?

Hold jer fra hinanden hvis i ved at i ikke kan sammen!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 10/07-07 20:19 
Echelon VI>
Hold jer fra hinanden hvis i ved at i ikke kan sammen!

Ahaha, stor pædagogik, ligesom i børnhaven =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 10/07-07 20:48, rettet 10/07-07 20:52 
Jeg vil gerne lige tilføje, at selv jeg har STORE forventninger til Killzone 2. Jeg vil bare have rumble i controlleren inden jeg selv skal spille det.

Jeg håber på det samme stilfulde design, den samme supercool "håndholdt-agtige" kameraføring og ikke mindst de bad-ass helghast-tropper.

Det er under alle omstændigheder en stensikker Resistance-beater i min bog.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 10/07-07 21:27 
Jack_D>
Ikke desto mindre blev det hurtigt klart og meldt ud at det *ikke* var in-game. Så Palles udsagn giver ingen mening.

Faktisk ikke. Det var firmaet bag videoen, der afslørede at de var blevet hyret til at lave noget der skulle forestille at kunne lade sig gøre på PS3. Indtil da blev Jack Tretton fra SCEA citeret for følgende: "is definitely real" og "is real gameplay". De trak så senere i land, og påstod at det var Resistance han referede til. Palles udsagn giver fin mening. Der var mange der fanatisk hævdede at det var ægte PS3-footage, hvilket ikke var tilfældet. Og det er dét Palle refererer til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 10/07-07 21:36 
Herold>
Alt det han lige skrev

That is heresy towards the honesty and integrety of information spewed out by mega-corperations. Burn Sony at the stake, now!

Nå nej, det er de vidst blevet så mange gange efterhånden at det nu kun kan gå fremad :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 10/07-07 21:45 
Haha ja. Killzone 2 skal nok blive pænt. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 10/07-07 21:47 
Jeg bryder lige ind mit i det hele.

Jeg har tit tænkt på om man skulle anskaffe sig Killzone til PS2? Trods de lidt ringe reviews det første spil har fået så lyder det jo som om der er store forventninger til en II'er!

Inden folk slår mig til plukfisk over jeg skriver "ringe" er det fordi jeg ikke betragter et spil med så høje forventninger til da det udkom, at ende op med 6.9 i score på gamespot?
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 10/07-07 22:02, rettet 10/07-07 22:03 
Killzone på ps2 var udemærket, det var bare langt fra et fantastisk spil. I mine øjne ligger det noget under Red faction 1 :)

Hypen over Killzone 2, er vel mest pga. den flotte cgi trailer vi så, der har vist ikke rigtigt været fremvist andet?
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 10/07-07 22:04 
Der var noget film bag lukkede døre på GDC 2007 - og det er vist det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 22:22 
Ja, de de viste noget tech-demo-halløj fra deres engine bag lukkede døre på GDC, men ikke fra selve spillet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-07 22:36 
neros>
Jeg har tit tænkt på om man skulle anskaffe sig Killzone til PS2?

Jeg sad med samme tanker for noget tid siden, og valgte at betale de 100,- spillet kan findes til i dag, uden nogen videre bekymring eller forventninger (det skulle hjem til samlingen på et eller andet tidspunkt alligevel). Jeg må sige at det ikke fangede mig. FPS'er har det med at blive forældede ret hurtigt, især hvis der ikke er noget særligt ved deres gameplay, og det er der bestemt ved Killzones. Grafikken og designet er fedt, men spillet virker endnu mere generisk i dag, end da det udkom.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 10/07-07 22:37, rettet 10/07-07 22:38 
neros>
Jeg har tit tænkt på om man skulle anskaffe sig Killzone til PS2?

Idag kan det findes til en 100-kronseddel, og til den pris syntes jeg i hvert fald at det er et køb værd. Om ikke andet så for designets skyld. Det er så lækkert stilrent, og det er sjældent man spiller mod en så cool-udseende fjende.

Jeg kan godt lide det - men tilsyneladende ikke nok til at jeg fik det gennemført. Jeg tror der dukkede noget andet op, der gjorde at det blev sat i den evigtvarende kø af "spil der skal spilles færdig, når tiden er til det".
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/07-07 23:17 
Tror jeg er den eneste i hele verden der syntes Killzone 1 var godt :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 10/07-07 23:34, rettet 10/07-07 23:38 
Core>
Jeg tror der dukkede noget andet op, der gjorde at det blev sat i den evigtvarende kø af "spil der skal spilles færdig, når tiden er til det".

Sådan en kø har jeg også ;-)!

Stadig så er der noget ved det spildesign og trailer som lokker lidt, så mon ikke også jeg engang for det hjem til samlingen.

Det bliver nu interessant at se hvad der kommer til at ske med en II'er.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 07:22 
Nogen der har et link til Killzone konferencen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JAAJAASkrevet 11/07-07 07:24, rettet 11/07-07 07:25 
Born2Play>
Tror jeg er den eneste i hele verden der syntes Killzone 1 var godt :-)

Nae nej! Det er skam et af mine favorit FPS'er :)
SumezSumezSkrevet 11/07-07 08:39 
Jack_D>
Mener du da ikke at grafik som der blev vist i E3 traileren er muligt på PS3?

Det håber jeg da virkelig den er, ellers er jeg godt nok skuffet over PS3.
Men jeg synes ikke det imponerende i demoen var selve grafikken, men hele den komplekse spilmekanik, med interaktiv "action" over det hele omkring en. Ikke noget der nogensinde ville kunne lade sig gøre på en PS2
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 08:44 
Sumez>
Ikke noget der nogensinde ville kunne lade sig gøre på en PS2

Nej det vil jeg nu heller ikke mene - men på en PS3 eller Xbox 360 tror jeg bestemt :)
HeroldHeroldSkrevet 11/07-07 08:54 
Killzone 2-traileren minder mig ret så meget om det Call of Duty 4-gameplay jeg har set so far - og CoD4 er altså ret flot.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/07-07 09:33 
Beano>
Nej det vil jeg nu heller ikke mene - men på en PS3 eller Xbox 360 tror jeg bestemt :)

Det var lidt indforstået? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
292 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig