X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dungeons & Dragons Collection (SS)


Svar
nerosnerosSkrevet 22/06-07 14:00 
Jeg er virkelig i de syv sind omkring denne title. Nu har jeg set på det spil længe, og jeg er stadig i tvivl om jeg skal købe det eller ej? Det har fået blandede reviews rundt omkring og så er det med de lange load tider, som skulle ødelægge fornøjelsen lidt, men nu er jeg ikke så kræsen omkring det emne, men hvis det er helt galt så er det selvfølgelig hver at tænke over når man skal punge ud med en meget høj pris for spillet :-(!

Hvad mener i som har det. Er det hver at købe og er i glade for det, har i fortrudt osv?
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 22/06-07 14:14, rettet 22/06-07 14:15 
Jeg har haft det. Loadtiderne er direkte grusomme (her er jeg heller ikke kræsen) og med et gameplay der ikke har nogen særlig dybte, er spillet bare ikke pengene værd. Men hvis man kunne finde spillet til et par hundrede, ville det nok være en anden sag.

Hvis du er ude efter noget sidescrolling action, tror jeg du er bedre tjent med Tenchi wo Kurau II, hvis du da ikke allerede har det. Og som jeg også har nævnt før, så findes det fantastiske ThreeWonders (ArcadeGears:Wonder3) også til Saturn.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 22/06-07 14:21 
Ja, Dungeons & Dragons Collection er bestemt i den spændende ende indenfor genren, men vi snakker stadig en genre som jeg aldrig ville give særlig mange penge for..
Jeg er enig i at spillet ikke er pengene værd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 22/06-07 19:25, rettet 23/06-07 17:38 
Ok hm! Så vil jeg vente til jeg engang finder det til en rimelig pris tror bare man skal være mega heldig hvis det skal ske. Jeg var ret vild med det på Arcaden må jeg indrømme.

Så vil jeg prøve kræfter med Tenchi wo Karau II og måske noget ThreeWonders som iøvrigt også ser ret fedt ud. Jeg har dog også Silhouette Mirage i kikkerten.

Det er sgu på tide jeg for noget nyt til min Saturn når "Paychecken" går ind :D!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 23/06-07 02:30 
Du kan på ingen måde sammenligne de tre nævte titler med SilhouetteMirage! SM er noget der minder om et perfekt spil og har på ingen måde noget at gøre med sidescrolling action.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 23/06-07 09:58, rettet 23/06-07 10:09 
Nej det ved jeg egentligt godt, og har set diverse film på youtube af det, men hvilken genre ville du kalde det? Det er vel en platformsgenre af en slags.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/06-07 15:44 
SM er vel en shoot'em up af run'n'gun stilen, men spilstilen er meget unik og svær at sammenligne med noget andet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 23/06-07 18:02, rettet 23/06-07 19:54 
Ok! MS ser virkeligt ud som noget for sig selv, men det er jo også et Treasure spil. Jeg har længe søgt efter noget film eller screenshots fra denne title Nekketsu Oyako nu har jeg fundet lidt og det ser da ikke så ringe ud, men ganske underlig baggrund! Det skulle vel ikke være i maven på en hval....jo!

Dungeons & Dragons collection ser nu stadig flottest ud, men det er jo gameplayet der er det vigtigste.

Link...
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 23/06-07 19:20, rettet 23/06-07 21:45 
Nekketsu Oyaku/Hotblooded Children er slet ikke på samme kvalitetsniveau som nogen af de andre spil der er nævnt her.

D&D Collection er godt nok ikke den høje pris værd, men det er 2 kompetente arcadekonverteringer, som kun er hæmmet af lange/mange loadetider.

Hvis prisen afskrækker så hold dig til Tenchi Wo Kurau II, det er også en meget gennemført arcadekonvertering, og knap så dyr. Min P:R vurdering af spillet gemmer sig under titlen Warriors of Fate.

Sammen med Guardian Heroes er de 3 spil de bedste beat'em-ups til Saturn. Crows og Nekketsu Oyaku kommer noget længere nede af listen.

3 Wonders giver selvfølgelig mest for pengene, horisontal shmup, platform action og et puzzlespil, men kan trods alt købes billigere i en af de nyere Capcom opsamlinger.

Silhuette Mirage er i en klasse for sig selv og personligt vil jeg anbefale det som førsteprioritet. Som Sumez nævner så har det bare ikke ret meget med et traditionelt beat'em-up at gøre, selvom det deler nogle spilmekanismer.

Min vurdering af Nekketsu Oyaku
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 23/06-07 21:16 
Okay 1000 tak ;-)! Det er noget jeg kan bruge ihvertfald så må det gå ned i denne rækkefølge:

Silhuette Mirage
Tenchi Wo Kurau II, (Warriors of Fate)
3 Wonders
Nekketsu Oyaku/Hotblooded Children

..og hvis jeg er heldig finder jeg D&D til en rimelig pris engang. Guardian Heroes har jeg :-)!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig