X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo Pocket Color-batterier


Svar
JmogJmogSkrevet 11/06-03 16:12 
Har lige fået min NGPC og den er virkelig lækker. Til min overraskelse stod der dog i manualen, at jeg ikke må hælde genopladelige batterier i den. Nogen der ved hvor seriøst det skal tages? Vil det rent faktisk smadre den eller er det af samme skuffe som "spil ikke mere end 1 time af gangen"?

Det er selvfølgelig en overkommelig udgift med nye batterier af og til, når man ser på hvor lang tid den kan holde. Det ærgrer mig dog, da jeg lige har købt en oplader og en pakke Nimh200 genopladelige batterier udelukkende for at få det meste ud af min Neo.

Nogen med erfaringer på området?
KTCKTCSkrevet 11/06-03 19:45 
Umiddelbart tror jeg ikke du kan smadre den med genopladelige batterier, så du kan vel altid prøve.
Selvfølgelig på eget ansvar...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 11/06-03 20:19 
Det står der også i gameboy manualerne, og jeg har altid brugt genopladelige batterier i mine game boys. Har aldrig brugt dem i min NGPC (den sparer faktisk pænt på batterierne), men jeg er ret sikker på at det ikke skal tages SPOR seriøst. Jeg garanterer ingenting, men jeg er næsten 100% sikker på der ikke er noget at bekymre sig om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 12/06-03 17:40 
Tak for tippet. Når de medfølgende batterier er brugt op vil jeg prøve at se hvordan det går med de genopladelige.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig