X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii update 2.1E


Svar
QQSkrevet 10/01-07 19:16 
Jeg har netop downloadet den seneste update til Wii, men jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel. Sikkert bare nogen bug fixes, men jeg kunne nu stadig godt tænke mig at se hvad der er ændret. Nogen der kender en side der skriver om hvad de forskellige updates indeholder?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/01-07 20:39 
Hvor har du "fundet" den opdatering?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KamekKamekSkrevet 11/01-07 20:41 
Du går ind under maskinens indstillinger og vælger noget i retning af "Wii update".
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ChronoChronoSkrevet 12/01-07 21:07 
Jeg læste at følgende er nyt:

- Parental Controls
- RGB Fix
- VC Display Fix
- VC Region Swap Fix

RGB Fix er vist noget med at det så ringe ud i 576i... eller også var det 480i. VC Display Fix noget med at enkelte titler og skærme ikke kunne sammen, og VC Region Swap Fix forhindrer at man skifter til et andet land for at få spillene billigere.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 12/01-07 22:19 
RGB Fix passer meget godt. Jeg fik mit uoriginale RGB kabel ind ad døren for noget tid siden, og var lidt skuffet over resultatet. Det så alt for mat ud og sort var ikke længere sort men grå. Tænkte at det nok bare var kablet der var dårligt, men kan se nu at det har rettet sig. Lækkert!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig