X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De sjoveste QXL-auktioner


227 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
HolisticHolisticSkrevet 01/08-06 22:12 
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=27069082#qer

http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=26249308

de er da for sjove :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
silverstarsilverstarSkrevet 01/08-06 22:23, rettet 01/08-06 22:23 
Hehe, rimelig underholdende. Jeg er dybt imponeret over alle de bud han har modtaget på processoren, jeg ville tænke mig grundigt om før jeg bød på den auktion... ;)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dahliadahliaSkrevet 01/08-06 23:39 
Ha ha. Det lyder som fuskeren Carsten, fra Thisted.

Ham kender de fleste vel osse, herinde?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/08-06 10:36 
Jeg fattede slet ikke hvad den første handlede om til at starte med :P
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/08-06 11:25 
Hold da kæft, en kegle! Jeg fatter altså stadig ikke hvad man får i den første auktion. Enten kan man få sin computer repareret for ca. 250,- (eller 100,- hvis det er billige dele der skal skiftes) eller også kan man købe en ny for 3000,- (som kan køre WoW)?

Det ville være lidt lettere, hvis han måske havde færdiggjort sin skolegang i stedet for at droppe ud med et 3.-klasse niveau. (Og måske er det endda en hån mod 3.-klasses elever)
la0sla0sSkrevet 02/08-06 14:17 
Det er jo fuldstændig vildt. Manden har tydeligvis et nært forhold til Ratzeputz, siden han fyrer den så hårdt af.

"amn jeg kan ikk skrive, men samle computere kan jeg for 200-300kr"

nej undskyld: "hvis man er, når den ikke virker meget, så 300kr, endda lidt så kan man oplev til at de blir kostede 100kr, ande gange noget på tæt med 200kr"
Hvad sker der?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/08-06 16:27 
Haha min favorit er beskrivelsen af processoren - "Stand er meget ukendt udover at den er ny"! Han ved sgu hvordan en vare skal sælges!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
XiwanaXiwanaSkrevet 02/08-06 17:24, rettet 02/08-06 18:35 
Det må nok være den dårligst formulerede annonce i verdenshistorien. "Betal 250kr. for at få din pc repareret - eller få den repareret for 100kr. - eller køb en ny for fx (!!) 3000kr." Ak, hvilken opfindsomhed..
[inspirational quote here]
WonderboyWonderboySkrevet 02/08-06 17:31, rettet 02/08-06 17:32 
De er også begge lukket nu, og tjek lige hans karakterer ikke en jeg kunne tænke mig at handle med.
I love monster land
ckruseckruseSkrevet 02/08-06 21:02 
Det var da en noget fri ungdomsskole den mand har slået sine folder.
jaesjaesSkrevet 03/08-06 17:32 
Den første virker bare som en, der ikke er så god til dansk. Det kan man jo ikke sige så meget til. Den anden var derimod top underholdning :)
HankyHankySkrevet 03/08-06 19:31 
Om jeg forstår de folk, der har budt på den processor. Godt det ikke er mig :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
XiwanaXiwanaSkrevet 03/08-06 21:27 
Hanky>
Om jeg forstår de folk, der har budt på den processor. Godt det ikke er mig :)

Følg. virker i al fald ikke særligt betryggende:
"Men er ik sikkert om den overhovedet er defekt..
Ved heller ik om den kan laves hvis den er defekt !"

Det kan man da kalde service!
[inspirational quote here]
BaggyBaggySkrevet 03/08-06 22:11 
jaes>
Den første virker bare som en, der ikke er så god til dansk. Det kan man jo ikke sige så meget til. Den anden var derimod top underholdning :)


Tjek lige igen.. Det samme sælger..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/12-06 17:26 
Jeg faldt lige over den her. Ikke helt så grineren som dem, i toppen af tråden, men det er alligevel en lidt spas overskrift, synes jeg :)

aldrig nogen problemer
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 10/12-06 04:51 
Annoncetekst

OFFER:
Tal armor
Tal amulet
Ists
Pul
Cta1
Shako
Zaka
Pgs
War Traveler 39
Chance guard 38
Nagel 29/25
-og meget mere !! kontakt mig på:
Mobil: xxxxxxxxx
Mail/msn: xxxxxxxxxx@xxxxxxxxxxxx

ok det er ikke en qxl auktion, men der imod en annonce, men lidt humor er det, minder om de dage hvor at sojs på ebay var et fast syn (har ikke lige kigget ebay i lang tid, men regner ikke med at de er der mere ) =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/12-06 09:28 
Sorry, jeg er lige stået op og er stadig lidt morgentræt. Hvad sjovt er der i den tekst? Og hvad er en "sojs"? (Der må grines, hvis det er helt vildt indlysende og jeg bare ikke fatter noget)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/12-06 10:16 
Det er Diablo 2 items.. soj står for Stone of Jordan Ring og er en ring man brugte som valuta førhen :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
DarkenDarkenSkrevet 10/12-06 18:36 
ja sry min fejl, denne ring var ultimativ tidligere i spillet og der blev dupet så mange at det blev det man vurderede items i.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/02-07 16:26 
Godt nok en eBay auktion men synes lige den skal nævnes :-)

Toxic...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
tmliljatmliljaSkrevet 12/03-07 23:48, rettet 12/03-07 23:49 
Vil I ikke hellere købe denne her i Bilka, hvor prisen er den samme?

Og det lægges der heller ikke skjul på i annoncen! c",)

Billig X360... hehe...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 13/03-07 07:13 
der følger jo trådløs adapter med og ekstra front?

(går ud fra det ikke os er med i bilka-tilbudet)
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
dchangdchangSkrevet 13/03-07 22:57 
Er der én der vil uddybe for mig hvad der er specielt ved denne pakke, altså udover den samlede udsalgspris på 6700 kr?

Funny...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/03-07 23:52 
haha, det må næsten være fordi Tetrix DX er i MINT condish...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
tmliljatmliljaSkrevet 28/03-07 11:30 
Der er vist en, der har misforstået det med at uploade billeder af "Jungle Party"... c",)

JUNGLE PARTY!
happyEDhappyEDSkrevet 28/03-07 11:57 
Haha så ved man da hvad han er til.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 28/03-07 12:01 
Tigermis.
Bashful Neophyte
KLTKLTSkrevet 28/03-07 19:50 
Det er da en temmelig skummel måde at markedsføre sit produkt på må man sige!
9/11 Was An Inside Job
HolisticHolisticSkrevet 28/03-07 19:54 
Det er et replacement billede som træder i effekt når man deeplinker til Boxgame.net :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
tmliljatmliljaSkrevet 28/03-07 22:04 
Ja, jeg regnede også med, at det var sådan det hang sammen - vidste bare ikke, hvilken hjemmeside, han linkede til... c",)
KamekKamekSkrevet 17/04-07 19:43 
Interessant beskrivelse sælger har valgt til at beskrive sin vare.

King of the Road
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ChronoChronoSkrevet 17/04-07 20:30 
Han skal da have point for sin ærlighed :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
tmliljatmliljaSkrevet 17/04-07 22:56 
Hahahaha...

Før man beslutter sig for bare at klippe en anmeldelse ind i sin auktion, kunne man da gøre sig den ulejlighed at læse den... c",)

Men okay: Nogen siger jo, at dårlig omtale er bedre end ingen omtale...
silverstarsilverstarSkrevet 24/05-07 23:09 
News just in, så er det bedste spil til SNES omsider fundet!

Jaja, det er vel et ok spil, men ligefrem "verdens bedste"? :P

Verdens bedste spil til SNES
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HeroldHeroldSkrevet 25/05-07 11:11 
Det er da UN Squadron :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 30/05-07 12:48 
Noget skidt spil er det ikke, men SNES er sgu en ret hardcore platform hvad angår konkurrenter til titlen om verdens bedst spil :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/10-07 18:28 
Jeg ved ikke helt, om jeg skal spørge dem, om de mener: "STØT KAMPEN MOD BRYSTKRÆFT"?

Lad os få noget mere brystkræft!
AV Intelligent Terminal
dchangdchangSkrevet 21/11-07 19:28 
Er der nogen der vil forklare mig dette, er jeg gået glip af noget?

Billig Halo 2...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
TheDukeTheDukeSkrevet 21/11-07 19:47 
Bare jeg kunne, enten er den budt kunstigt op eller også er dem der byder på den totale fjolser.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/11-07 22:51 
noget der er lidt skægt...

ingen Blu ray eller HD DVD afspiller under emnet HD DVD eller Bluray.

men en masse DVD afspillere med HDMI og Harddisk optagere :D
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
solid snakesolid snakeSkrevet 04/01-08 00:15 
Jeg undre mig lidt over denne auktion, der står der ingen mindstepris er, men alligevel starter auktionen på 200kr
Er det bare mig der synes det er lidt skørt?
Fordi jeg ville da mene, at hvis der ingen mindstepris er, skal auktionen starte på 0kr eller hvad?

Øh har sælger misforstået ordet ingen mindstepris?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 04/01-08 08:14 
Jeg tror at der med mindstepris, menes det underlige koncept, eBay også kører med, med en hemmelig mindstepris, som man sagtens kan byde under, men ikke binder sælgeren til at sælge for.
Det andet er så en startpris.


Ja, jeg forstår det heller ikke, men jeg havde en diskussion om MIKA-L om emnet til et konsoltræf engang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 04/01-08 08:47 
Auktionen har ganske rigtigt ingen mindstepris. Den har derimod en startpris på 200 kr. Mindstepris på QXL er som Sumez skriver en "skjult" pris, som skal opnås for at varen sælges, den har ikke noget at gøre med startprisen på en vare.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WehnerWehnerSkrevet 04/01-08 09:34 
Det lyder som det, de kalder 'reserve' på eBay og som bør afskaffes...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/01-08 12:09 
Ja, "reserve" er totalt latterligt! Hvorfor må man ikke se hvad stodderen, der prøver at sælge en dyr ting mindst vil have for sin vare? Hvis man byder under hans skjulte pris har man ikke ret til at købe varen... men hvis man pludselig rammer over hans "loft", så er den hjemme... men hvis man bare kunne se, hvad det var fra starten af, så kunne man meget nemmere vurdere om man overhovedet ville give så meget.

Det virker som en ondsindet måde at få folk til at give mere end de i første omgang havde tænkt sig at give, fordi man er kommet i gang med at byde og så liiige vil prøve med et lidt højere bud, hvor man så kommer over i "auktions"-mentalitet i stedet for reel prisvurdering. Føj for en klam metode!
SumezSumezSkrevet 04/01-08 12:33 
Jeg er helt enig med de ovenstående indlæg, det har også altid irriteret mig.

Og jeg tror ikke engang det er fordi det er særlig tit, prisen bliver hævet pga. det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 04/01-08 14:21, rettet 04/01-08 14:21 
Dette virker mildest talt suspekt...

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 04/01-08 14:50 
en er god nok, der findes skam en MEGET tidlig udgave af Starfox 2 til SNES. Og æsken er som beskrevet lavet uoriginalt af dne tidligere ejer. Undrer mig dog lidt over den grafiske label, men den er sikkert også håndlavet.

Det er heller ikke utænkeligt at kassetten er en bootleg, men det er jo ikke muligt at vurdere uden at sidde med den i hånden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 04/01-08 15:05 
Der findes en beta udgave - men jeg har ikke hørt om at der nogensinde blev lavet egentlige kassetter med spillet.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
solid snakesolid snakeSkrevet 15/02-08 23:21 
Jeg forstår det bare ikke, hvorfor laver man en bydepris på 349kr og køb nu på 350kr...??? Det giver ingen mening..

Skal jeg byde eller købe nu?? Niksen jeg springer over..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
227 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig