X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

SH-billedkommentarer: Sumez


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 21/06-06 00:41, rettet 22/06-06 01:15 
I dette emne kan der spørges og kommenteres til Sumez' billeder fra Silent Hill-konkurrencen.

Supernatural Hallway

http://web1213.nh9.needhost.dk/silenthill/SupernaturalHallway.jpg]SH-billedkommentarer: Sumez[/LINK]" target="">SH-billedkommentarer: Sumez

Ship Of The Dead, Sumez

http://web1213.nh9.needhost.dk/silenthill/ShipOfTheDead.jpg]SH-billedkommentarer: Sumez[/LINK]" target="">SH-billedkommentarer: Sumez
SumezSumezSkrevet 21/06-06 14:51, rettet 21/06-06 14:51 
Kan lige nævne at der ikke er brugt nogen effekter på nogen af billederne.

SH-billedkommentarer: Sumez
Dette billede er 100% ubehandlet. Lyset, farverne osv. er fuldstændig som på originalbilledet.

SH-billedkommentarer: Sumez
Er (ligesom det andet billede) taget på et gammelt tysk fragtskib, der er blevet omdannet til diskotek/spillested. Stedet er i forvejen en utroligt Silent Hill-agtig kulisse, med rør, kæder, rustne gulve, osv. Billedet har fået skruet en anelse op fra kontrasten og alle andre farver end de rød/grå er blevet tonet ned for netop at skabe Silent Hill-stemning. Som en meget fed, uplanlagt, detalje, synes jeg den pigekrop man ser øverst i billedet leder tankerne hen mod en typisk Silent Hill-fjende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 21/06-06 15:16 
Sumez>
Som en meget fed, uplanlagt, detalje, synes jeg den pigekrop man ser øverst i billedet leder tankerne hen mod en typisk Silent Hill-fjende.

Også lidt skummelt med ham som står under broen, eller måske ser jeg bare syner.

Kunne godt lide begge billeder btw. Havde vist dem begge i top ti. Pigen i billede 2 er rigtig nok vigtig for helheden. Uden hende havde jeg nok ikke stemt på det :)
SumezSumezSkrevet 21/06-06 15:21 
jaes>
Også lidt skummelt med ham som står under broen, eller måske ser jeg bare syner.

Der er dansegulv dernede, så der er nok nogle stykker. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-06 16:00, rettet 21/06-06 16:04 
Sumez>
en typisk Silent Hill-fjende.

Utvivlsomt sygeplejerskerne, i hvert fald bagfra. Skruer man op for lyset, så man tydeligere kan det hvad der foregår på det lavere plan, bliver det en ren Ship Of The Dead-happening ;)

EDIT: Netop pga sygeplejerske-referencen burde det her billede klart have placeret sig bedre :) Jeg husker så ikke lige om jeg stemte det andet Supernatural Hallway højere op. Det er jo ganske effektivt, og unikt i betragtning af at det ikke har krævet efterbehandling. Det grønne lys virker dog ikke helt så SH-agtigt.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Username
Password
Remember me