X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp: Prince Of Persia: Two Thrones


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 16/04-06 15:53 
Jeg er kommet til bossen som er en kæmpe med et sværd. Jeg kan simpelthen bare ikke få ham slået ihjel. Har læst flere steder at man skal gøre ham blind, ved at hugge i hans øjne, men når jeg hopper ud fra afsatsen og vil hugge i ham, rammer jeg ikke øjene(nok nærmere skulderen) ellers også bliver jeg bare skuppet af med det samme. Har også læst man bare skal trille rundt og hugge ham i benene, men det virker overhovedet ikke...Er ved at være ret frusteret, så jeg håber der er en der kan hjælpe!
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-06 16:32 
Mener du ikke spillet The Two Thrones?
Det er det eneste POP spil hvor jeg kan huske den boss man skal hugge øjene ud på.

Denne kamp er meget frusterende da der er nogen bugs som gør at der simplethen mangler nogen af de cues der siger hvornår speed-kill er aktiv.
For at fjerne hans øjne skal du rigtig nok bruge de to platforme der er ude i siden. Når du hopper ud mod kommer der 3 "visual cues"(speed-kill sekvenser). En når du hopper, den næste når han fanger dig i hånden og den sidste når du sider på hans ansigt. Når begge hans øjne er væk skal du løbe rundt og hugge ham i benene bagfra. Pas på her da han svinger sværet rundt i blinde.

Du skal havde ham ned på begge ben. Derefter kan du begynde de sidste speed-kills

Der er 3 "visual cues" 1- på det nedreste af hans ryg, 2- når The Prince er i luften og til sidste når The Prince er bag på hans nakke. Hvis du misser nogen disse "visual cues", vil du blive kastet af og Bossen vil få noge at sin health tilbage.

Det er her der er en glitch i kampen, hvor som regl det første "visual cues" ikke kommer til syne(skete for mig). Hvis du kommer ud for det så kan du bruge de hints jeg skrev om hvornår de optræder og aktivere det.

Håber det hjælper.
NeonodeNeonodeSkrevet 16/04-06 16:37 
Hehe jo det er The Two Thrones. Hvis jeg har forstået det rigtig, så skal han fange mig i hans hånd når jeg hopper ud fra platformen og derefter hugger jeg ham i øjene?
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-06 16:41 
Jep. Første speed-kill er lige når du hopper, så fanger han dig og så anden speed-kill hvor du hugger ham i hånden så du bliver kastet op på hans ansigt, speed-kill nr 3 og POP goes the eyeball.
Gentag med samme sekvens med øje nr 2.
NeonodeNeonodeSkrevet 16/04-06 16:46, rettet 16/04-06 16:47 
Okay..Der er bare fordi jeg lander på hans skulder hvergang, ellers bliver jeg svisket ned at afsatsen med sværet hvis jeg venter for længe, så jeg må lige prøve, at se om jeg ikke lige kan time det lidt bedre, for jeg har kun været i hans hånd,når han fanger mig på jorden!
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-06 16:54, rettet 16/04-06 16:54 
Når du balancere dig ud på afsatsen så burde der komme den der "visual cues" effekt, det er der du skal hoppe frem mod ham.
NeonodeNeonodeSkrevet 16/04-06 16:59 
Det gør der også, men jeg lander på hans skulder hvergang. Og på den anden afsats, så når kæmpen lige at gå et skridt til siden, så jeg lander på jorden, selvom det "visual cues" er der.
SumezSumezSkrevet 16/04-06 17:25 
Er du sikker på at du trykker på knappen hurtigt nok, når det blå lys kommer efter du lander på hans skulder? Så vidt jeg husker, angriber man ham et par steder deroppe før man tager øjet ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NeonodeNeonodeSkrevet 16/04-06 17:56 
Nej det er ikke helt sikkert, for jeg har kun prøvet at givet ham et hug i skulderen eller et sted deromkring et par gange.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-06 20:01 
Efter du har hugget ham i skulderen så burde han gribe dig med sin hånd, hvor du igen skal lave et speed-kill for at få ham til slippe dig.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig