X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360 Reklame


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/11-05 16:29 
IMO var "life is short - play more" reklamerne geniale. Det var helt fortjent at de vandt en pris for den i Cannes.

Dog kan man sige at det var sørgeligt at den blev fjernet fra TV pga. af folk der blev deprimeret og mente at den bragte unødvendige informationer om liv og død op.

I kan sikkert huske den. En kvinde føder et barn, barnet kommer ud og flyver ud igennem vinduet, og mens barnet flyver igennem luften, vokser barnet, til et større barn, til teenager, til voksen, til gammel og hvor til sidst at en meget gammel mand lander i en kiste, hvorefter der kommer en sort skærm hvor der står; "Life is short - play more".

Nu er der en 360 reklame ude. Den har heller ikke noget at gøre med at spille Xbox. Ved ikke helt hvad jeg synes om den. Den er vel lidt ligesom PS2s "the third place" reklamer der fokusere på at gøre konsollen mainstream.

Jump In!
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 02/11-05 17:06 
Hm, hvad er det helt præcis de forsøger at sige med den?

Det, der irriterede mig ved både Life is Short og Third Place reklamerne, var at de nærmest var reklamer for spillemaskiner generelt, som om det var en ny opfindelse, snarere end at omhandle det præcise produkt.
Men ok, det er også svært at se hvad man ellers skulle køre på, når der sådan set ikke er nogen maskine der har skillet sig ud siden den første Game Boy (ved at være håndholdt).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/11-05 01:11 
En anden ret fed en, der desværre er blevet bannet fra TV.

Man følte åbenbart at den promomerede vold, død og ødelæggelse. uha.

Cool reklame...
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 23/11-05 13:22 
Haha, den er rigtig fed. Meget Tarantinosk, men den må godt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig